loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 47 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98aTube Catcher 3.8.7918
 توسط این نرم افزار می توانید فیلم و انیمیشن های مختلف را از سایت های اینترنتی دانلود کنید. تخصص اصلی این نرم افزار، دانلود فیلم های آنلاین است. یعنی فیلم هایی که در سایت های اشتراک گذاری فیلم قرار دارند (مثل یوتیوب) را می توانید با کمک aTube Catcher دانلود کنید. توسط این نرم افزار شما قادر به دانلود فایل های فلش با پسوند SWF ، و همچنین دانلود فایل های صوتی MP3 که به صورت آنلاین در سایت ها پخش می شود نیز خواهید بود. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار، این است که می تواند گفتگوهای ویدیویی (یا همان ویدئو چت) را نیز ضبط کند. این نرم افزار می تواند به صورت اتوماتیک لینک هایی که به یک فایل صوتی یا تصویری منتهی می شوند را در یک صفحه وب تشخیص داده و امکان دانلود آنها را فراهم کند. ضمنا توسط همین نرم افزار و بدون نیاز به برنامه جانبی، می توانید فیلم های دانلود شده را روی یک DVD ذخیره کنید .

محمد بازدید : 77 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98

GetFLV Pro 9.6.2.3 بسته ای کاملا یکپارچه از ابزارهای قدرتمند برای دانلود، مدیریت ، تبدیل، مرمت و نمایش هر فایل ویدئویی فرمت FLV یا همان فلش ویدئو می باشد. این ابزارها شامل دانلود کننده FLV می باشد که ابزاری قدرتمند برای دانلود فرمت FLV از سایتهای به اشتراک گذاری ویدئو با فناوری های برای رهگیری خودکار آدرس اینترنتی آنها می باشد. ابزار مبدل FLV به ویدئوی نرم افزار امکان تبدیل فایل های FLV را به فرمتهای ویدئویی شناخته شده را فراهم می نماید، این قابلیت به شما توانایی تبدیل فرمت FLV را به فرمتهای ویدئویی متفاوت از قبیل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و غیره را می دهد. ابزار ریپ کننده صوت FLV نرم افزار صدای فایلهای ویدئویی FLV را استخراج نموده و به فرمتهای صوتی شناخته شده تبدیل می نماید. با استفاده از این قابلیت می توانید ویدئوی FLV خود را به فرمتهای صوتی همچون MP3, WMA, WAV, AAC و غیره تبدیل نمایید. ابزار مبدل ویدئو به FLV برنامه نیز ابزار حرفه ای تبدیل کننده ای برای تبدیل ویدئو به فرمت FLV می باشد، این ویژگی از تقریبا تمامی فرمتهای ویدئویی مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP و غیره پشتیبانی می نماید و بالاخره ابزار مرمت کننده FLV نرم افزار فایلهای ویدئویی فرمت FLV که قابل پخش نمی باشند را تعمیر می نماید .

محمد بازدید : 72 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


qBittorrentqBittorrent 3.1.9 Final
 نسخه جدید نرم افزار قدرتمند مدیریت و دانلود از سرورهای تورنت است که به خاطر داشتن امکانات و ویژگی های بهتری نسبت به سایر رغبایش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. 

از جمله این ویژگی ها : RSS خودکار دانلود ، اولویت بندی پهنای باند پشتیبانی از پروتکل رمزگذاری خصوصیات مشترک و ... را دارد qBittorrent کاملا رایگان و کم حجم بوده و با استفاده از توانایی بالایی که در دریافت اطلاعات از شکبه تورنت دارد برای شما امکان دانلود هرچه راحت تر از نورنت را فراهم می کند .

محمد بازدید : 46 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

OperaOpera 19.0 Build 1326.63 Final اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد.

 


محمد بازدید : 34 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Internet Explorer
Internet Explorer بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.
محمد بازدید : 39 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.19 Build 2 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

محمد بازدید : 178 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

vdownloader

VDownloader Plus 3.9.1693.0 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید

محمد بازدید : 59 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

BitTorrentBitTorrent 7.9 Build 30621 Stable نام یک پروتکل اشتراک فایل است . بیت‌ تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال پرونده‌ها و توزیع حجم بزرگی از اطلاعات بدون کاهش در مصرف منابع پر هزینه سرور و پهنای باند طراحی شده‌ است. در واقع نوعی ارتباط همتا به همتا می‌ باشد که کاربران مستقیماً به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌ پردازند. اگر چه فعالیت‌های تمامی کاربران یک فایل توسط سرور مرکزی به نام Tracker هماهنگ می‌شود، اما این سرور از محتویات فایل‌ هایی که منتقل می‌شود بی اطلاع است. در نتیجه تعداد زیادی از کاربران با پهنای باند محدود Tracker مربوطه قابل پشتیبانی هستند. فلسفه کلیدی بیت‌ تورنت این است که کاربران باید هم‌ زمان با دانلود کردن اطلاعات (inbound)، آپلود (outbound) نمایند. در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی بکار گرفته می‌شود.

محمد بازدید : 72 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

utorren

µTorrent 3.4.0 Build 30620 Stable نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با  BitComet)  که با ترکیب آنها میتوانید 

محمد بازدید : 44 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

WSUS Offline Update نرم افزاری بسیار عالی برای دانلود آپدیت ها و فایل های بروزرسانی امنیتی و عادی سیستم های مختلف ویندوز محصول شرکت مایکروسافت بدون نیاز به بخش Windows Update ویندوزها می باشد. همانطور که می دانید بخش بروزرسانی ویندوزها امکان ذخیره سازی و نگهداری فایل های آپدیت دانلود و نصب شده را نمی دهد و اگر قرار برنصب دوباره آنها برروی ویندوزی دیگر باشد بایستی مجدداً از بخش windows update دانلود شوند و این مسئله مسلماً نیازمند وقت و استفاده بیش از حد پهنای باند می باشد که در ایران به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست. ولی با استفاده از نرم افزار WSUS Offline Update میتوانید به راحتی فایل های بروزرسانی سیستم های ویندوز xp و vista و ۷ و ۸ در نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت و همچنین نسخه های server را به راحتی در هارد دیسک خود دانلود و نگهداری نمایید. این نرم افزار علاوه بر توانایی دانلود فایل های بروزرسانی ویندوز ، میتواند فایل های بروزرسانی نرم افزار Mircosoft Office را نیز دانلود و نگهداری کند. امیدواریم از این نرم افزار رایگان استفاده لازم را ببرید.

 

WSUS Offline Update دانلود و ذخیره سازی فایل های آپدیت ویندوز WSUS Offline Update 8.9

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,134
  • بازدید ماه : 4,095
  • بازدید سال : 30,111
  • بازدید کلی : 100,424
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما