loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 29 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (1)

SynWriteSynWrite 6.4.780 Final
 یک ویرایشگر رایگان و یک ویرایشگر HTML + CSS + XSL ، و جایگزین دفترچه یادداشت برای سیستم عامل ویندوز است. نوشتن یک برنامه فرآیند بسیار پیچیده ای دارد اما SynWrite با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها و کدها را به همه کاربران داده است.
این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید.
مشخص نمودن syntax ها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز از قابلیتهای نرم افزار است .

این برنامه همراه با یک ابزار جستجوی گسترده کاربر را قادر می سازد برای پیدا کردن نواحی خاصی از متن را به سهولت پیدا و تغییرات لازم را اعمال کند .

محمد بازدید : 37 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

soft98


ASPMaker 11.0.4
 یک نرم افزار کاملاً خودکار و سریع برای تولید صفحات وب ASP (Active Server Pages) از هر منبع داده ODBC یا Microsoft Access Database می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند. با استفاده از ویزارد موجود در این برنامه شما قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک ماوس وب سایت خود را تولید کنید. همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید. 

محمد بازدید : 59 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

soft98


PHPMaker 10.0.5
 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد صفحات PHP از پایگاه های داده MySQL محصولی از شرکت World Technology می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران می توانند وب سایت هایی با زبان PHP ایجاد نمایند و در آن برای کاربران خود قابلیت اطلاعات بر داده ها و رکوردها را دهند. امنیت پیشرفته، توانایی ایجاد عضوگیری اعضا، قابلیت خروجی گیری با فرمت های CSV/HTML/Excel/Word/XML، قابلیت ارسال فایل به پایگاه داده و پوشه ها، گزارش گیری، دارای ابزار همگام سازی پایگاه داده و ... از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

محمد بازدید : 38 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


FileCenterFileCenter Professional 8.0.0.29
 نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن، بایگانی، سازماندهی و یافتن فایل های کامپیوتری می باشد. این نرم افزار به آسانی فایل های شما را مدیریت و سازماندهی می کند و فایل های پی دی اف را از یگدیگر جدا و یا به یکدیگر پیوند می دهد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف را باز و مشاهده نمایید و صفحات را اضافه، حذف و جدا نمایید. جستجوی پی دی اف، اسکن مستقیم برای برنامه ورد، یافتن فایل ها ، ترکیب پی دی اف ها، جداسازی پی دی اف ها، امکان انتقال صفحات بین فایل های پی دی اف، قابلیت تبدیل هر فایلی به پی دی اف، جداسازی خودکار و ذخیره اسکن ها، سازماندهی فایل ها داخل فایل اصلی و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد .

محمد بازدید : 51 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2010 Pro Plus تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

 

microsoft%20office%202010 دانلود آفیس 2010 آپدیت شده تا تاریخ فوریه ۲۰۱۴ – Microsoft Office Professional Plus 2010 February 2014

محمد بازدید : 53 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ فوریه ۲۰۱۴|

 

office 2013 final cover دانلود آفیس ۲۰۱۳ آپدیت شده تا تاریخ فوریه 2014 – Microsoft Office Professional Plus 2013 February 2014

 

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,197
  • بازدید ماه : 4,158
  • بازدید سال : 30,174
  • بازدید کلی : 100,487
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما