loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 87 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Incomedia WebSite X5 Evolution

Incomedia WebSite X5 Evolution 10.1.6.49 نام نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard برنامه در 5 مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Incomedia می باشد.

قابلیت های نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution :

  • دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت
  • قابلیت ساخت صفحه اصلی و صفحه های دیگر وب سایت
  • امکان ساخت منو و قرار دادن کلید ها و عکس های پس زمینه
  • امکان قرار دادن موسیقی در زمینه سایت
  • امکان قرار دادن موتور جستجو در وب سایت
  • امکان ذخیره سازی وب سایت
  • و ...
محمد بازدید : 87 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Webcam7Webcam 7 Pro 1.3.3.0 نرم افزار قدرتمند و کارآمد با قابلیتهای فراوان برای کار با دوربینهای وب یا همان به اصطلاح وب کم ها می باشد که تا ۱۰ نوع مختلف وب کم پشتیبانی را می نماید. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به دوربین خود یا حتی ویدئوهای جاری با هر حساب کاربری و بدون نیازبه نصب برنامه ویژه سرور دسترسی داشته باشید. سادگی پیکربندی نرم افزار همانند نسخه های پیشین نرم افزار تحت عنوان Webcam XP Pro بوده و تمامی ابزارهای لازم را دارا می باشد و بنابراین تنها نیاز به تنظیم نمودن چند پارامتر ساده می باشد مانند مشخص نمودن پورت سرور، و مسیری به دایرکتوری داخلی. علاوه بر قابلیت ذخیره نمودن ویدئو و تصویر از وب کم ها می توانید توسط این نرم افزار از ویدئویی که از طریق LAN انتقال یافته است نیز استفاده نمایید

محمد بازدید : 49 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Ashampoo ClipFinder HDAshampoo ClipFinder HD 2.3.7
 نرم افزاری است که به کمک آن قادر خواهید بود تا در میان وب سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اقدام به جستجو و یافتن کلیپ مورد نظر خود نمایید. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بر اساس نام کلیپ مورد نظر خود را در میان وب سایت های مختلف همچون YouTube ،VideU ،MyVideo ،ClipFish ،Google Video ،sevenload Dailymotion و ... بیابید. این نرم افزار نمایش، ذخیره و تبدیل ویدئوهای وب را در HD و SD انجام می دهد. از دیگر قابلیت متمایز در این نرم افزار قابل دسترس بودن آن در هر زمان می باشد، بطوریکه نیازی به وصل بودن به اینترنت به صورت همیشگی نداشته و به شما این امکان را می دهد تا لینک ویدئوی دلخواه خود را در قسمت لینک های مورد علاقه ذخیره نموده و در هر زمان حتی بدون دسترسی به اینترنت نیز به تماشای آنها بپردازید .

محمد بازدید : 52 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


z_o_o_m's File & Image Uploaderz_o_o_m's File & Image Uploader 6.7.7 یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت  بصورن انی فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا و بدون هیچ تبلیغی خیلی اسان اپلود کنید.

محمد بازدید : 43 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Microsoft SharePoint ServerMicrosoft SharePoint Server 2013 SP1 x64
 نرم افزاری قدرتمند برای ذخیره، نگهداری و انتشار اطلاعات و اسناد در محیط شبکه (اشتراک اطلاعات و منابع سازمانی) که استفاده از آن در حال حاضر در بین سازمانهای دولتی بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیار پر مخاطب است و در همین راستا بسیاری از افراد خواهان فراگیری این تکنولوژی جدید و کارآمد هستند، SharePoint همچنین میتواند به خوبی به عنوان زیرساخت اصلی پیاده‌ سازی پرتالهای سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. با کمک این نرم‌افزار میتوان راه‌ کارهای بسیاری متنوعی در زمینه‌ های کارگروهی، مدیریت مستندات، اطلاع‌رسانی، اتوماسیون اداری، نرم‌افزاری کاربردی و ... را پیاده‌سازی کرد. با این حال قبل از آن که SharePoint بتواند به شکل موثری به عنوان چنین زیرساختی در سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد، لازم است با تدوین استراتژی متناسب، این نرم‌افزار به صورت مناسبی نصب شده و مقدماتی نظیر آموزش و فرهنگ‌ سازی آن فراهم شود .

 

محمد بازدید : 181 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Connectify

Connectify Hotspot PRO 7.3.1.30389 نرم افزاری است که توسط آن می توانید لپ تاپ خود را تبدیل به مودم وای فای نمایید. امروزه داشتن یک ارتباط وای فای در همه حال ضروری است و داشتن آن زمانی بیشتر احساس میشود که شما از یک گوشی یا تبلت نیز استفاده نمایید.  اما هر از گاهی در مکانی قرار میگیریم که تنها یک سیم ethernet بیشتر وجود ندارد و حالا اگر بخواهیم آن را با موبایل یا حتی دوستان خود استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین ممکن است فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد. شما می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر در آن محل میزان آنتن دهی آن را دو برابر کنید.

محمد بازدید : 54 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Shareaza
Shareaza 2.7.2.0 یکی از نرم افزار های دانلود فایل های به اشتراک گذاشته شده (P2P) می باشد،که به شما اجازه می دهد از هرگونه فایلی با هر پسوندی که بر روی شبکه های محبوب موجود است استفاده کنید. (شامل آهنگ ،فیلم،بازی،…..).این نرم افزار رایگان و عاری از هرگونه ویروس ،تروجان و کرم های معمول می باشد.
Shareaza می تواند به طور جداگانه و هم زمان به ۴ شبکه متصل شود،شما هم مانند هزاران کاربر این برنامه می توانید از شبکه های EDonkey2000, Gnutella, BitTorrent ,Gnutella2 فایل دلخواه خود را دانلود و یا آپلود کنید.از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به تولید مجموعه های مختلف از جمله آلبوم های موزیک همراه با لیست آهنگ ها،جلد آلبوم و توضیحات آن اشاره کرد.برای هر جستجویی پنجره ای جدید با نتایج آن باز می شود ،نتیجه های تکراری به هیچ عنوان حذف نشده تا شما همه ی موارد را بررسی کنید و به فایل دلخواه خود دست یابید. در همین رابطه نقد ها و امتیاز هایی که کاربران به فایل دادن نمایش داده می شود تا موجب سرعت بخشیدن در تصمیم گیری شما شود.استفاده و هماهنگی با Unicode باعث می شود تا شما به جستجو در زبان دلخواه خود بپردازید.از ویژگی هاید دیگر این برنامه می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری و همچنین چت با کاربران دیگر اشاره کرد.
محمد بازدید : 60 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

z_o_o_m's File & Image Uploaderz_o_o_m's File & Image Uploader 6.7.4 یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت  بصورن انی فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا و بدون هیچ تبلیغی خیلی اسان اپلود کنید.

 

محمد بازدید : 62 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Video2Webcam

Video2Webcam 3.4.6.8 نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.
این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. Video2webcam همچنین از اکثر فرمت های رایج ویدئویی نظیر avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و  wmv پشتیبانی کرده و می تواند از تصاویر هم با فرمت هایی نظیر JPG ، GIF ، BMP و ... به عنوان تصاویر موجود در وبکم بهره برداری کند.

محمد بازدید : 166 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
soft98Evaer Video Recorder For Skype 1.5.2.36 نرم افزاری جهت ضبط تماس های ویدئویی و صوتی شما در اسکایپ در فرمت AVI و با کیفیت بالا میباشد که می توانید از آن برای مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و یا مکالمات خانوادگی خود استفاده کنید. نرم افزار قابلیت پاسخ چت ها به صورت خودکار و ضبط اصلی ویدیو اسکایپ (پشتیبانی از 240p، 360p، 480p و 720p، 1080p ) و داده های صوتی را با کیفیت را دارا میباشد و از تماس های ویدئویی تکی و گروهی نیز پشتیبانی می کند. بهترین فشرده سازی ویدیو ذخیره شده نیز در این نرم افزار با فرمت Mp4 وجود دارد.
محمد بازدید : 56 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Connectify

Connectify Hotspot PRO 7.3.0.30321 نرم افزاری است که توسط آن می توانید لپ تاپ خود را تبدیل به مودم وای فای نمایید. امروزه داشتن یک ارتباط وای فای در همه حال ضروری است و داشتن آن زمانی بیشتر احساس میشود که شما از یک گوشی یا تبلت نیز استفاده نمایید.  اما هر از گاهی در مکانی قرار میگیریم که تنها یک سیم ethernet بیشتر وجود ندارد و حالا اگر بخواهیم آن را با موبایل یا حتی دوستان خود استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین ممکن است فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد. شما می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر در آن محل میزان آنتن دهی آن را دو برابر کنید.

محمد بازدید : 70 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

SleipnirSleipnir 5.1 مرورگر اینترنتی متن بازی است که سرعت بسیار بالایی در بارگذاری صفحات وب دارد. این نرم افزار بر اساس هسته ی اصلی مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس طراحی شده است , مهمترین ویژگی مرورگر های اینترنتی که در این مرورگر نیز وجود دارد قابلیت Tabbed Browsering یا باز کردن چندین صفحه وب در یک پنجره است. این نرم افزار از معدود نرم افزار هایی است که از تمام سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. این مرورگر از HTML5 و CSS3 پشتیبانی می کند و قابلیت نصب پلاگین های مختلفی را داراست. مرور صفحات وب توسط این مرورگر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران نگران امنیت اطلاعات خود نخواهند بود . 

محمد بازدید : 42 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43

 

 

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,305
  • بازدید ماه : 4,266
  • بازدید سال : 30,282
  • بازدید کلی : 100,595
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما