loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 126 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


DLL-Files.com FIXERDLL-Files Fixer 3.1.81.2877 ویندوز و بعضی از برنامه های دیگر برای اجرا شدن، فایل های Dll (یا Dynamic Link Library) خاصی را نیاز دارند که ممکن است به راحتی آن ها را در هارد کامپیوتر پیدا نکنند و یا برنامه خاصی که مربوط به اجرای آن فایل می باشد بر روی سیستم موجود نباشد. در این مواقع سیستم پیغام های خطا (Error)  با پسوند .dll به شما نمایش می دهد.
نرم افزار DLL-Files.com FIXER به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر برنامه ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید.

محمد بازدید : 47 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Process LassoProcess Lasso Pro 6.7.0.52 Final
 از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

محمد بازدید : 45 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Windows ToolkitWin Toolkit 1.4.36.1 دسترسی به تنظیمات حرفه ای ویندوز و بهینه سازی و شخصی سازی آن، نیازمند دانش کافی و اطلاعات دقیق در مورد مدیریت ویندوز و همچنین رجیستری است. اما نرم افزارهایی هم هستند که میتوانند این تنظیمات حرفه ای را برای شما انجام دهند. بدون اینکه نیاز به دانش فنی خاصی داشته باشید. این نرم افزارها معمولا به اسم نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز معروف هستند. یکی از بهترین نرم افزارها برای بهینه سازی و مدیریت ویندوز، نرم افزار Win Toolkit است. این نرم افزار بر روی ویندوز 7 و همچنین ویندوز 8 قابل استفاده است. شاید بتوان گفت بهترین کاربرد این نرم افزار برای ویندوز 8 است. زیرا سال ها از عمر ویندوز 7 میگذرد و بسیاری از کاربران با قسمت های مختلف آن آشنا هستند و مدیریت آن ساده تر است. اما ویندوز 8 به تازگی ارائه شده و هنوز انجام تنظیمات حرفه ای در آن کار ساده ای نیست. نرم افزار Win Toolkit میتواند مدیریت ویندوز 8 را برای شما ساده تر کند. کارهایی مثل آپدیت ویندوز، تغییرات رجیستری، تنظیم ابزارک ها، مدیریت بوت، و شخصی سازی ویندوز، از جمله توانایی های این نرم افزار است .

محمد بازدید : 160 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Baidu PC FasterBaidu PC Faster 4.0.3.62614
 نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و افزایش راندمان سیستم و حل مشکلات رجیستری و رفع خطاهای ویندوز می باشد که از 8 بخش اصلی تشکیل شده است، Health Check این قسمت از نرم افزار مختص نمایش اطلاعات و راندمان کامپیوتر شما است که به سه درجه خوب، بد، عالی درجه بندی میشود و شما تنها با یک کلیک می توانید راندمات کامپیوترتان را افزایش دهید. Win Update بررسی آپدیت های ویندوز و قطع دسترسی نرم افزارهای مخرب و ورد هکرها در این بخش صورت می پذیرد. Cleaner بخش مهم نرم افزار برای پاک کردن فایل های آسیب دیده و بیهوده و تمیز کردن رجیستری و کش مروگرهای مختلف و فایلهایی که از طریق اینترنت در کامپیوتر شما به صورت کوکی ذخیره شده است. SpeedUp بخش مربوط به مانتیورینگ استارت آپ ویندوز شما میباشد. Virus Scan اسکن کامپیوتر شما با موتور ابری آنتی ویروس Baidu میباشد. ToolBox جعبه ابزار نرم افزار جعت تسریع دسترسی به بخش های مختلف و دارای امکاناتی بی شمار میباشد. PC APP Store خاصیت جدید و متمایز از سایر نرم افزارهای بهینه ساز که در این بخش شما به دانلود نرم افزارهای کاربردی که از سوی این نرم افزار معرفی شده به صورت رایگان می پردازید. Game Faster این قسمت برای افزایش کارایی کامپیوتر در هنگامی که شما با کامپیوتر بازی میکنید تعبیه شده است

محمد بازدید : 35 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Auslogics BoostSpeed

نرم افزار AusLogics BoostSpeed 6.5.2.0 ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است

محمد بازدید : 127 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Glary Utilities

Glary Utilities Pro 4.7.0.96 مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

محمد بازدید : 40 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


GeekUninstallerGeekUninstaller 1.2.1.27
 ابزاری بسیار مفید و جدید در زمینه ی حذف برنامه های غیر ضروری در ویندوز می باشد ، ممکن است زمانی بخواهید برنامه ای که از نظرتان غیر ضروری به حساب می آید را از ویندوز حذف نمایید ، بنابراین در اینجا شما باید به چند پارامتر مهم توجه کنید که مهمترین آن حذف کامل برنامه و عدم برجای ماندن ردپای برنامه حذف شده است GeekUninstaller نرم افزاری رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های غیر ضروری خود را در چند کلیک ساده حذف کرده و مهمترین ویژگی این نرم افزار آن است که برنامه ها را به صورت کامل حذف کرده و هیچ گونه فایلی از برنامه حذف شده در ویندوز باقی نخواهد ماند این ویژگی باعث می شود که همیشه یک ویندوز پایدار داشته باشید و حذف برنامه ها موجب افت سرعت و عملکرد ویندوز نشود .

محمد بازدید : 50 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Auslogics BoostSpeed

نرم افزار AusLogics BoostSpeed 6.5.1.0 ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است

محمد بازدید : 63 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Auslogics Disk Defrag

Auslogics Disk Defrag Pro 4.3.7.0 یک نرم افزار عالی در زمینه دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک است . عمل دیفرگمنت یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای بهبود در عملکرد سیستم و یک امروز ضروری برای محافظت از هارد می باشد. وقتی شما فایلی را درون هارد دیسک خود کپی میکنید مثل این می ماند یک وسیله داخل یک اتاق پرت کرده باشید . پس باید بدانید که اگر این کار استمرار زیادی داشته باشد نیاز به تمیز کردن اتاق است . اتاق در سیستم همان هارد شماست ، پس هارد شما نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن دارد و شما می بایست هر چند وقت یکبار هارد خود را مرتب کنید. این نرم افزار پرتابل این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. این نرم افزار قابلیت مدیریت بر روی استرات اپ شما را نیز دارد.

محمد بازدید : 53 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Duplicate File FinderAuslogics Duplicate File Finder 3.5.1.0 در هر سيستم كامپيوتر مملو شده از فايل هاي تكراري و بلا استفاده كه فضاي بسيار زيادي از هارد ديسك را پر ميكند با روند رو به افزايش اين عمل فضاي بسيار زيادي بلا استفاده و به اصلاح هرز در هار شما ايجاد ميشود كه باعث درد سر هايي براي كاربر ميشود براي حل اين مشكل با كمك گرفتن از ابزا و امكانات نرم افزاري ميبايست فايل هاي تكراري و زائد هارد را پاك كرد نرم افزار Auslogics Duplicate File Finder اين امكان را به شما هديه ميكند تا از يك هار ديسك يك پارچه و بدون فضاي زائد بهره ببريد این نرم افزارمی تواند فایل های تکراری کامپیوتر  را جستجو و مشخص کند و از قابلیت های بی نظیر آن این است که حتی می توانید دو فایل مشابه را که نام آنها متفاوت هست نیز پیدا کند.
محمد بازدید : 69 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Advanced Registry Clear

نرم افزار Advanced Registry Clear 2.3.9.8 همانطور که اسمش معلوم هست برای پاک کردن خطاهای رجیستری ویندوز به کار میرود این نرم افزار جدید به صورت پیشرفته رجیستری سیستم شما رو پاک میکند مطمئنا" بعد از مدتی کار با سیستم بر اثر کار با ویندوز و اینترنت و... سرعت سیستم یا به عبارتی سیستم عامل شما کاهش پیدا کرده این نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز به شما کمک خواهد کرد این کاهش سرعت رو ترمیم کنید و سرعت ویندوز خود رو به حال اولیه باز گردانید.

محمد بازدید : 201 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Amigabit PowerboosterAmigabit Powerbooster Pro 4.0.2 پس از گذشت مدتی از زمانی که ویندوز خود را نصب کرده اید و نرم افزارهای مختلف مورد نیاز خود را در آن نصب نمودید، عمومأ سرعت ویندوز نسبت به قبل کاهش می یابد و کارایی ایده آل خود را نسبت به قبل از دست می دهد. نرم افزار Amigabit Powerbooster Pro یکی از گزینه های مناسب است تا با استفاده از آن سرعت سیستم خود را افزایش دهید و از هنگ کردن آن جلوگیری به عمل آورید، کار با این نرم افزار به واسطه طراحی ساده User Interface فوق العاده ساده و آسان می باشد .
محمد بازدید : 36 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Reg Organizer نرم افزاری کامل در زمینه رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از سیستم عامل های محصول مایکروسافت نظیر ویندوز xp و ۷ و ۸ میتواند به صورت کامل کنترل رجیستری را در اختیار بگیرد. دارا بودن ابزار پاکسازی رجیستری با جستجوی عمیق که میتواند ورودی های نامعتبر و مشکلات فایل های dll را رفع نماید. همچنین میتواند با جستجوی عمیق فایل های ورودی رجیستری مختص هر نرم افزار نصب شده روی ویندوز را بیابد و این در زمانی که یک نرم افزار به صورت ناقص از روی ویندوز حذف شده باشد بسیار کار آمد است. در کنار این قابلیت توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز در Reg Organizer تعبیه شده است. قابلیت ویرایش و نمایش فایل های رجیستری *.reg نیز میسر است که میتواند همانند یک فایل قابل ویرایش فایل های رجیستری را باز نموده و آنها را ویرایش نماید. قابلیت import کردن فایلی جدید در رجیستری و همچین export کردن نیز ممکن می باشد. توانایی دیگر نرم افزار در یکپارچه سازی و دیفرگمنت رجیستری و همچنین کاهش حجم رجیستری می باشد. قابلیت های مدیریتی رجیستری ویندوز نظیر تغییرات در کلیدهای رجیستری ها و مشاهده تغییرات حاصل از نصب نرم افزارهای جدید در رجیستری و همچنین بررسی اینکه کدام یک از کلیدها و ورودی های رجیستری مربوط به کدام نرم افزار می باشد. در کنار این ابزارها بخش disk cleanup نیز برای پاکسازی فضای هارد دیسک در Reg Organizer نیز وجود دارد.

 

Reg Organizer مدیریت و بهینه سازی رجیستری ویندوز Reg Organizer 6.32

 

محمد بازدید : 56 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

 

Wise Game Booster بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.25.35

محمد بازدید : 77 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

 

Wise Program Uninstaller حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Wise Program Uninstaller 1.59.78

 

محمد بازدید : 69 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

 

Wise Disk Cleaner پاکسازی هارد دیسک با Wise Disk Cleaner 8.03.573

 

محمد بازدید : 47 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Uninstall Tool نرم افزاری بسیار عالی برای حذف کامل و بدون دردسر نرم افزارهای نصب شده برروی ویندوز می باشد. Uninstall Tool میتواند با سرعت ۳ برابر سریعتر نسبت به بخش حذف نرم افزار خود ویندوزها نسبت به حذف برنامه ها اقدام کند. علاوه بر سرعت بیشتر Uninstall Tool در حذف نرم افزارها ، باتوجه به حذف کامل ورودهای رجیستری و فایل های اضافی نرم افزارهای حذف شده ، به نحوی از کاهش سرعت ویندوز و به وجود آمدن خطاها جلوگیری به عمل خواهد آمد. این نرم افزار همچنین میتواند نسبت به حذف اجباری نرم افزارهایی که به صورت عادی قابل حذف نیستند نیز اقدام کند. همچنین در برخی از موارد نرم افزاری نصب می شود ولی در لیست وجود ندارد تا مراحل حذف آن انجام شود و یا به اصطلاح مخفی شده است که Uninstall Tool با شناسایی تمامی نرم افزارها حتی آنها که مخفی شده اند نیز میتواند کمک بسیاری به کاربر نماید. این نرم افزار قدرتمند را برای حذف نرم افزارهایتان انتخاب نمایید.

 

Uninstall Tool حذف کامل و حرفه ای نرم افزارها Uninstall Tool 3.3.3 Build 5320

 

 

محمد بازدید : 75 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

 

ccleaner پاکسازی کامل ویندوز و رجیستری CCleaner 4.09.4471

 

 

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,135
  • بازدید ماه : 4,096
  • بازدید سال : 30,112
  • بازدید کلی : 100,425
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما