loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 60 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Auslogics File RecoveryAuslogics File Recovery 4.5.2.0 Final نرم افزاری در زمینه بازگرداندن فایل های حذف شده یا فایل های آسیب دیده به طور تصادفی از نرم افزارهای جاسوسی و ویروس می باشد. شما می توانید اسناد، موسیقی، عکس، برنامه های نرم افزار و هر فایل دیگری را بازگردانید. همچنین می توانید فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا نرم افزارهای جاسوسی را بازیابی نمایید. بازگرداندن عکس یا فیلم به طور تصادفی از دوربین های دیجیتال  و یا پوشه ها کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بیشتر دوربین های دیجیتال، دوربین و کارت حافظه را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به جستجو و پیش نمایش فایل ها و نیز جستجو و نمایش اسنا ، موسیقی، تصاویر و ویدئوها بپردازید. بازیابی هر نوع فایل، بازیابی اطلاعات حتی از پارتیشن های حذف شده و فرمت شده دیسک، پیش نمایش تصویر قبل از خراب شدن، حذف فایل های محرمانه، ایجاد یک کپی از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هر نوع درایو و وسایل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 96 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Active File RecoveryActive File Recovery Professional 12.0.5 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و حافظه های جانبی می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند. این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و  ... را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

محمد بازدید : 49 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Amigabit Data RecoveryAmigabit Data Recovery Enterprise 2.0.4.0
 بهترین گزینه برای مختص مهندسین نرم افزار ، شرکت ها و... جهت بازیابی اطلاعات از دست رفته تنها با چند کلیک میباشد. با کمک این نرم افزار با خیال راحت تمام فایلهایی را که در هر وضعیتی اعم از فایلهای حذف شده ، درایو فرمت شده ، پارتیشن حذف شده ، فایلهای غیر قابل دسترس و... میتوانید بازیابی کنید. قبل از اسکن هارد سیستم شما نرم افزار این امکان را به شما می دهد که نوع اطلاعاتی که میخواهید آنها را بازیابی کنید به طور مثال فیلم ، موزیک ، عکس ، اسناد و .... را انتخاب و نرم افزار بر اساس انتخاب شما هارد سیستم را اسکن کند. فایلهایی که به صورت تصادفی حذف کردید و یا از داخل سطل زباله ویندوز حذف کردید را به کمک این نرم افزار سریعا میتوانید بازگردانی کنید.
Amigabit Data Recovery قادر است در 3 مرحله انتخاب نوع فرمت ،اسکن و بازیابی ؛ اطلاعات هارد دیسک ، حافظه فلش ، کارتهای SD ، دوربینهای دیجیتال و... را بازیابی کند و قبل از بازیابی نهایی پیش نمایشی از آنچه میخواهید بازگردانی کنید مشاهده کنید. نرم افزار نتیجه اسکن هارد را در خود ذخیره میکند و در صورت نیاز بدون اسکن مجدد فایلها را انتخاب و بازگردانی کنید.
محمد بازدید : 53 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98نرم افزار Q-Dir 5.96.5 مدیریت فایل ها و پوشه ها را برای شما راحت می کند. با استفاده از این نرم افزار دسترسی سریع و آسان به هارد دیسک های شما، پوشه ها، USB و دیگر ابزارهای ذخیره سازی فراهم می شود. این برنامه یک مدیر فایل با روش نمایش Quadro شگفت انگیز است.در واقع این نرم افزار باعث صرفه جویی در وقت و حرکات اضافی دست خواهد شد. شما می توانید از این نرم افزار بر روی حافظه های قابل حمل نیز استفاده کنید.

محمد بازدید : 49 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Recover My Password Unlimited EditionLazesoft Recover My Password Unlimited Edition 3.5.1 نام نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی رمز عبور ادمین در سیستم عامل ویندوز می باشد. به کمک این نرم افزار در صورت فراموشی رمز عبور خود می توانید اقدام به بازیابی رمز نمایید. به کمک این نرم افزار که از سافت نود و هشت دانلود میکنید می توانید در سه مرحله اقدام به بازیابی رمز عبور نمایید. با نصب این نرم افزار بر روی یک CD به صورت بوت ابتدا سیستم را با cd بوت می کنید ، سپس با انتخاب درایوی که سیستم عامل بر روی آن نصب شده به مرحله دوم که انتخاب نام یوزر کاربری می باشد می روید و سپس رمز عبور رو حذف و یا ریست می کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت Lazesoft می باشد.

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,174
  • بازدید ماه : 4,135
  • بازدید سال : 30,151
  • بازدید کلی : 100,464
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما