loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 96 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


Helicon Photo SafeHelicon Photo Safe 4.10
 یکی از نرم افزارهای کاربردی برای محافظت از عکس های شخصی است که به شما کمک میکند تا روی فولدرهای عکس های خود پسورد بگذارید و از آنها محافظت کنید. همچنین شما میتوانید روی هر فولدر به صورت جداگانه پسورد های مختلفی بگذارید. از دیگر قابلیت های جالب این نرم افزار مخفی کردن فولدر دلخواه شما به صورت کلی از سیستم شماست. هر کسی که به سیستم شما دسترسی داشته باشد نمی تواند متوجه حضور عکس ها در هارد شما شود. نحوه مخفی کردن به گونه ای است که حتی در جستجو ها و دستورات تابعی کامپیوتر نیز اسمی از عکس ها برده نخواهد شد و شما از امنیت کامل عکس های خصوصی خود مطمئن خواهید بود. این نرم افزار دارای 3 Level مختلف است . Level 1 برای محافظت عکس ها از کودکان ، Level 2 برای محافظت از کاربران معمولی کامپیوتر ، Level 3 برای محافظت عکس ها به صورت پر قدرت است .

محمد بازدید : 66 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


VueScanVueScan Pro 9.4.27 Final نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.

محمد بازدید : 87 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Google SketchUp

SketchUp Pro 2014 14.0.4900 نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D می باشد. با استفاده از SketchUp می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید. این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است.

محمد بازدید : 64 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98CoolUtils Total Image Converter 1.5.124 نام نرم افزار قدرتمند و بسیار مفید به منظور تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر می باشد ، این نرم افزار به شما کمک می کند تا عکس های خود را به راحتی به دیگر فرمت های عکس تبدیل کنید و به راحتی از آن استفاده کنید ، همچنین می توانید عکس را پس از آنکه تبدیل کردید سایز آن را نیز تغییر دهید و آن را به اندازه دلخواه خود درآورید ، این نرم افزار از فرمت های بسیار زیاد عکس همچون : JPG, GIF, BMP, PBM, PGM, PCX, PNG, PPM, TGA, TIF, WMF, EMF و...پشتیبانی می کند

محمد بازدید : 155 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Ashampoo Photo Commander

Ashampoo Photo Commander 11.1.3 Final نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رسیدگی به امور مختلف نگهداری عکس ها و مدیریت بر این نوع فایل ها می باشد. در این نرم افزار علاوه بر فایل های عکس کاربران قادر به مدیریت و دسته بندی دیگر فایل های تصویری نیز می باشند. در این نرم افزار می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد که از این میان می توان به ابزارهای ویرایش عکس و کپی فایل ها بر روی دیسک اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد. قابلیت اضافه کردن قاب(حاشیه) به تصاویر ، اصلاح عکس ها ، درست کردن کارت های تبریک ، درست کردن کلاژ و نمایش اسلاید ، امکان رایت عکس ها بر روی cd یا dvd یا به اشتراک گذاشتن آنها در اینترنت. همان طوری که گفته شد Ashampoo Photo Commander یک مرجع کامل برای حل مشکلات می باشد. شما می توانید مجموعه عکس هایتان را مدیریت کنید ، ویرایش و افزایش کیفیت عکس های شما و استفاده از ویرایش های خلاقانه و ابزار های کار همگی در یک برنامه ارئه می شوند. همچنین این ابزار می تواند فایل های صوتی و تصویری شما را مدیریت کند.

محمد بازدید : 629 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


ACDSee Pro

نرم افزار ACDSee Pro 7.0 Build 138 ، نرم افزار بسیار قدرتمند جهت مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمتهای مختلف تصاویر می باشد. اکثر کاربران نسخه های مختلفی از این نرم افزار را در چند سال اخیر تجربه نموده و می توان به جرات بیان نمود که ACDSee از آن دسته نرم افزار هایی است که هر کاربر پس از نصب ویندوز بروی سیستم خود نصب می کند و در یک جمله نرم افزاری محبوب، مفید و پرکابرد می باشد. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید محیطی فوق العاده ایده آل را جهت کار و بایگانی فرمت های مختلف تصاویر را در اختیار عکاسان و آتلیه داران و کاربران معمولی قرار می دهد و با قابلیت های جدیدی که به این نرم افزار اضافه شده تقریبا تمام کارائی های ممکن جهت کار ویرایش، مدیریت، مرور و سازماندهی فرمت های مختلف تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در نسخه ی جدید پشتیبانی حرفه ای از فرمت های نسبتاً جدید عکاسی نیز گنجانده شده است.

محمد بازدید : 56 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


PanoramaStudio

PanoramaStudio Pro 2.5.1 نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت تصاویر پانوراما که محصول شرکت Tobias Huellmandel می باشد . این نرم افزار قدرتمند برای ساخت تصاویر ۳۶۰ درجه و قرار دادن تصاویر در کنار یکدیگر برای سات عکسی یکپارچه و زیبا می باشد . این نرم افزار ابزاری را در اختیار کاربر قرار می دهد تا با استفاده از آن ها و عکس های مورد نظر خود که به منظور ساخت چنین تصاویری آماده شده است بتوانند تصاویر پانورامای خود را بسازند . این نرم افزار همچنین توانایی این را دارید این تصاویر را به صورت اسکرین سیور و فایل فلش برای قرار دادن در وبسایت ها را نیز دارد .

 

محمد بازدید : 191 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98Blender 2.69 Final
 ابزاری کاربردی و یکپارچه است که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای 2D و 3D را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و post-production را به شما ارائه می دهد. Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به وجود می آورد. Blender یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی گرافیگی 3 بعدی Open Source در سراسر 

محمد بازدید : 58 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98TurboCAD Pro Platinum 21.0 x86/x64
 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و مدل سازی و مستند سازی محصولی از شرکت IMSI می باشد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی در زمینه طراحی های چند بعدی برخوردار می باشد که توسط آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نمایند. این نرم افزار دارای ابزار رسم پیشرفته برای رسم خطوط و مدل سازی می باشد. قابلیت انتخاب ابزارهای کپی و ویرایش بر روی مدل ها، یادداشت نویسی بر روی مدل برای ثبت نکات در لایه ای جداگانه، ابزار مدیریت بر لایه ها، قدرت بالا در render نمودن و ... از ویزگی های این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 43 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


FastStone Image Viewer

FastStone Image Viewer 5.0 Final مرورگر تصویر، تبدیل کننده و ویرایشگرتصویری سریع، پایدار، و دارای محیطی کاربر پسند می باشد . این نرم افزار دارای قابلیت های مفیدی شامل مرور و نمایش تصویر، مدیریت، مقایسه، برداشتن قرمزی چشم ازتصویر، ارسال توسط نامه الکترونیکی، تغییر اندازه، Crop نمودن و تنظیم رنگ می باشد. یک از ویژگی های این نرم افزار حالت تمام صفحه بدیع و ساده FastStone Image Viewer می باشد که این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا دسترسی سریع به اطلاعات EXIF ، مرورگر بصورت تصاویر بند انگشتی ونیزعملکردهای مفید از طریق تولبار مخفی ای که هنگامی که موس شما با چهار گوشه تصویر تماس پیدا کند بصوت Pop-up نمایش داده می شود. از قابلیت های دیگر نرم افزار می توان به بزرگ کننده تصویر باکیفیت عالی ،و یک نمایش اسلاید همراه با موزیک با بیش از ۱۵۰افکت مرتبط ، بعلاوه قابلیت انتقال فرمت JPEG بدون افت کیفیت، افکتها سایه گذاری، پشتیبانی از اسکنر، سابقه نمای تصویر(Historam) و حاشیه نویسی تصویر را میتوان نام برد.
فرمتهای پشتیبانی شده توسط نرم افزار عبارتند از : BMP، JPEG، JPEG 2000، animated GIF، PNG، PCX،TIFF ، WMF، ICO، TGA طیف وسیعی از فرمتهای RAW برای دوربین دیجیتال .

محمد بازدید : 41 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


QuarkXPressQuarkXPress 10.1 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب نوشتن، ویرایش و حروف چینی با رنگ و تصاویر برای تولید خروجی نهایی پویا می باشد. QuarkXPress، رابط کاربری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا متن ها را ترکیب کنید و تصاویر و رنگ را ویرایش نمایید. QuarkXPress به طور گسترده ای توسط مجلات، روزنامه ها، آژانس های تبلیغاتی، حروف چین ها، پرینتر ناشران شرکت ها، شرکت های طراحی، فروشگاه، ناشران کتاب ها و طراحان فرم استفاده می شود. همچنین توسط شرکت های تجاری نیز برای چاپ و نشر استفاده می گردد. مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی استفاده کنید.
متن های بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید. از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.

محمد بازدید : 82 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Google SketchUp

SketchUp Pro 2014 14.0.4900 نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D می باشد. با استفاده از SketchUp می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید. این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است.

 

محمد بازدید : 37 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Light Image Resizer 4.5.9.0 
Light Image Resizerعکس ها در اندازه های متفاوتی تهیه و یا ساخته می شوند و همین ویژگی باعث می شود تا گاهی اوقات بخواهیم سایز کنونی تصویر یا تصاویری که در اختیار داریم به مقدار دلخواه تغییر دهیم . برای انجام این امر می بایست از نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ استفاده نمود اما چون کار ممکن است برای برخی افراد زمانبر و سخت باشد شرکت های نرم افزاری مختلف از قبل Obvious Idea دست به طراحی برنامه های اختصاصی برای تغییر اندازه تصاویر زده اند . برنامه ساخت کمپانی نامبرده که Light Image Resizer می باشد در واقع نسخه جدید همان نرم افزار VSO Image Resizer بوده که به شما کمک می کند به سادگی چند کلیک تصاویر خود را سازماندهی کرده و اندازه ای جدید را برای آنها بسازید . همچنین از این برنامه می توان برای تبدیل فرمت ها ، ساخت کپی های متفاوت و نیز فشرده کردن تصاویر استفاده نمود .

محمد بازدید : 58 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Adobe Flash Player

Adobe Flash Player 12.0.0.70 Final برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF باید Flash Player را را نصب کنید، همچنین برای نمایش فایلهای SWF در صفحات وب که تقریباً در تمام صفحات وب به چشم میخورد نصب این برنامه ضروری میباشد.

محمد بازدید : 43 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

3D-Coat3D-Coat Pro 4.0.16 Final نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی و دو بعدی می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ابزار پیشرفته موجود در خود به کاربران توانایی ساخت تصاویر سه بعدی در محیط های مختلف را می دهد. توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های این نرم افزار محسوب می شود .
محمد بازدید : 174 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

CD Label DesignerCD Label Designer 5.3 Build 594 Final نرم افزاری کاربردی که با امکانات فراوان خود توانایی طراحی زیباترین لیبل ها را به ساده ترین شکل ممکن به کاربران می دهد. این نرم افزار که امکان طراحی قاب ها را هم دارد از محیط کاربری بسیار جذاب و البته کارآمدی هم بهره می برد که کمک می کند تا هرکاربری به سادگی از امکانات آن بهره مند شود. CD Label Designer امکان استفاده از متن ها، تصاویر، اشکال و به طور کلی تمامی مواردی که می توان در کار طراحی از آن ها بهره برد را به کاربران می دهد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا به صورت مستقیم طراحی های انجام شده را یا پرینت بگیرد و یا این که برروی سی دی یا دی وی دی هک نماید که البته مستلزم بهره گیری از رایتر های خاصی نیز می باشد. طرح های آماده بسیاری در این نرم افزار گنجانده شده که به عنوان ایده های نوین می تواند کمک زیادی برای کاربران باشد، این ایده ها به یک نوع طرح ختم نمی شود بلکه برای انواع Mini CD ها، دی وی دی ها وقاب ها هم قابل استفاده خواهد بود .

محمد بازدید : 59 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

PhotoLineنرم افزار PhotoLine 18.02 ابزار ترسیم تصویر، ویرایش برداری، تبدیل دسته ای، ویرایش وب و ... با ویژگی های بسیار می باشد. این نرم افزار از لایه های عکس، بردار و متن پشتیبانی می کند. مدیریت رنگ با پروفایل ICC، ذخیره اسناد PDF، کار با اسناد بیشتر از یک صفحه، ساخت کتابچه، تقویم دیواری، آگهی، ساخت اسلایدشو، بررسی داده های EXIF  و IPTC، اضافه و ویرایش کلمات کلیدی، ساخت فلش انیمیشن، جستجوی پیشرفته، مدیریت رنگ، اعمال فیلترها، ضبط عملیات، چاپ اتیکت، پوستر و انیمیشن ها و ... از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از بسیاری فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.

 

محمد بازدید : 110 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Ambiera CopperCubeAmbiera CopperCube Pro 4.4 یک ویرایشگر سه بعدی است که برای کمک به شما در ساخت برنامه های سه بعدی مانند تجسم های معماری، بازی ها، برنامه های آموزش الکترونیکی، تنظیم کننده محصول و شبیه سازها، طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های سه بعدی را به صورت Flash Stage 3D (.swf), WebGL یا برنامه ویندوزی (.exe) ایجاد کنید. نرم افزار Coppercube برای شما این امکان را فراهم می آورد که بدون نیاز به برنامه نویسی و فقط با استفاده از ابزار های موجود در نرم افزار، یک محیط سه بعدی با همه ی امکانات بسازید. این نرم افزار بیشتر برای ساخت شبیه ساز ها استفاده می شود. نرم افزار CopperCube که ساخت کمپانی Ambiera است به سرعت موازی با استاندارهای وب پیش می رود.  این نرم افزار یک برنامه قابل اعتماد برای ساخت برنامه های سه بعدی تحت ویندوز و تحت وب جی ال است .

محمد بازدید : 46 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

soft98BluffTitler iTV 11.0 نرم افزاریست که در هنگام کار با آن به شما ثابت خواهد شد که دانستن علوم زمینه انیمیشن های سه بعدی برای ساختن انمیشن های زیبا و برابر با سلیقه شخصی شما ، در صورت وجود و استفاده از این نرم افزار، هیچ پایه و اساسی ندارد !! به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده ، و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید ! این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم میسازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ،ابزارهای این نرم افزار توانمد قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید !! چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی بری کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید ، BluffTitler DX بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود ،دو بعد ی و سه بعدی سازی کنید !! 

محمد بازدید : 54 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

AKVIS Magnifier نرم افزار قدرتمند برای افزایش رزولشون عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار میتواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد.

 

AKVIS Magnifier افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت AKVIS Magnifier 7.1.1071

محمد بازدید : 50 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

Adobe Photoshop CC 14.2 Final (LS20)

Adobe Photoshop CC دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2


محمد بازدید : 213 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

AKVIS Retoucher نرم افزاری حرفه ای برای روتوش تصاویر با امکانات فراوان می باشد. این نرم افزار حرفه ای در کاربرد بسیار آسان است و اکثر فرایندهای آن به صورت اتوماتیک یا به صورت کاملاً آسان و هوشمند انجام می شود. قابلیت ترمیم عکس های قدیمی با از بین بردن خراش ها و خطوط پدید آمدن روی عکس،حذف گرد و غبار،لکه ها و نقص های دیگر وجود دارد. تمامی این فرایندها به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما فقط بایستی ابزار را انتخاب کنید و مناطق معیوب رو انتخاب کنید. توانایی های ویرایشی دیگر نظیر از بین بردن برچسب های روی عکس، از بین بردن تاریخ روی عکس و همچنین از بین بردن اشیاء ناخواسته دیگر نظیر سیم های برق یا حتی اشیاء بزرگتر نظیر افراد و مردم درون عکس نیز در زمرمه توانایی های این نرم افزار محسوب می شود. به طور کل این نرم افزار AKVIS Retoucher دارای امکانات ویرایش و روتوش فوق العاده می باشد. 

 

retoucher روتوش و ویرایش حرفه ای تصاویر AKVIS Retoucher 6.5.949

محمد بازدید : 50 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Romantic Photo نرم افزار جالب برای کاربران علاقمند به داشتن عکس های رویایی و زیبا می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک با تنظیمات کاربر میتواند جلوه های زیبایی را به عکس های کاربر بدهد و آنها رویایی و روشن نماید. با تنظیمات و نور و دادن افکت های جالب ، گویی که عکس را عکاسی حرفه ای و دوربینی خارق العاده تهیه کرده است ، چرا که نرم افزار از فیلترهای خاص و ویژه استفاده می نماید. این نرم افزار ترکیبی از ۳۰ فیلتر و افکت برنده جایزه های مختلف را برای کاربر به ارمغان آورده است تا به راحتی یک کلیک از انها استفاده نموده و درون عکس های خود اقدام کند. قابلیت ادغام افکت ها و فیلترها به کاربر توانایی این را میدهد تا نسبت به شخصی سازی و داشتن عکسی ویژه و یکتا توانمند باشد. کیفیت افکت ها و تصاویر بسیار بالاست به گونه ای که اگر عکس کاربر خود دارای کیفیتی مناسب باشد ، نتیجه بسیار عالی و وصف ناپذیر خواهد بود. کار با نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران با سطوح مختلف فنی میتوانند از آن بهره ببرند.

 

Romantic Photo رویایی نمودن عکس ها با Romantic Photo 2.03 برای مک

محمد بازدید : 44 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Textaizer نرم افزاری رایگان و جالب برای ساخت عکس های موازییک و ساخت عکس های تهیه شده با کلمات از عکس های خود کاربر می باشد. بدین ترتیب کاربر میتواند عکس خود را وارد نرم افزار نموده و سپس با تنظیماتی که درون نرم افزار وجود دارد به سادگی چند کلیک عکس خود را به وسیله کلمات بسازد. این یک نوع افکت محسوب می شود. کاربر میتواند عکس خود را با هزاران کلمه بسازد به طوری که وقتی به عکس نگاه میکنید تشابه بسیار زیادی به عکس واقعی دارد ولی وقتی که zoom میکنید تنها کلماتی را می بینید که در کنار هم قرار گرفته اند. کلماتی که عکس با آنها ساخته می شود میتوانند توسط خود کاربر وارد شوند و هرچه تعداد کلمات بیشتر باشد عکس طبیعی تر و مشخص تر جلوه خواهد کرد. قابلیت تنظیم فاصله میان کلمات،تعییر اندازه فونت ها،تغییر میزان تکرار کلمات،تعیین اینکه عکس با کلمات در هم ساخته شود یا با حروف های متفاوت و… نیز وجود دارد. همچنین نرم افزار توانایی این را دارد که با دادن متن یا کلمه ای به آن ، آنها را به صورت ستاره در فایل متنی Notepad به شما تحویل دهد که با این کار نیاز نیست دیگر خودتان در نوت پد متن های جالب را بنویسید!

 

Textaizer ساخت عکس از کلمات و حروف Textaizer Pro 4.3 Build 55

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,277
  • بازدید ماه : 4,238
  • بازدید سال : 30,254
  • بازدید کلی : 100,567
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما