loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 33 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


AnyDVD - AnyDVD HD

AnyDVD & AnyDVD HD 7.4.4.0 Final نرم افزاری کاربردی ، حرفه ای و قدرتمند جهت کپی انواع DVD میباشد. نرم افزار قادر است کد RPC را که به روی DVD ها قرار داده میشود و سایر رمزگذاری های جدید را حذف کند تا با خیال راحت DVD های خود را با هر دستگاه پخش DVD و پلیرها مشاهده کنید و از DVD های به راحتی کپی تهیه کنید . همچنین نرم افزار قادر است قفل هایی که به روی CD/DVD های صوتی قرار داده میشود را حذف کند و به راحتی بوسیله نرم افزارهای دیگر از آنها کپی تهیه کنید.

توسط AnyDVD میتوانید قسمتهای ابتدایی فیلم مثل تبلیغات ، زیر نویس ها ، کلیپ ها ، هشدارهای کپی رایت و یا اجرای خودکار DVD زمانی که در پلیر قرار داده میشود و... را حذف کنید.
نسخه AnyDVD HD قابلیت انجام کارهای بالا به روی DVD HD و دیسکهای Blu-ray و تبدیل DVD به فایل ISO را نیز دارا میباشد.

محمد بازدید : 107 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Nero PlatinumNero 2014 Platinum 15.0.07700 Final این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.
محمد بازدید : 158 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

winiso

با استفاده از WinISO Standard 6.4.0.5170 شما قادر خواهید بود تا به پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO وBIN بپردازید. در واقع این نرم افزار تنها برای تبدیل فرمت فایل های ایمیج مانند BIN ،ISO و... نیست، بلکه علاوه بر انجام این کار شما قادر به اکسترک نمون، استخراج، ویرایش و ایجاد مستقیم فایل های ISO خواهید بود. WinISO Standard امکانات مفیدی را به شما ارائه می دهد که از میان آن ها می توان به ساخت ایمیج های قابل بوت CD یا DVD، ویرایش مستقیم ایمیج های قابل بوت، تبدیل فرمت آن ها، استخراج و ویرایش ایمیج ها اشاره کرد. شما می توانید ویرایش هایی نظیر اضافه کردن یا حذف فایل/پوشه از فایل ISO، تغییر نام فایل های موجود، مشاهده و اجرای فایل های درون ایمیج و ... را انجام دهید.

محمد بازدید : 28 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

FreeRIPFreeRIP Pro 4.5.0.7 ابزاری کاربردی جهت ذخیره سی دی های صوتی را در فرمت های  Wav, MP3, WMA, Ogg Vorbis , FLAC به کاربر می دهد. این نرم افزار همچنین اجازه تبدیل فایل های صوتی از فرمت های بالا به فرمت های دیگر را می دهد، نحوه کار با نرم افزار بسیار ساده و طوریست که بعد از قرار دادن سی دی بر روی RIP کلیک مینمایید تا سی دی به صورت خودکار به ریپ نمودن شروع نمایید، همچنان این نرم افزار این امکان را فراهم میکند تا که با بهره گیری از ID3 v2 برچسپهای متفاوت مانند سال تولید، اطلاعات خواننده و ... را وارد سازید .

محمد بازدید : 49 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند.

 

UltraISO Premium Edition رایت , ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج UltraISO Premium Edition 9.6.1.3016

محمد بازدید : 41 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 

Nero Burning ROM رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014 15.0.03900

 

محمد بازدید : 57 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

VirtualDVD نرم افزاری برای mount کردن فایل های image می باشد. به زبان ساده تر این نرم افزار میتوانید فایل های ایمیج با فرمت های ccd،cue،img،mds،mdf،dvd،nrg و از همه مهم تر Iso را mount کند یعنی به صورت یک درایو لوح فشرده در آورد به صورتی که گویی شما آن فایل ایمیج را روی دی وی دی رایت کرده اید و درون دستگاه خود قرار داده اید. به همین دلیل اسم این نرم افزار VirtualDVD یعنی دی وی دی مجازی می باشد. این نرم افزار همچنین فایل های iso قفل دار که عموماً با فرمت isz هستند نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت Mount کردن تا ۲۴ درایو وجود دارد. نصب نرم افزار و عملکرد با آن بسیار ساده است. استفاده از منابع سیستمی نیز تا حد امکان کاهش یافته است و تاثیر در عملکردی سیستم نخواهد داشت. لازم به ذکر است که در هنگام نصب نرم افزار گزینه مربوط به نرم افزار toolbar و Home page را بردارید.

 

VirtualDVD شبیه سازی فایل های ایمیج در داریو دی وی دی VirtualDVD 4.7

محمد بازدید : 59 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

CyberLink PowerProducer Ultra نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ویدیوها،موزیک و عکس های شما برروی انواع لوح های فشرده DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار فوق العاده میتواند نسبت به رایت لوح های فشرده با کیفیت HD نیز اقدام کند. برای رایت این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های ویدیویی،عکس و موزیک پشتیبانی میکند که به تمامی آنها در ادامه مطلب اشاره کرده ایم. ۴ مرحله برای رایت لوح فشرده فاصله دارید. مرحله اول انتخاب نوع دی وی دی مورد نظر شماست که شامل DVD, Blu-ray, AVCHD, AVCREC یا VCD می باشد. سپس شما بایستی فایل های مورد نظرتان را انتخاب کنید که همانطور که گفته شد ویدیو،عکس و موزیک قابلیت رایت را خواهند داشت. سپس مرحله جذاب طراحی منو و قالب زیبا برای دی وی دی می باشد که وقتی آن را در دستگاه های پخش قرار دادید منو زیبایی برای کاربر نمایش داده شود. در این مرحله کاربر میتواند منوهای زیبا به همراه موزیک و انیمیشن های متحرک و… طراحی نماید. مرحله آخر نیز شروع فرایند رایت می باشد. قابلیت های جانبی نرم افزار شامل ساخت اسلایدشو و سپس رایت آن برروی لوح فشرده است. با داشتن بیش از ۱۰۰ افکت ترانزیشن و انتقالی و امکانات ویرایش عکس کاربر میتواند بسیار ساده و سریع از عکس های خود اسلایدشو بسازد و برروی لوح فشرده رایت کند. قابلیت طراحی کاور برای لوح فشرده نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

 

CyberLink PowerProducer Ultra رایت عکس و ویدیو روی لوح فشرده CyberLink PowerProducer Ultra 6.0.2013.0

 

محمد بازدید : 159 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

GiliSoft Secure Disc Creator نرم افزاری عالی برای رایت لوح های فشرده قفل دار می باشد. این نرم افزار حرفه ای با رایت لوح های فشرده قفل دار با استفاده از تکنولوژی  256-bit AES اقدام میکند بدین صورت که برای دسترسی به اطلاعات درون لوح فشرده رایت شده بایستی پسورد وارد شود. این نرم افزار با ایجاد فضایی برروی لوح فشرده این امکان را به کاربران نخواهد داد که بدون وارد کردن پسورد نسبت به مشاهده و استفاده از اطلاعات درون لوح فشرده اقدام کنند. همچنین GiliSoft Secure Disc Creator میتواند اطلاعات را به صورت مخفی و غیرقابل مشاهده رایت کند. قابلیت ساخت فایل های ایمیج پسورد دار از لوح های فشرده معمولی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. از دیگر امکانات نرم افزار ساخت دیسک مجازی قفل دار می باشد. این نرم افزار دارای بخش رایت داخلی است و برای رایت لوح های فشرده قفل دار نیازی به دیگر نرم افزارها ندارد و به راحتی لوح های فشرده CD و DVD را رایت میکند. 

 

GiliSoft Secure Disc Creator رایت لوح های فشرده قفل دار GiliSoft Secure Disc Creator 6.2.0

 

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 4,308
  • بازدید سال : 30,324
  • بازدید کلی : 100,637
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما