loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 169 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Actual Title ButtonsActual Title Buttons 8.1.3
 با روش کاری بسیار ساده، شما را قادر می سازد دکمه های جدیدی را به مجموعه دکمه های همیشگی که روی نوار عنوان پنجره ها قرار دادند، اضافه کنید و با استفاده از آنها مدیریت کامل تری را روی پنجره های ویندوز داشته باشید. دکمه های بستن (Close)، کمینه (Minimize) و بزرگنمایی / بازگردانی (Maximize/Restore) جزو اولین کلیدهایی است که تمامی کاربران ویندوز روش استفاده از آن را یاد می گیرند و در بسیاری از سیستم های عامل نیز این کلیدها مشاهده می شود. این کلیدها به ظاهر جزو ابزارهای پیش پا افتاده در سیستم عامل به شمار می روند و با انتشار نسخه های جدید از سیستم های عامل هیچ تغییری در آنها مشاهده نمی شود. اما اگر به میزان کاربرد این کلیدها توجه بیشتری داشته باشید خواهید دید این کلیدها بیش از امکانات و ابزارهای موجود در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات به مراتب بیشتری برای مدیریت پنجره ها در اختیار شما قرار می دهد و در افزایش سرعت انجام کارها شما را یاری می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های 32 و 64 بیت سیستم عامل ویندوز اعم از ویندوز 8، 7، سرور، ویستا، 2008، اکس پی، 2003 و 2000 قابل نصب و استفاده است و هیچ گونه تداخلی با کلیدهای پیش فرض موجود در سیستم عامل نیز ندارد .

محمد بازدید : 44 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Actual Window Manager

Actual Window Manager 8.1.3 Final نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که وظیفه آن همان طور که اشاره شد مدیریت بر پنجره های باز و اجرا شده بر روی صفحه نمایش می باشد. با استفاده از این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید کاربران می توانند به راحتی پنجره های فعال را مدیریت نمایند. به عنوان مثال می توان پنچره های مرتبط با یک برنامه مرتبط ( همانند چندین پنجره مرورگر ) را در یک گروه دسته بندی کرد. همچنین شما می توانید در صفحه مقابل خود زمانی که چندین پنجره فعال را دارید اما اندازه های آن ها به گونه ای می باشد که بر روی یکدیگر قرار می گیرند با یک کلیک تمامی پنچره ها را به صورت مرتب در اندازه های مناسب در کنار یکدیگر قرار دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت Actual Tools می باشد.

محمد بازدید : 194 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


ScreenBlurScreenBlur 1.3.0.25
 ابزاری کم حجم و رایگان جهت ایمن سازی محیط دسکتاپ با رمزعبور است که با اجرای آن برای اولین بار، از شما میخواهد تا رمزعبوری را انتخاب کنید و سپس در سبد آیکون ها (در نوار وظیفه) قرار میگیرد. برنامه دارای چند گزینه ساده از جمله قفل خودکار، برای قفل دسکتاپ بعد از بی حرکت ماندن ماوس برای مدتی و شروع به کار خودکار، برای اجرا شدن برنامه با بالا آمدن ویندوز و ... میباشد. شما می توانید با چپ کلیک روی آیکون برنامه، صفحه نمایشگرتان را قفل کنید.  هنگامی که صفحه نمایش قفل شد میبایست کلمه عبور خود را به طور مستقیم وارد کرده تا دسکتاپ به حالت اولیه ی خود برگردد. در صورت فراموش کردن رمزعبور، سیستم را ریستارت کنید و پوشه نرم افزار را پاک کنید. در اجرای بعدی برنامه، رمزعبور جدیدی را از شما خواهد خواست .

محمد بازدید : 37 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 


Windows Update Notifier 1.4.0
 همانطور که میدانید در ویندوز 7 اگر فایل آپدیت جدیدی برای ویندوز منتشر شود از طریق قسمت Notification به کاربر اطلاع داده می شود، اما این ویژگی در ویندوز 8 حذف شده است و این تغییر کوچکی است که شاید بسیاری از کاربران از آن بی خبر باشند، Windows 8 Update Notifier نام ابزار رایگان و کم حجمی است که کاربران ویندوز 8 با اجرای آن میتوانند از به روز رسانی های جدید در ویندوز 8 مطلع شوند و اگر آپدیت جدیدی برای ویندوز منتشر شد، از طریق قسمت Notification به شما اطلاع داده میشود .
محمد بازدید : 35 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

DesktopOKDesktopOK 3.82
 یک نرم افزار کم حجم با استفاده آسان است که به صورت ویژه برای کمک به شما برای ذخیره و بازیابی موقعیت آیکون ها دسکتاپ و همچنین به عنوان یک راه حل برای کاربرانی که اغلب وضوح صفحه نمایش مانیتور خود را تغییر می دهند، می باشد. این برنامه می تواند محل قرار گیری و ترتیب آیکون های دسکتاپ را ذخیره کرده و هر زمان که این ترتیب به هر دلیلی مانند تغییر رزولوشن صفحه نمایش برهم خورد آنرا به حالت اولیه بازگرداند. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را بر روی یک حافظه USB و سایر دستگاه های حافظه قابل حمل نیز به همراه داشته باشید .

 

محمد بازدید : 67 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

OblyTileOblyTile 0.9.8 شاید چشمگیرترین قابلیتی که در ویندوز 8 اضافه شده، صفحه استارت اسکرین و کاشی های رنگارنگی است که به اصطلاح به آن مترو میگویند، آیکون های مربعی شکلی که به آنها کاشی یا همان Tile گفته می شود، می توانند دسترسی شما به برنامه ها را تسریع کنند،  اما گاهی اوقات لازم می شود که کاشی هایی را ایجاد کنیم که برنامه های مورد نظرمان را برای ما دم دست تر کنند. اما چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ شرکت مایکروسافت هیچ قابلیتی را به منظور ایجاد کاشی های مورد نظر کاربران را در سیستم عاملش قرار نداده است. نرم افزار OblyTile نام ابزار کم حجم و بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که شما با کمک آن نه تنها می توانید برای برنامه های دسکتاپی مورد نظرتان کاشی ایجاد کنید، بلکه می توانید برای سایت های مورد علاقه و حتی لینک های مستقیم نیز کاشی ایجاد کنید .
محمد بازدید : 39 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

8GadgetPack8GadgetPack 10.0.0 مجموعه ای از گجت های کاربردی برای ویندوز 8 و یک ابزار کوچک است که شما توسط آن می توانید فایل های برنامه گجت اصلی را بر روی ویندوز 8 نصب نمایید. در ویندوز 7 و ویستا شما می توانید از ابزارهای کوچکی به نام گجت استفاده کنید که در یک ستون و در سمت راست صفحه نمایش وجود دارند. این ابزارک ها در بین کاربران بسیار پر طرفدار و کاربردی می باشند. اما در ویندوز 8 مفهوم گجت ها به طور کلی حذف شده است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار 8GadgetPack گجت ها و ابزارهای موجود در ویندوز 7 را به ویندوز 8 بازگردانید. شما می توانید تمام گجت های ویندوز 7 مانند ساعت، آب و هوا، وضعیت CPU، میزان فضای مصرفی هارد دیسک و … را به ویندوز 8 اضافه کنید.

محمد بازدید : 31 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Directory Lister Pro نرم افزاری کارآمد برای مشاهده یا پرینت کردن لیست فایل های موجود درون فولدرها و دایرکتوری های مختلف ویندوز می باشد. همانطور که می دانید درون ویندوز ابزاری برای پرینت گرفتن لیست فایل های موجود درون یک پوشه و فولدر و دایرکتوری خاص وجود ندارد و اگر کسی قصد پرینت گرفتن فایل های درون فولدری را داشته باشد یا مجبور است به صورت دستی اقدام با تایپ و لیست گرفتن نماید یا با استفاده از print screen سختی کار را تحمل کند! ولی نرم افزار Directory Lister Pro برای رفع این مشکل ساخته شده است. توسط این نرم افزار به سادگی قابلیت پرینت گرفتن با جزئیات کامل لیست فایل های مورد نظر در فولدرها ممکن می شود. این نرم افزار میتواند تمامی فایل ها را به همراه جزئیات کامل پرینت بگیرد. برای مثال برای عکس توانایی نمایش دادن نام فایل،حجم فایل،فرمت فایل،متادیتا ها وجود دارد که هر کدام از این اطلاعات در ستون و فیلد خاص دسته بندی شده و به همان شکل پرینت می شود. برای دیگر فایل ها نظیر فایل های موزیک قابلیت نمایش و لیست کردن زمان موزیک،کیفیت بیت ریت موزیک و… وجود دارد. به طور کل این نرم افزار راه حلی برای حل مشکل پرینت گرفتن لیست فایل های درون فولدرها می باشد.

 

Directory Lister Pro لیست و پرینت گرفتن از فایل های فولدرها Directory Lister Pro 1.62

 

محمد بازدید : 55 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Multi Commander نرم افزاری بسیار عالی برای جایگزین شدن به عنوان اکسپلور و مدیریت فایل ویندوز می باشد. همانطور که می دانید به پنجره هایی که در ویندوز باز میکنید و به مرور فایل و فولدرهایتان می پردازید و آنها را مدیریت میکنید به اصطلاح Windows Explorer می گویند. نرم افزار Multi Commander جایگزین ویندوز اکسپلورر می شود و میتواند امکانات فراوانی را اختیارتان قرار دهید. در مرحله اول باید گفت تمامی امکانانی که در ویندوز اکسپلورر وجود دارد ، در این نرم افزار نیز تعبیه شده است. مانند copy , cut , move , rename , delete و… . قابلیت نمایش فایل و فولدرها به صورت های مختلف نظیر  Detailed, List و Thumbnail در کنار دارا بودن قابلیت های نمایش عکس درون خود نرم افزار وجود دارد. اصلی ترین قابلیت نرم افزار Multi Commander پشتیبانی از حالت tab-browsering می باشد. این قابلیت به کاربر این امکان را میدهد که درون یک پنجره چندین فولدر در مسیرهای مختلف را باز نماید که این مسئله باعث سهولت و تسریع امور و همچنین عدم شلوغ شدن ویندوز خواهد شد. نرم افزار در عین این امکانات توانایی مشاهده و باز نمودن فایل های فشرده نظیر Zip, 7-Zip, Rar , Tar , GZ , Bz2 , Jar دارد و در زمینه عکس ها میتواند تبدیل فرمت،چرخش و ویرایش اطلاعات exif آنها را انجام دهد. در زمینه فایل های صوتی ویرایش متادیتا ها و tags را برعهده میگیرد. به طور کل این نرم افزار میتواند با جایگزینی در ویندوز عملکرد کاربران را بسیار افزایش دهد.

 

Multi Commander جایگزین قدرتمند ویندوز اکسپلورر Multi Commander 4.0 Build 1611

محمد بازدید : 67 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Classroom Spy Professional نرم افزاری کامل و حرفه ای برای مدیریت کامپیوتر و کاربران تحت شبکه می باشد. این نرم افزار کاربردی ضمن اینکه میتواند تحت شبکه های متصل به هم از طریق کارت شبکه فعالیت کند قابلیت عملکرد تحت شبکه های LAN, WLAN, VPN و Internet را نیز داراست. در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید صفحه نمایش تمامی کامپیوترهای متصل به شبکه را مشاهده کنید و همچنین این قابلیت را دارید که صفحه نمایش خود را به کاربر یا کاربران نمایش دهید. این قابلیت برای آموزش دسته جمعی به تعداد زیادی کاربر بسیار مناسب است و همچنین میتوانید قابلیت کنترلی و امنیتی مناسبی باشد. قابلیت به دست گرفتن کنترل موس و کیبرد کامپیوتر مورد نظر شما در شبکه نیز ممکن است. قابلیت قفل کردن کامپیوتر کاربران و یا ارسال پیام متنی برای اخطار دادن به آنها و همچنین ضبط تمامی فعالیت های کاربران تحت شبکه و ذخیره سازی آنها با فرمت avi به صورت فایل ویدیویی نیز ممکن است. تحت کنترل گرفتن وضعیت اینترنت و قطع و وصل کردن آن یا کنترل پورت ها و کنترل وبسایت های مجاز و غیرمجاز برای مشاهده نیز میسر می باشد. همچنین قابلیت خاموش کردن،ریستارت کردن،Hibernate کامپیوترهای تحت شبکه با Classroom Spy Professional میسر می باشد. به طور کل توسط این نرم افزار میتوانید کنترل کامل کامپیوترهای تحت شبکه را در دست بگیرید.

 

Classroom Spy Professional کنترل و مدیریت کامپیوترهای در شبکه Classroom Spy Professional 3.9.14.1

 

محمد بازدید : 65 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Dexpot نرم افزاری بسیار عالی برای داشتن چندین دسکتاپ به صورت مجازی می باشد. اگر محیط دسکتاپ شما بسیار شلوغ است و همزمان تعداد زیادی پنجره باز میکنید و دچار سردرگمی می شوید ، میتوانید پنجره هایتان را در صفحات دسکتاپ مختلف باز کنید تا محیط کارتان منظم تر باشد. Dexpot میتواند ۲۰ صفحه دسکتاپ مجازی برایتان بسازد که کاربر میتواند به سادگی یک کلیک یا hotkey میتواند بین صفحات دسکتاپ سویچ و حرکت کند. این صفحات دسکتاپ میتوانند رزولوشن های مختلف و عکس پس زمینه مختلف و آیکون های متفاوتی داشته باشند که این موضوع در مرتب شدن امور بسیار کارآمد خواهد بود. قابلیت درگ کردن پنجره ها در صفحات دسکتاپ مختلف و انتقال آنها میسر می باشد. 

 

dexpot ایجاد صفحات دسکتاپ مجازی با Dexpot 1.6.11 Build 2394

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,336
  • بازدید ماه : 4,297
  • بازدید سال : 30,313
  • بازدید کلی : 100,626
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما