loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 184 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Uniblue DriverScanner

Uniblue DriverScanner 2014 4.0.12.4 درایورهای روی سیستم را مرور و آنها بررسی می کند که ببیند آیا مخالف کتابخانه جامع جدیدترین درایورها است یا خیر، سپس لیست کاملی از درایورهایی که نیاز به بروز رسانی دارند را دراختیارتان قرار می دهد. تنها با یک کلیک، این نرم افزار هر درایور بروز شده را روی PC شما نصب می کند. همچنین از همه درایورهای سیستمتان در یک دستگاه خارجی فایل پشتیبان تهیه می کند، این بدین معناست که اگر بعداَ سیستمتان را دوباره نصب کنید، می توانید همه درایورهای اخیر را از یک جا لود کنید.

محمد بازدید : 64 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)


DriverEasyDriverEasy Professional 4.6.6.42258 Retail
 نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید. DriverEasy یک نرم افزار قدرتمند است که شما با کمک آن به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید درایورهای مختلف سیستم را جستجو کنید و اقدام به نصب آنها کنید ، این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از 1,000,000 درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم در جهت بازیابی دوباره سخت افزارها اشاره نمود

محمد بازدید : 40 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


GeekUninstallerGeekUninstaller 1.2.1.27
 ابزاری بسیار مفید و جدید در زمینه ی حذف برنامه های غیر ضروری در ویندوز می باشد ، ممکن است زمانی بخواهید برنامه ای که از نظرتان غیر ضروری به حساب می آید را از ویندوز حذف نمایید ، بنابراین در اینجا شما باید به چند پارامتر مهم توجه کنید که مهمترین آن حذف کامل برنامه و عدم برجای ماندن ردپای برنامه حذف شده است GeekUninstaller نرم افزاری رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های غیر ضروری خود را در چند کلیک ساده حذف کرده و مهمترین ویژگی این نرم افزار آن است که برنامه ها را به صورت کامل حذف کرده و هیچ گونه فایلی از برنامه حذف شده در ویندوز باقی نخواهد ماند این ویژگی باعث می شود که همیشه یک ویندوز پایدار داشته باشید و حذف برنامه ها موجب افت سرعت و عملکرد ویندوز نشود .

محمد بازدید : 32 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Restore Point CreatorRestore Point Creator 2.2 Build 6 Final
 ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند .

محمد بازدید : 52 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Active@ File Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از بین رفته و پارتیشن های فرمت شده می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند با موتور قدرتمند اسکن نسبت به بازیابی و ریکاوری انواع اطلاعات و فایل و فولدرها با سرعت بسیار بالایی اقدام کند. مهم نیست اطلاعات از بین رفته به چه دلیلی حذف شده اند. ویروس ها،پارتیشن بندی،حذف توسط خود کاربر یا پاک شدن از سطل اشغال ویندوز و… تمامی اطلاعات حذف شده با فاصله کمی از زمان حذف شدن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد های HDD و SDD و انواع حافظه های قابل حمل usb و حافظه های رم میتواند کمک شایانی به شما نماید. پشتیبانی از انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, FAT/FAT32/exFAT, HFS+, UFS, Ext2/Ext3/Ext4fs باعث می شود هیچ محدودیتی در هنگام بازیابی اطلاعات نداشته باشید. نرم افزار دارای دو روش اسکن QuickScan و SuperScan می باشد که روش جستجو سریع برای بازیابی اطلاعات و حذف شدن های معمولی می باشد و جستجو قدرتمند برای بازیابی به دلیل حذف شدن های پارتیشنی می باشد. 

 

Active File Recovery بازیابی قدرتمند اطلاعات از بین رفته Active@ File Recovery 12.0.3

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,215
  • بازدید ماه : 4,176
  • بازدید سال : 30,192
  • بازدید کلی : 100,505
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما