loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 70 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


WinPatrol

WinPatrol PLUS 30.5.2014.1 برنامه ایست قدرتمند که برای محافظت از سیستم لازم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورودworms ،adware  keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.

محمد بازدید : 40 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Windows Firewall Control 4.0.8.6
 Windows Firewall Controlسیستم عامل های مایکروسافت هم اکنون به صورت پیش فرض از یک فایروال قدرتمند مخصوص به خود به صورت رایگان بهره می برند اما متاسفانه آن ها از رابط کاربری چندان ساده ای برای ایجاد قوانین برای ارتباطات برنامه ها و ...بهره نمی برند و در برخی از مواقع برای انجام این پیکربندی ها کار کمی پیچیده می شود. Windows Firewall Control یک برنامه کوچک بسیار مفید می باشد که عملکرد فایروال ویندوز را گسترش می دهد و دسترسی سریع به گزینه های پراستفاده فایروال ویندوز را در پنجره هایی مرتب و ساده فراهم می کند. این برنامه بعد از اجرا در سینی ویندوز قرار می گیرد و به کاربران امکان استفاده راحتر و آسان از فایروال ویندوز را می دهد بدون اینکه زمان های زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند.

محمد بازدید : 39 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98

Loaris Trojan Remover 1.3.1.9 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.

 

محمد بازدید : 494 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


IObit Malware Fighter

IObit Malware Fighter Pro 2.3.0.203 Final یک برنامه بسیار عالی برای از بین بردن تمامی بد افزارها , نرم افزارهای جاسوسی مختلف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کی لاگر ، رباتها، کرم ها، و ... می باشد. شما با استفاده از موتور دو هسته ای تعبیه شده در برنامه می توانید تمامی برنامه های مخرب که ممکن است به شما سیستم شما آسیب برساند از بین ببرید بدون آنکه کوچکترین مشکلی برای سیستم شما ایجاد و یا سیستم شما کند شود. این برنامه 3 روش برای از بین بردن بد افزارها دارد. اسکن هوشمند اسکن کامل اسکن سفارشی  و مطمئن باشید با این سه روش حرفه ای ترین و عمقی ترین بدافزارها از سیستم شما نابود خواهند شد.

محمد بازدید : 377 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98

Loaris Trojan Remover 1.3.1.6 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.

 

محمد بازدید : 84 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Trojan Killer

Trojan Killer 2.2.1.9 نرم افزار فوق العاده قدرتمند میباشد که با قدرت خاصی که در دفع و جلوگیری از تروجان ها دارد ، صددرصد نیاز مبرم هر سیستم میباشد.این نرم افزار ، با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی ، تروجان ها ، SPYWARE ها و … ایستادگی میکند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت میکند.این نسخه از نرم افزار که برای شما آماده کرده ایم به صورت فول ورژن میباشد.شما میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود و از آن استفاده کنید ، زیرا که ممکن است سیستم شما نیز دچار این خطر شده باشد.

قابلیت های نرم افزار Trojan Killer :
  • دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت
  • قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها
  • بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر
  • سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمندی که دارا میباشد.
  • امکان حذف ، پاکسازی ، و بلاک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد.
  • شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها
محمد بازدید : 36 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

KasperskyKaspersky Internet Security 2014 14.0.0.4651 (d) Final یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت شما از انواع حملات اینترنتی و مقابله با ویروس ها برای شما می باشد که معمولا در مقام های اول برترین آنتی ویروس های جهان قرار می گیرد که استفاده از آن را به تمام کاربران پیشنهاد می کنیم. همان گونه که استفاده از اینترنت به سرعت در کشورها رو به رشد است و کاربران ساعت ها وقت خود را در روز به استفاده از اینترنت، مشاهده سایت ها و دانلود موزیک و نرم افزار های می پردازند در نتیجه احتمال حملات اینترنتی و آلوده شدن رایانه به ویروس بسیار افزایش می یابد که مطمئنا باید نرم افزاری قوی برای مبارزه با حملات و پاک سازی ویروس ها داشته باشیم تا بتوانیم از کامپیوتر خود محاقظت کنیم. نرم افزار کاسپراسکی که ساخته یک شرکت روسیست سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، حملات هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند.

محمد بازدید : 550 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ESET Endpoint SecurityESET Endpoint Security 5.0.2225.0 راه حلی جامع برای محافظت از سیستم ها و اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر های تحت شبکه در شرکت های متوسط، در مقابل بد افزارها را ارائه می دهد. ESET Endpoint Security نسخه بیزنس ESET Smart Security می باشد که می تواند برای شما نهایت اطمینان را بابت کنترل کامل و حفظ امنیت سیستم هایتان ارائه دهد. این نرم افزار ویژگی هایی از قبیل امکان کنترل از راه دور، سریع بودن، قدرت تشخیص بالا، فایروال هوشمند، برقراری امنیت در سطح بالا، سبک بودن و ... را به علاوه مدیریت قدتمند دستگاه ها و وب شامل می شود که تمامی این ها را می توان از عواملی نام برد که مدیران دیگر از بابت حفظ امنیت سیستم های خود نگرانی نداشته باشند.

 

محمد بازدید : 63 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Kaspersky TDSSKillerKaspersky TDSSKiller 3.0.0.25 ابزاری قدرتمند و مفید که محصولی از کمپانی قدرتمند کسپرسکی می باشد ، کار این نرم افزار مقابله با انواع روت کیت ها می باشد ، اگر در روند عادی کامپیوتر خود اختلالی احساس می کنید و کامپیوتر شما همانند گذشته عملکرد مناسبی ندارد ممکن است درون کامپیوتر شما فایل های روت کیت وجود داشته باشد ، روت کیت ها فایل های کم حجمی هستند که بسیار مخرب و زیان آورد بوده و به صورت مخفیانه در کامپیوتر فعالیت کرده و موجب اختلال در عملکرد کامپیوتر می شوند ، بنابراین با استفاده از این نرم افزار می توانید برای همیشه از شر این گونه فایل های مضر خلاص شوید

محمد بازدید : 30 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Wise Folder Hider نرم افزاری رایگان و مناسب جهت مخفی سازی فایل،فولدر و درایوهای حافظه های قابل حمل Usb می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و سریع میتواند فایل ها و هر نوع اطلاعات شما را از دید دیگران مخفی کند و فقط در صورتی اطلاعات شما قابل نمایش است که وارد نرم افزار شده و آنها را مجدداً به حالت اولیه برگردانید. برای ورود به نرم افزار نیز بایستی پسوردی که در هنگام راه اندازی نرم افزار آن را وارد میکنید ، به نرم افزار ارائه دهید تا بتوانید محیط نرم افزار را مشاهده کنید و فولدرهای مخفی خود را نمایان کنید یا فولدر و فایل جدیدی را مخفی سازید. همانطور که گفته شد این نرم افزار میتواند درایورهای Usb و حافظه های فلش را نیز مخفی کنید. توجه کنید که این نرم افزار برای حذف شدن و باز شدن نیازمند پسوردی است که در هنگام راه اندازی وارد می نماید ، بنابراین حتماً در وارد کردن پسورد دقت کنید و همچنین قبل از استفاده نهایی یکبار با اطلاعات معمولی آن را تست نمایید. فایل های مخفی شده توسط این نرم افزار با هیچ سیستم عامل و نرم افزار ثانویه ای قابل مشاهده نیستند.

 

Wise Folder Hider پنهان سازی فایل و فولدرها Wise Folder Hider 1.53.81

 

محمد بازدید : 166 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Advanced System Protector نرم افزاری بسیار عالی برای حذف انواع فایل های مخرب و جاسوس افزارها نظیر adware, key loggers, browser hijakcers و malware می باشد. این نرم افزار ضمن توانایی پاکسازی بدافزارها دارای تنظیمات و امکانات محافظتی فراوانی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. آپدیت های منظم این نرم افزار باعث می شود دیتابیس آن به روز بوده و بدافزارهای جدید را به راحتی شناسایی و از بین ببرد. این نرم افزار از منابع سیستمی بسیار کم استفاده خواهد کرد و در این حالی است که از موتور اسکن قدرتمندی استفاده می نماید. دارای ۳ روش اسکن عمیق،سریع و دستی می باشد که این اسکن ها درون رجیستری ویندوز،تنظیمات ویندوز،فایل ها و فولدرها،حافظه سیستم و کوکی های اینترنتی انجام می شود. اسکن زنده این نرم افزار نیز به بررسی فضاهای حساس برای جلوگیری از رسوخ بدافزارها اقدام میکند. بخشی از امکانات محافظتی این نرم افزار شامل BHO Guard جهت مراقبت و جلوگیری از نصب شدن پلاگین های ناخواسته بعضاً جاسوسی در internet explorer می باشد. AppInit DLL Guard جهت جلوگیری از نصب و اجرا شدن خودکار نرم افزارهای ناشناخته و مخفی در ویندوز است. Hosts File Guard نیز برای مراقبت از وضعیت آدرس دهی در اینترنت و جلوگیری از تغییرات مهم آنهاست. Running Process Guard نیز برای مقابله با اجرا شدن نرم افزارهای ناخواسته که بعضاً بدافزار هستند و دیگر امکانات محافظتی که در نرم افزار Advanced System Protector برای تامین امنیت ویندوز تعبیه شده اند.

 

Advanced System Protector مقابله و محافظت در برابر جاسوس افزارها Advanced System Protector 2.1.1000.12580

محمد بازدید : 62 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Kakasoft USB Security نرم افزاری عالی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن برروی انواع حافظه های قابل حمل نظیر حافظه های Usb،هارد های اکسترنال،حافظه های رم و… می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و تنها در ۳ مرحله حافظه قابل حمل شما را با استفاده از پسورد محافظت خواهد کرد و در هر بار اتصال به هر کامپیوتری برای باز شدن حافظه قابل حمل نیاز به وارد کردن پسورد خواهد بود. برای پایدار بودن پسورد قرار داده شده برروی حافظه حتماً لازم نیست که نرم افزار Kakasoft USB Security برروی کامپیوتر حامل نصب باشد و تنها کافی است که با کامپیوتر خود بررروی حافظه usb پسورد قرار دهید تا از آن محافظت نمایید. 

 

Kakasoft USB Security قفل گذاشتن برروی حافظه قابل حمل Kakasoft USB Security 2.0.1.13

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,169
  • بازدید ماه : 4,130
  • بازدید سال : 30,146
  • بازدید کلی : 100,459
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما