loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 37 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

soft98


ASPMaker 11.0.4
 یک نرم افزار کاملاً خودکار و سریع برای تولید صفحات وب ASP (Active Server Pages) از هر منبع داده ODBC یا Microsoft Access Database می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند. با استفاده از ویزارد موجود در این برنامه شما قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک ماوس وب سایت خود را تولید کنید. همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید. 

محمد بازدید : 59 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

soft98


PHPMaker 10.0.5
 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد صفحات PHP از پایگاه های داده MySQL محصولی از شرکت World Technology می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران می توانند وب سایت هایی با زبان PHP ایجاد نمایند و در آن برای کاربران خود قابلیت اطلاعات بر داده ها و رکوردها را دهند. امنیت پیشرفته، توانایی ایجاد عضوگیری اعضا، قابلیت خروجی گیری با فرمت های CSV/HTML/Excel/Word/XML، قابلیت ارسال فایل به پایگاه داده و پوشه ها، گزارش گیری، دارای ابزار همگام سازی پایگاه داده و ... از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

محمد بازدید : 42 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


VueScanVueScan Pro 9.4.26 Final نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.

محمد بازدید : 115 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


fileconvertFileConvert Professional Plus 8.0.0.29 نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print  شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت pdf برخوردار می باشد محصولی از شرکت Lucion Technologies  می باشد.

محمد بازدید : 58 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ProcessKOProcessKO 3.33 حتما تا بحال در موقعیتی قرار گرفته اید که حتی Task Manager ویندوز قادر به بستن پردازش یا نرم افزاری که با آن به مشکل خورده اید نباشد، ProcessKO نرم افزاری قدرتمند است که  شباهت زیادی به Task Manager ویندوز دارد و پردازش هایی که به سختی بسته می شوند را به راحتی از بین می برد این نرم افزار بر روی Try ویندوز قرار می گیرد و با کلیک باز می شود و لیستی از پردازه هایی که بر روی سیستم عامل بارگذاری شده اند را نمایش می دهد اما دقت کنید که برای بستن آنها باید دقیقا بدانید سیستم عامل هر نرم افزار را با چه نامی اجرا می کند این نرم افزار همچنین نرم افزارهایی که بیشتر باعث مشکل می شوند راشناسایی می کند و آنها را در لیست مشخص قرار می دهد .
محمد بازدید : 42 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

RazorSQLRichardson Software RazorSQL 6.3.3 نرم افزاری کاربردی که با کمک آن مدیریت کاملی بر پایگاه داده ( SQL ) خود خواهید داشت و به راحتی اعمالی نظیر جستجو ، ویرایش ، مدیریت ، حذف و اضافه کردن جداول را با استفاده از ابزارهای آماده که تنها با انتخاب و کشیدن آن‌ها با ماوس انجام دهید. این نرم افزار در بیش از ۲۹ نوع پایگاه داده تست شده است و تقریبا تمامی‌پایگاه داده‌ها را پشتیبانی می‌کند. همچنین ۲۰ نوع زبان برنامه نویسی از قبیلSQL , PL/SQL , TransactSQL , SQL PL , HTML , XML و … را نیز پشتیبانی می‌کند.

محمد بازدید : 51 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

PDFCool Studio نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فرمت،ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف می باشد. در ابتدا این نرم افزار میتواند انواع فایل ها نظیر  Word, Doc, Html, PPT, RTF, JPEG2000 و EXCEL و هر فایل قابل پرینت دیگری را به فرمت پی دی اف تبدیل کند و در طرف مقابل قابلیت تبدیل اسناد پی دی اف به فایل های قابل ویرایش word و excel نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار حرفه ای همچنین میتواند فایل های پی دی اف را به سادگی همچون یک فایل متنی ویرایش کند و متن ها را تغییر دهد و حذف و اضافه نماید. قابلیت هایی نظیر حذف صفحات دلخواه و اضافه کردن صفحات و جدا کردن صفحات و تبدیل چند صفحه به یک فایل نیز میسر می باشد. قابلیت های امنیتی نظیر پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف نیز توسط PDFCool Studio نیز امکان پذیر می باشد.

 

PDFCool Studio تبدیل،ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف PDFCool Studio 3.84.140108

 

 

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,170
  • بازدید ماه : 4,131
  • بازدید سال : 30,147
  • بازدید کلی : 100,460
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما