loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 118 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


KitKat 4.4 Launcher Theme
 با دارا بودن آیکون های بسیار با کیفیت و 180 تصویر زمینه یک تم فوقKitKat 4.4 Launcher Theme 3.43 العاده محسوب می شود که با استفاده از آن می توانید گوشی اندروید خودتان  را به آخرین نسخه اندروید KitKat  تبدیل کنید ، که البته از نظر ظاهری که شاید کمی برای شما متفاوت تر و شیک تر باشد .

محمد بازدید : 67 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98با استفاده از Advanced Task Manager Pro 5.0.0 می توانید نرم افزار های باز و در حال پردازش را کاملاً ببندید و در نتیجه سرعت پردازش گوشی شما به هدر نمی رود. برخی از قابلیتهای دیگر این نرم افزار Uninstall کردن و انتقال برنامه ها از مموری SD به Phone Memory و برعکس است.

محمد بازدید : 168 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Beautiful WidgetsBeautiful Widgets Pro 5.6.0
 شامل ویجت هایی فوق العاده و محبوب در اندروید میباشد و به کمک آن تمامی نیازهای شما به انواع ویجت های آندروید را برآورده می کند. ویجت های این مجموعه عبارتند از ویجت ساعت، تاریخ، آب و هوا، باتری، تنظیمات گوشی و ... میباشد.

محمد بازدید : 55 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


skype for android

Skype free IM & video calls 4.7.429.43539 - برای گوشي های اندرويد

طبق گفته ی شرکت Skype نرم افزار تلفن اینترنتی آن بر روی گوشی های Android در دسترس می باشد و کاربران Android می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند.
Skype نرم افزاری است که به کاربران Android اجازه می دهد تا به وسیله ی آن و با داشتن اشتراک Skype تماس برقرار کنند.
همچنین کاربران می توانند به وسیله ی این نرم افزار زمانی که ارتباط برقرار باشد به دوستانشان پیام متنی ارسال و دریافت کنند.
همچنین این کمپانی گفت کاربران قادر به این خواهند بود که از طریق شماره های آنلاین تماس دریافت کنند.
اما بعضی از محدودیت ها را داراست از جمله این که شما این نرم افزار را فقط روی Android 2.1 می توانید اجرا کنید.

محمد بازدید : 405 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


PicsArtPicsArt - Photo Studio 
4.1.1 قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد

محمد بازدید : 37 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98GO Weather Forecast & Widget Premium 4.51
 مخصوص گوشی های اندروید بوده و نرم افزاری کاربردی است ، که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید ، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا به گوشی خود ببخشید .

محمد بازدید : 72 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98Tango Video Calls 3.5.79673
 به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

محمد بازدید : 48 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98Tango Video Calls 3.5.79673
 به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

محمد بازدید : 61 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98ES File Explorer File Manager 3.1.1
 نرم افزار مدیریت فایل ها برای گوشی و تبلت شما . این نرم افزار که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد، یکی از محبوب ترین نرم افزار ها نزد کاربران اندروید به حساب می آید و دارای امکانات بسیار زیادی است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

محمد بازدید : 52 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


IP Cam Viewerبا استفاده از نرم افزار فوق العاده IP Cam Viewer Pro 5.3.2 که در سال ۲۰۱۱ عنوان بهترین نرم افزار کاربردی را بدست آورد، شما می توانید از راه دور دوربین های آی پی، DVR، ضبط ویدئو داخل شبکه و دوربین های مدار بسته یا وبکم را مشاهده و کنترل کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به رمز گزاری برای حفظ حریم خصوصی، داشتن ویجت در صفحه نمایش، بزرگنمایی عالی، به اشتراک گذاری دوربین و … اشاره کرد.

محمد بازدید : 32 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


iLauncher

با نرم افزار iLauncher 3.2.2 ضمن تغییر هوم اسکرین تلفنتان می توانید از افکتهای سیستم iOS در گجت اندرویدی خود بهره ببرید.
تمامی امکانات اینترفیس آیفون در این نرم افزار گنجانده شده.شما به آسانی می توانید بین صفحات گردش کرده،آیکن ها را با نگه داشتن انگشت به حالت ویرایش در آورده،آنها را جابه جا کنید.به آسانی به جستجوی فولدر یا نرم افزاری خاص بپردازید و…
ضمنا امکان استفاده از این نرم افزار در تبلت هم وجود دارد.

محمد بازدید : 36 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


LuckyPatcherLucky Patcher 4.2.5
 نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های غیر رایگان در گوشی های روت شده است. اگر گوشی شما روت شده است، حتما باید این نرم افزار را امتحان کنید. نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید.

محمد بازدید : 51 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98GO Weather Forecast & Widget Premium 4.30
 مخصوص گوشی های اندروید بوده و نرم افزاری کاربردی است ، که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید ، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا به گوشی خود ببخشید .

محمد بازدید : 40 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

soft98Cut the Rope
 طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.
  • نسخه Cut the Rope HD 2.3.7 به روز شد
 



محمد بازدید : 42 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

ZPlayerZPlayer 3.99.32
 یک پلیر  زیبا پر سرعت برای پخش فایل های صوتی و تصویری میباشد. با استفاده از این برنامه فایل های صوتی و تصویری خود را با هر کیفیت و حجمی که دارند بدون افت فریم مشاهده نمایید. تنظیمات اکولایزر حرفه ای نمایش و نمایش به صورت تمام صفحه از ویزگی های این برنامه به حساب می اید.

 

محمد بازدید : 54 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

soft98Solid Explorer 1.5.7 Full
 برنامه مدیریت فایل با دو صفحه مجزا که تجربه جدیدی در زمینه مدیریت فایل برای شما ایجاد می‌کند.
چشم‌نواز‌ترین و خلاقانه‌ترین مدیر فایل برای اندروید.

 

محمد بازدید : 868 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Wondershare TunesGoWondershare TunesGo 4.1.1.0
 نرم افزاری قدرتمند با روش کاری بسیار ساده است که شما به کمک آن می توانید تمامی تلفن های همراه و سیستم های مجهز به سیستم عامل iOS را به راحتی، به یک روش و تنها توسط یک نرم افزار مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار از امکاناتی همچون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آنها با یک کلیک، انتقال فهرست مخاطبان، مدیریت فایل های چندرسانه ای، ارسال پیام کوتاه گروهی از رایانه و مدیریت کامل نرم افزارهای نصب شده روی دستگاه iOS خود بهره مند می شوید .

محمد بازدید : 107 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Wondershare Dr.FoneWondershare Dr.Fone for Android 4.0.1.60 
نرم افزاری کاربردی برای بازیابی عکس ها، ویدئوها، کانتکت ها، اس ام اس ها، لیست تماس ها، یادداشت ها و تقویم ها گوشی Android شما می باشد تنها در 3 مرحله می توانید پیش نمایش فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت تمایل آنها را بازیابی کنید .
 
قابلیت های نرم افزار Wondershare Dr.Fone :
  • بازیابی محتوای رسانه ای شامل عکس ها و ویدئوهای Camera Roll ، Photo Stream و ضمیمه های پیام کوتاه و صداهای یادداشت های صوتی
  • بازیابی محتوای متنی مانند کانتکت ها ، اس ام اس ها ، تاریخچه تماس ها ، تقویم ، یادداشت ها
  • پیش نمایش فایل های گم شده قبل از بازیابی با کیفیت اصلی و به صورت دسته بندی شده
  • پیش نمایش کانتکت ها با جزئیات شامل آدرس ، عنوان شغل و ...
  • خواندن محتوای SMS ها ، عکس ها ، ویدئوها و ...
  • ذخیره و بررسی لیست فایل های گم شده در فرمت HTML
  • و ...
محمد بازدید : 109 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
WhatsApp Messengerنرم افزار WhatsApp Messenger 2.11.170 مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که امکان ارسال و دریافت پیام متنی، تصاویر، یادداشت های صوتی و پیام های تصویری را برای شما فراهم می کند. همچنین در این برنامه امکان چت به صورت گروهی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به تاریخچه چت و ایمیل، محیط کاربری زیبا همراه تصویر زمینه دلخواه، اشتراک گذاری، دریافت پیام به صورت آفلاین، اضافه کردن دوستان به صورت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 


محمد بازدید : 169 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

KitKat 4.4 Launcher ThemeKitKat 4.4 Launcher Theme 2.4 با دارا بودن آیکون های بسیار با کیفیت و 180 تصویر زمینه یک تم فوق العاده محسوب می شود که با استفاده از آن می توانید گوشی اندروید خودتان  را به آخرین نسخه اندروید KitKat  تبدیل کنید ، که البته از نظر ظاهری که شاید کمی برای شما متفاوت تر و شیک تر باشد .
محمد بازدید : 85 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

WeChat 5.2 یکی دیگر از برنامه های چت برای موبایل می باشد که میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان دارد که میتوانید با آن به گفتگو با افراد کشورهای مختلف بپردازید.یک نرم افزار اجتماعی و ارتباط جمعی برای سیستم عامل اندروید است .


 ویژگی های WeChat:

  •  امکان چت تصویری به صورت HD
  •  امن بودن آن و در دسترس بودن همیشه ی تاریخچه ی پیام ها
  •  بدون هیچ گونه تبلیغات
  •  ادد کردن دوستان با تکان دادن گوشی !
محمد بازدید : 27 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

soft98ES File Explorer File Manager 3.1.0.3 نرم افزار مدیریت فایل ها برای گوشی و تبلت شما . این نرم افزار که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد، یکی از محبوب ترین نرم افزار ها نزد کاربران اندروید به حساب می آید و دارای امکانات بسیار زیادی است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

محمد بازدید : 94 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

soft98Nimbuzz Messenger 2.8.0 یکی از محبوبترین مسنجرهای دنیا میباشد که به کاربران اندروید این اجازه را میدهد که تماس صوتی و تصویری رایگان به وسیله اینترنت بر قرار کنند .
شما میتواند دوستان خود را در Nimbuzz پیدا کنید و با آنها به چت و گفت و گو بپردازید .
از ویژگیهای این نرم افزار بسیار قدرتمند میتوان به چت تصویری و روان با کیفیت بسیار بالا و به صورت رایگان اشاره کرد .
محمد بازدید : 169 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Next Launcher 3DNext Launcher 3D 3.07 اگر به دنبال تغییرات کلی در ظاهر اندروید بوده اید، حتما نام GO Launcher EX را قبلا شنیده اید. این لانچر رایگان است.

به تازگی GO Launcher Dev Team یک لانچر گران قیمت با نام Next Launcher 3D عرضه کرده که می توانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید!

از ویژگی های این لانچر گران قیمت (16$Surprised) به طور کامل سه بعدی بودن آن است! افکت های خیره کننده آن در اولین برخورد هر کاربری را شیفته خود می کند. پیوستگی سه بعدی قسمت های مختلف آن شگفت آور است! البته این لانچر به دلیل نوپا بودن و چون مدت زیادی از عرضه آن نمی گذرد کمبودهایی دارد که قطعا به زودی در نسخه های بعدی برطرف می شود. پیشنهاد می کنم حتما آن را امتحان کنید

محمد بازدید : 58 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

LuckyPatcherLucky Patcher 4.1.7 نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های غیر رایگان در گوشی های روت شده است. اگر گوشی شما روت شده است، حتما باید این نرم افزار را امتحان کنید. نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید.
محمد بازدید : 169 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

soft98Cut the Rope طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.
  • نسخه Cut the Rope Experiments 1.7.1 و Cut the Rope 2.3.6 به روز شد
محمد بازدید : 59 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

iTunes

نرم افزار iTunes 11.1.5.5 یک وسیله ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به کلیه موزیک ها و ویدئو ها و حتی نرم افزار ها و بازی ها دسترسی داشته باشید. خرید کلیه نرم افزارها و بازی های گوشی اپل آیفون از این طریق امکان پذیر است. همچنین توسط این نرم افزار قادر به انجام کارهایی از قبیل پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و همچنین انتقال فایل های مختلف به iPod و iPhone (یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال) خواهید بود. iTunes در واقع قادر است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند.

محمد بازدید : 218 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Chrome androidChrome Browser 33.0.1750.132 Final نرم افزار موبایل Google Chrome لذت سرعت و سادگی استفاده از اینترنت بر روی گوشی های موبایل را امکان پذیر است. این نرم افزار امکانات مختلفی مانند جستجو و گشت و گذار سریع، باز کردن و انتقال بین زبانه ها بصورت نامحدود، انتقال صفحات، بوک مارک ها و زبانه ها از رایانه به گوشی یا تبلت، مرور خصوصی در حالت ناشناس، سرعت بالا در بارگذاری، امکان بزرگنمایی و … را در اختیار شما قرار می دهد.

محمد بازدید : 107 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Wondershare MobileTransWondershare MobileTrans 4.0.0.89 نرم افزارهای کامل و حرفه ای جهت انتقال اطلاعات اعم از مخاطبین ، برنامه ها ، پیامکها ، مالتی مدیا و... بین 2 گوشی که دارای سیستم عامل های مختلفی ( Symbian , Android , iOS ) هستند میباشد. Wondershare MobileTrans از 2000 مدل گوشی تلفن همراه پشتیبانی میکند.
محمد بازدید : 39 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Converti به‌شما در تبدیل واحد‌های گوناگون به‌یکدیگر کمک می کند. این اپلیکیشن دارای محیطی ساده و جذاب است و در آن تلاش شده که فاکتورهای طراحی موجود در iOS 7 بیش از هر نرم‌افزار مشابهی به‌چشم بخورد و البته به همین دلیل نیز، ظاهر برنامه بسیار شیک و جذاب است. کافیست واحدهایی که می‌خواهید به‌یکدیگر تبدیل کنید را از منوی برنامه انتخاب کنید و سپس با وارد کردن عدد مربوط به یک واحد، تبدیل آن عدد در واحد مورد نظر را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

converti تبدیل واحد به کمک Converti 1.1.3   آیفون و آیپد

 

محمد بازدید : 45 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Battery Hero برای مراقبت و کنترل شارژ و تمام شدن شارژ باتری مک بوک ها می باشد. همانطور که میدانید در باتری های نسل جدید خالی شدن بیش از حد و یا پر شدن بیش از حد باتری ها باعث وارد شدن صدمه و به مرور زمان عدم توانایی نگهداری شارژ در آنها خواهد شد ، بنابراین یکی از مهم ترین روش های مراقبت از آنها در این است که از خالی شدن آنها جلوگیری کنید و همچنین بعد از پر شدن ظرفیت شارژشان آنها را از برق بکشید. باتری های لپ تاپ های شرکت اپل یعنی مک بوک ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما اکثر کاربران باتوجه به مشغله کاری متوجه خالی شدن باتری نمی شوند جز زمانی که خود سیستم عامل اخطار میدهد که رسیدن به آن حد از تخلیه باتری برای سلامتی آن مضر است و یا زمانی که باتری کامل می شود متوجه پر شدن شارژ باتری نمی شوند و این موضوع نیز باعث خطر است. Battery Hero به کاربران کمک میکند که در محدوده شارژ ۴۰% در هنگام تخلیه و ۸۰% درصد در هنگام شارژ شدن به کاربر به صورت صوتی و بصری خطا بدهد و او را از رسیدن به این محدوده ها مطلع کند. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت snooze یا به تعویق انداختن ۵ دقیقه اخطارها نیز است که اگر در آن لحظه کاربر به شارژر دسترسی نداشت در دقایق بعد نسبت به برطرف کردن مسئله اقدام کند.

 

Battery Hero مراقبت از شارژ باتری مک بوک ها Battery Hero 1.0 برای مک

 

محمد بازدید : 126 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart ram booster android مدیریت و آزادسازی فضای RAM با کمک Smart RAM Booster Pro 2.2   اندروید

محمد بازدید : 61 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Notification Toggle Premium به‌شما در سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف قابلیت‌های موبایلتان کمک می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر قسمت از گوشی که می‌خواهید سوییچی تعریف کنید تا به‌راحتی و از طریق Status Bar گوشی خود آن را خاموش / روشن کند. چیزهایی مثل WiFi، بلوتوث، سایلنت، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم نور صفحه و موارد بسیار زیاد دیگر. مزیت این برنامه این است که می‌توانید در هر قسمت از موبایل که باشید با استفاده از نوار بالایی، به‌این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notification toggle android2(1) مدیریت عملکرد نرم‌افزارها با Notification Toggle Premium 3.0   اندروید

محمد بازدید : 46 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera 2 یک ابزار مناسب برای کمک به شما در خلق تصاویر و ویدیو‌های زیبا است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های با‌کیفیت است که به‌طور زنده بر روی عکس شما اعمال می‌شوند تا قبل از اینکه عکس بگیرید بتوانید تأثیر هر افکت را در عکس خود مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجریای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera 2 android عکاسی با افکت‌های متنوع با Camera 2 2.2.0   اندروید

 

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,221
  • بازدید ماه : 4,182
  • بازدید سال : 30,198
  • بازدید کلی : 100,511
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما