loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 60 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسیک می باشد. لشکر خود را ایجاد کنید و به سمت نبردی جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآمیز رهبری کنید در حالی که اشیاء گران قدر باستانی را جمع می کنید. در راستای یک سیستم گردشی گیم پلی بازی، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازید تا دست آوردهای منحصر به فرد را کسب کنید و راه خود را از سیاه چاله های خطرناک پیدا کنید. خود را در عالم ویژه و اسرارآمیز سری بازی های Might & Magic غرق کنید و قوانین جدیدی را تجربه کنید.

Might and Magic X Legacy PC-RELOADED

 

Might and Magic X Legacy pc cover small دانلود بازی Might and Magic X Legacy برای PC

محمد بازدید : 44 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards PC-FLT

 

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

محمد بازدید : 176 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Thief PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Thief pc cover دانلود بازی Thief برای PC

 

dvd دانلود بازی Thief برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Thief برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

محمد بازدید : 56 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (1)

در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

Castlevania: Lords of Shadow 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Castlevania 2 lords of shadow pc cover دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای PC

 

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,199
  • بازدید ماه : 4,160
  • بازدید سال : 30,176
  • بازدید کلی : 100,489
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما