loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 86 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Incomedia WebSite X5 Evolution

Incomedia WebSite X5 Evolution 10.1.6.49 نام نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard برنامه در 5 مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Incomedia می باشد.

قابلیت های نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution :

  • دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت
  • قابلیت ساخت صفحه اصلی و صفحه های دیگر وب سایت
  • امکان ساخت منو و قرار دادن کلید ها و عکس های پس زمینه
  • امکان قرار دادن موسیقی در زمینه سایت
  • امکان قرار دادن موتور جستجو در وب سایت
  • امکان ذخیره سازی وب سایت
  • و ...
محمد بازدید : 87 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Webcam7Webcam 7 Pro 1.3.3.0 نرم افزار قدرتمند و کارآمد با قابلیتهای فراوان برای کار با دوربینهای وب یا همان به اصطلاح وب کم ها می باشد که تا ۱۰ نوع مختلف وب کم پشتیبانی را می نماید. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به دوربین خود یا حتی ویدئوهای جاری با هر حساب کاربری و بدون نیازبه نصب برنامه ویژه سرور دسترسی داشته باشید. سادگی پیکربندی نرم افزار همانند نسخه های پیشین نرم افزار تحت عنوان Webcam XP Pro بوده و تمامی ابزارهای لازم را دارا می باشد و بنابراین تنها نیاز به تنظیم نمودن چند پارامتر ساده می باشد مانند مشخص نمودن پورت سرور، و مسیری به دایرکتوری داخلی. علاوه بر قابلیت ذخیره نمودن ویدئو و تصویر از وب کم ها می توانید توسط این نرم افزار از ویدئویی که از طریق LAN انتقال یافته است نیز استفاده نمایید

محمد بازدید : 156 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


SlimBrowser
SlimBrowser 7.00 Build 083 Final مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و … همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذب می کنند. SlimBrowser نام یکی از همین مرورگرهاست که امکانات متعددی را در زمینه وبگردی در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار که از سرعت بسیار مناسبی برای بازگشایی صفحات وب بهره می برد تحت یک واسط کاربری جذاب هم طراحی شده و با توجه به همین طراحی جذاب و منوهای به اصطلاح دم دست کار را برای وبگردی فوق العاده آسان خواهد کرد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید. نسخه ی جدید این ابزار که به تازگی ارائه شده نسبت به ویرایش های قبلی تا حدود زیادی بهینه تر گردیده و به همین سبب کار را برای کاربران ساده تر خواهد کرد .

محمد بازدید : 49 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Ashampoo ClipFinder HDAshampoo ClipFinder HD 2.3.7
 نرم افزاری است که به کمک آن قادر خواهید بود تا در میان وب سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اقدام به جستجو و یافتن کلیپ مورد نظر خود نمایید. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بر اساس نام کلیپ مورد نظر خود را در میان وب سایت های مختلف همچون YouTube ،VideU ،MyVideo ،ClipFish ،Google Video ،sevenload Dailymotion و ... بیابید. این نرم افزار نمایش، ذخیره و تبدیل ویدئوهای وب را در HD و SD انجام می دهد. از دیگر قابلیت متمایز در این نرم افزار قابل دسترس بودن آن در هر زمان می باشد، بطوریکه نیازی به وصل بودن به اینترنت به صورت همیشگی نداشته و به شما این امکان را می دهد تا لینک ویدئوی دلخواه خود را در قسمت لینک های مورد علاقه ذخیره نموده و در هر زمان حتی بدون دسترسی به اینترنت نیز به تماشای آنها بپردازید .

محمد بازدید : 47 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98aTube Catcher 3.8.7918
 توسط این نرم افزار می توانید فیلم و انیمیشن های مختلف را از سایت های اینترنتی دانلود کنید. تخصص اصلی این نرم افزار، دانلود فیلم های آنلاین است. یعنی فیلم هایی که در سایت های اشتراک گذاری فیلم قرار دارند (مثل یوتیوب) را می توانید با کمک aTube Catcher دانلود کنید. توسط این نرم افزار شما قادر به دانلود فایل های فلش با پسوند SWF ، و همچنین دانلود فایل های صوتی MP3 که به صورت آنلاین در سایت ها پخش می شود نیز خواهید بود. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار، این است که می تواند گفتگوهای ویدیویی (یا همان ویدئو چت) را نیز ضبط کند. این نرم افزار می تواند به صورت اتوماتیک لینک هایی که به یک فایل صوتی یا تصویری منتهی می شوند را در یک صفحه وب تشخیص داده و امکان دانلود آنها را فراهم کند. ضمنا توسط همین نرم افزار و بدون نیاز به برنامه جانبی، می توانید فیلم های دانلود شده را روی یک DVD ذخیره کنید .

محمد بازدید : 37 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Auslogics Browser CareAuslogics Browser Care 1.5.2.0
 با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی نیز بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر میشوند برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز میشود، یا اینکه برخی از آنها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است، که این امر برای بسیاری از کاربران که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند عذاب آور و طاقت فرساست. Auslogics Browser Care نرم افزاری مفید و رایگان به منظور حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگر می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ... امکان حذف یا غیر فعال سازی آنها را فراهم می سازد .

محمد بازدید : 65 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

JetBrains PyCharmنرم افزار JetBrains PyCharm 3.1.1 Build 133.881 از شرکت JetBrains یک IDE برنامه نویسی زبان Python بسیار قدرتمند است که با ابزار فوق حرفه ای خود مدیریت پروژه ها و برنامه نویسی به زبان پایتون را آسان و سریع می کند. زبان پایتون که یک زبان شی گرا و سطح بالا است و خود یک Compiler (مفسر) است توسط Guido van Rossum هلندی در سال 1991 ابداع شد.
برنامه PyCharm باعث کدنویسی سریع تر, و دقت بالاتر و برنامه نویسی هوشمند به زبان Python می شود. توسط مفسر هوشمند آن, کدنویسی شما به صورت آنی آنالیز می شود و خطاهای برنامه نویسی و خطای در حال اجرا گرفته می شود و توسط ادیتور هوشمند و پیشرفته خود , شما را برای کدنویسی تمیزتر و کمتر راهنمایی می کند.
PyCharm در واقع یک ناوبر پروژه کامل است که می توانید فایل های پروژه را به آن معرفی کرده و بین تمامی فایل های پروژه به زبان پایتون نوشته شده جستجو کنید, بین متغیرهای مختلف در فایل های مختلف پل بزنید و تغییر لحظه ای ایجاد کنید. این IDE همچنین از Google App Engine نیز پشتیبانی میکند و شما می توانید برنامه های به زبان پایتون خود را با آن در گوگل اپز منتشر کنید.
محمد بازدید : 162 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


JetBrains PhpStormJetBrains PhpStorm 7.1.3 Build 133.982
 یک محیط برنامه نویسی PHP ساده و هوشمند را که به هدف افزایش بهره وری توسعه دهنده ها تمرکز یافته و عمیقاً کدهای شما را درک می کند ایجاد کرده و امکان تکمیل کدها را به صورت هوشمندانه فراهم می کند، مراجعه سریع و بررسی خطاها به صورت بی درنگ از ویژگی های این نرم افزار است که همیشه برای کمک به شما در شکل دهی کدها، اجرای واحد تست و یا اشکال زدایی شهودی آماده است. این نرم افزار حاوی تمامی توابع WebStorm (HTML/CSS Editor, javascript Editor) بوده و پشتیبانی همه جانبه را برای PHP اضافه می کند.

محمد بازدید : 43 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Microsoft SharePoint ServerMicrosoft SharePoint Server 2013 SP1 x64
 نرم افزاری قدرتمند برای ذخیره، نگهداری و انتشار اطلاعات و اسناد در محیط شبکه (اشتراک اطلاعات و منابع سازمانی) که استفاده از آن در حال حاضر در بین سازمانهای دولتی بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیار پر مخاطب است و در همین راستا بسیاری از افراد خواهان فراگیری این تکنولوژی جدید و کارآمد هستند، SharePoint همچنین میتواند به خوبی به عنوان زیرساخت اصلی پیاده‌ سازی پرتالهای سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. با کمک این نرم‌افزار میتوان راه‌ کارهای بسیاری متنوعی در زمینه‌ های کارگروهی، مدیریت مستندات، اطلاع‌رسانی، اتوماسیون اداری، نرم‌افزاری کاربردی و ... را پیاده‌سازی کرد. با این حال قبل از آن که SharePoint بتواند به شکل موثری به عنوان چنین زیرساختی در سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد، لازم است با تدوین استراتژی متناسب، این نرم‌افزار به صورت مناسبی نصب شده و مقدماتی نظیر آموزش و فرهنگ‌ سازی آن فراهم شود .

 

محمد بازدید : 46 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


ooVoo

ooVoo 3.6.3.11 Final نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد ؛ امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است ؛ در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

محمد بازدید : 77 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98

GetFLV Pro 9.6.2.3 بسته ای کاملا یکپارچه از ابزارهای قدرتمند برای دانلود، مدیریت ، تبدیل، مرمت و نمایش هر فایل ویدئویی فرمت FLV یا همان فلش ویدئو می باشد. این ابزارها شامل دانلود کننده FLV می باشد که ابزاری قدرتمند برای دانلود فرمت FLV از سایتهای به اشتراک گذاری ویدئو با فناوری های برای رهگیری خودکار آدرس اینترنتی آنها می باشد. ابزار مبدل FLV به ویدئوی نرم افزار امکان تبدیل فایل های FLV را به فرمتهای ویدئویی شناخته شده را فراهم می نماید، این قابلیت به شما توانایی تبدیل فرمت FLV را به فرمتهای ویدئویی متفاوت از قبیل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و غیره را می دهد. ابزار ریپ کننده صوت FLV نرم افزار صدای فایلهای ویدئویی FLV را استخراج نموده و به فرمتهای صوتی شناخته شده تبدیل می نماید. با استفاده از این قابلیت می توانید ویدئوی FLV خود را به فرمتهای صوتی همچون MP3, WMA, WAV, AAC و غیره تبدیل نمایید. ابزار مبدل ویدئو به FLV برنامه نیز ابزار حرفه ای تبدیل کننده ای برای تبدیل ویدئو به فرمت FLV می باشد، این ویژگی از تقریبا تمامی فرمتهای ویدئویی مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP و غیره پشتیبانی می نماید و بالاخره ابزار مرمت کننده FLV نرم افزار فایلهای ویدئویی فرمت FLV که قابل پخش نمی باشند را تعمیر می نماید .

محمد بازدید : 181 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Connectify

Connectify Hotspot PRO 7.3.1.30389 نرم افزاری است که توسط آن می توانید لپ تاپ خود را تبدیل به مودم وای فای نمایید. امروزه داشتن یک ارتباط وای فای در همه حال ضروری است و داشتن آن زمانی بیشتر احساس میشود که شما از یک گوشی یا تبلت نیز استفاده نمایید.  اما هر از گاهی در مکانی قرار میگیریم که تنها یک سیم ethernet بیشتر وجود ندارد و حالا اگر بخواهیم آن را با موبایل یا حتی دوستان خود استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین ممکن است فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد. شما می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر در آن محل میزان آنتن دهی آن را دو برابر کنید.

محمد بازدید : 54 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Shareaza
Shareaza 2.7.2.0 یکی از نرم افزار های دانلود فایل های به اشتراک گذاشته شده (P2P) می باشد،که به شما اجازه می دهد از هرگونه فایلی با هر پسوندی که بر روی شبکه های محبوب موجود است استفاده کنید. (شامل آهنگ ،فیلم،بازی،…..).این نرم افزار رایگان و عاری از هرگونه ویروس ،تروجان و کرم های معمول می باشد.
Shareaza می تواند به طور جداگانه و هم زمان به ۴ شبکه متصل شود،شما هم مانند هزاران کاربر این برنامه می توانید از شبکه های EDonkey2000, Gnutella, BitTorrent ,Gnutella2 فایل دلخواه خود را دانلود و یا آپلود کنید.از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به تولید مجموعه های مختلف از جمله آلبوم های موزیک همراه با لیست آهنگ ها،جلد آلبوم و توضیحات آن اشاره کرد.برای هر جستجویی پنجره ای جدید با نتایج آن باز می شود ،نتیجه های تکراری به هیچ عنوان حذف نشده تا شما همه ی موارد را بررسی کنید و به فایل دلخواه خود دست یابید. در همین رابطه نقد ها و امتیاز هایی که کاربران به فایل دادن نمایش داده می شود تا موجب سرعت بخشیدن در تصمیم گیری شما شود.استفاده و هماهنگی با Unicode باعث می شود تا شما به جستجو در زبان دلخواه خود بپردازید.از ویژگی هاید دیگر این برنامه می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری و همچنین چت با کاربران دیگر اشاره کرد.
محمد بازدید : 41 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Waterfox

Waterfox 27.0.2 x64 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox :

  • مرورگر سیستم های 64 بیتی
  • کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
  • طراحی خاص
  • امنیت بالا
  • فایرفاکس بهینه سازی شده
  • و ...
محمد بازدید : 72 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


qBittorrentqBittorrent 3.1.9 Final
 نسخه جدید نرم افزار قدرتمند مدیریت و دانلود از سرورهای تورنت است که به خاطر داشتن امکانات و ویژگی های بهتری نسبت به سایر رغبایش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. 

از جمله این ویژگی ها : RSS خودکار دانلود ، اولویت بندی پهنای باند پشتیبانی از پروتکل رمزگذاری خصوصیات مشترک و ... را دارد qBittorrent کاملا رایگان و کم حجم بوده و با استفاده از توانایی بالایی که در دریافت اطلاعات از شکبه تورنت دارد برای شما امکان دانلود هرچه راحت تر از نورنت را فراهم می کند .

محمد بازدید : 60 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

z_o_o_m's File & Image Uploaderz_o_o_m's File & Image Uploader 6.7.4 یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت  بصورن انی فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا و بدون هیچ تبلیغی خیلی اسان اپلود کنید.

 

محمد بازدید : 45 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


ExpanDriveExpanDrive 3.0.3035 کاربردی آسان به منظور استفاده از سرویس گیرنده SFTP برای ویندوز دارد که امکان دسترسی به سرور SSH شما را فقط مانند یک هارد درایو USB وصل شده به کامپیوتر، برایتان فراهم می کند. شما می توانید از فاصله دور به مرور فایل های داخل My Computer خود پرداخته و به صورت مستقیم به ذخیره و ویرایش آن ها داخل تمامی برنامه های موجود مانند Word یا Excel بپردازید. ExpanDrive با فراهم نمودن یک درایو امن برای دسترسی به دایرکتوری Linux & Unix در SSH و بدون لازم داشتن هیچ گونه پیکربندی اضافی، باعث افزایش کارایی تمامی برنامه های موجود می شود.

 

محمد بازدید : 62 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Video2Webcam

Video2Webcam 3.4.6.8 نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.
این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. Video2webcam همچنین از اکثر فرمت های رایج ویدئویی نظیر avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و  wmv پشتیبانی کرده و می تواند از تصاویر هم با فرمت هایی نظیر JPG ، GIF ، BMP و ... به عنوان تصاویر موجود در وبکم بهره برداری کند.

محمد بازدید : 51 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Maxthon

Maxthon 4.3.1.2000 Final ماکستون که به عنوان MyIE2 شناخته می‌شود، در اصل یک مرورگر وب رایگان برای ویندوز مایکروسافت است. آخرین نسخه ماکستون، دارای قابلیت پشتیبانی از هر دو ترایدنت و موتور WebKit را می‌باشد. همچنین نسخه‌هایی از ان برای موبایل و سیستم عامل آندروید طراحی شده‌است.

وب افزارماکستون یکی از برندگان جایزهٔ 100 پاداش سینت در سالهای 2008 و 2009 بود و در سال 2011 ماکستون رتبهٔ 97 را در لیست بهترین محصولات سال که توسط PCWorld اعلام می‌شود را به دست اورد.
به گفته مدیر عامل شرکت بین‌المللی ماکستون مینگ جی «جف» چن، ماکستون در اصل توسط چانگیو (Changyou)، یک برنامه نویس چینی که می‌خواست برنامه‌ای برای سفارشی کردن مرورگراینترنت اکسپلورر بسازد طراحی شده‌است. چانگیو در بولتن بورد سیستم کاری خود را قبل از خروج از این پروژه در سال 2000 تغییر داد. چانگیو روش جدیدی برای توسعهٔ این برنامه را در پیش گرفت و در سال 2002 نسخه جدید، MyIE2 منتشر شد. MyIE2 به سرعت رشد کرد، با وجود کاربران جدیدی در سراسر جهان به کمک پلاگین‌ها و پوست و با کمک اشکال زدایی‌های پی در پی ماکستون در سال 2003 تا حدود بسیاری دگرگون شد.
در سال 1999 ، چن مرکز جهانی محدود شدهٔ مایسافت را در هنگ کنگ پایه‌گذاری کرد اما بعدها محل مرکز هنگ گنگ را به پکن تغییر داد. یکی از نخستین سرمایه گذاران این مرکز شرکت اسکایپ بود.
ماکستون یکی از دوازده مرورگر برتر توسط مایکروسافت در سال 2010 در سایت BrowserChoice.eu بود وب سایتی که به کاربران ویندوز مایکروسافت ساکن در منطقه اقتصادی اروپا پیشنهاد می‌دهد که با توجه به نیاز هایشان چه مرورگر وبی برای استفاده‌های انها از اینترنت بهتر است.

محمد بازدید : 46 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Yahoo Messenger

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. 

محمد بازدید : 46 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

OperaOpera 19.0 Build 1326.63 Final اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد.

 


محمد بازدید : 34 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Internet Explorer
Internet Explorer بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.
محمد بازدید : 72 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Waterfox

Waterfox 27.0.1 x64 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox :

  • مرورگر سیستم های 64 بیتی
  • کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
  • طراحی خاص
  • امنیت بالا
  • فایرفاکس بهینه سازی شده
  • و ...
محمد بازدید : 39 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

مرورگر گوگل

Google Chrome 33.0.1750.117 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

محمد بازدید : 39 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.19 Build 2 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

محمد بازدید : 178 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

vdownloader

VDownloader Plus 3.9.1693.0 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید

محمد بازدید : 166 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
soft98Evaer Video Recorder For Skype 1.5.2.36 نرم افزاری جهت ضبط تماس های ویدئویی و صوتی شما در اسکایپ در فرمت AVI و با کیفیت بالا میباشد که می توانید از آن برای مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و یا مکالمات خانوادگی خود استفاده کنید. نرم افزار قابلیت پاسخ چت ها به صورت خودکار و ضبط اصلی ویدیو اسکایپ (پشتیبانی از 240p، 360p، 480p و 720p، 1080p ) و داده های صوتی را با کیفیت را دارا میباشد و از تماس های ویدئویی تکی و گروهی نیز پشتیبانی می کند. بهترین فشرده سازی ویدیو ذخیره شده نیز در این نرم افزار با فرمت Mp4 وجود دارد.
محمد بازدید : 56 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Connectify

Connectify Hotspot PRO 7.3.0.30321 نرم افزاری است که توسط آن می توانید لپ تاپ خود را تبدیل به مودم وای فای نمایید. امروزه داشتن یک ارتباط وای فای در همه حال ضروری است و داشتن آن زمانی بیشتر احساس میشود که شما از یک گوشی یا تبلت نیز استفاده نمایید.  اما هر از گاهی در مکانی قرار میگیریم که تنها یک سیم ethernet بیشتر وجود ندارد و حالا اگر بخواهیم آن را با موبایل یا حتی دوستان خود استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین ممکن است فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد. شما می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر در آن محل میزان آنتن دهی آن را دو برابر کنید.

محمد بازدید : 160 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

soft98Auslogics File Recovery 4.5.1.0 Final نرم افزاری در زمینه بازگرداندن فایل های حذف شده یا فایل های آسیب دیده به طور تصادفی از نرم افزارهای جاسوسی و ویروس می باشد. شما می توانید اسناد، موسیقی، عکس، برنامه های نرم افزار و هر فایل دیگری را بازگردانید. همچنین می توانید فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا نرم افزارهای جاسوسی را بازیابی نمایید. بازگرداندن عکس یا فیلم به طور تصادفی از دوربین های دیجیتال  و یا پوشه ها کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بیشتر دوربین های دیجیتال، دوربین و کارت حافظه را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به جستجو و پیش نمایش فایل ها و نیز جستجو و نمایش اسنا ، موسیقی، تصاویر و ویدئوها بپردازید. بازیابی هر نوع فایل، بازیابی اطلاعات حتی از پارتیشن های حذف شده و فرمت شده دیسک، پیش نمایش تصویر قبل از خراب شدن، حذف فایل های محرمانه، ایجاد یک کپی از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هر نوع درایو و وسایل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 33 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
Auslogics Browser CareAuslogics Browser Care 1.5.1.0 با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی نیز بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر میشوند برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز میشود، یا اینکه برخی از آنها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است، که این امر برای بسیاری از کاربران که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند عذاب آور و طاقت فرساست. Auslogics Browser Care نرم افزاری مفید و رایگان به منظور حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگر می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ... امکان حذف یا غیر فعال سازی آنها را فراهم می سازد .
محمد بازدید : 59 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

BitTorrentBitTorrent 7.9 Build 30621 Stable نام یک پروتکل اشتراک فایل است . بیت‌ تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال پرونده‌ها و توزیع حجم بزرگی از اطلاعات بدون کاهش در مصرف منابع پر هزینه سرور و پهنای باند طراحی شده‌ است. در واقع نوعی ارتباط همتا به همتا می‌ باشد که کاربران مستقیماً به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌ پردازند. اگر چه فعالیت‌های تمامی کاربران یک فایل توسط سرور مرکزی به نام Tracker هماهنگ می‌شود، اما این سرور از محتویات فایل‌ هایی که منتقل می‌شود بی اطلاع است. در نتیجه تعداد زیادی از کاربران با پهنای باند محدود Tracker مربوطه قابل پشتیبانی هستند. فلسفه کلیدی بیت‌ تورنت این است که کاربران باید هم‌ زمان با دانلود کردن اطلاعات (inbound)، آپلود (outbound) نمایند. در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی بکار گرفته می‌شود.

محمد بازدید : 72 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

utorren

µTorrent 3.4.0 Build 30620 Stable نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با  BitComet)  که با ترکیب آنها میتوانید 

محمد بازدید : 70 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

SleipnirSleipnir 5.1 مرورگر اینترنتی متن بازی است که سرعت بسیار بالایی در بارگذاری صفحات وب دارد. این نرم افزار بر اساس هسته ی اصلی مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس طراحی شده است , مهمترین ویژگی مرورگر های اینترنتی که در این مرورگر نیز وجود دارد قابلیت Tabbed Browsering یا باز کردن چندین صفحه وب در یک پنجره است. این نرم افزار از معدود نرم افزار هایی است که از تمام سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. این مرورگر از HTML5 و CSS3 پشتیبانی می کند و قابلیت نصب پلاگین های مختلفی را داراست. مرور صفحات وب توسط این مرورگر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران نگران امنیت اطلاعات خود نخواهند بود . 

محمد بازدید : 133 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
soft98SlimBoat 1.1.46 مرورگر وبی سریع و قدرتمند است که به شما اجازه می دهد با خیال راحت به گشت و گذار در اینترنت با امنیتی و حفاظتی قوی بپردازید. علاوه بر این این مرورگر دارای امکانات زیادی است که شما را از داشتن یک مرورگر خوب بهره مند می سازد.


محمد بازدید : 197 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

logmeinLogMeIn Hamachi 2.2.0.173 Final نرم افزاری مفید جهت ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. نخستین راه اندازی این نرم افزار تنها چند ثانیه ای به طول می انجامد تا فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کند و پس از آن با اختصاص یک IP به شما، اجازه می دهد که به یک شبکه موجود متصل شوید و یا اینکه خودتان شبکه ای را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد. در پنجره اصلی این نرم افزار دو عمل اصلی گفته شده نمایش داده شده است و این در حالی است که منوی تنظیمات نیز می تواند از طریق انتخاب دکمه ای در بالای صفحه ی نمایش در دسترس قرار گیرد. هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. نرم افزار Hamachi پاسخ درستی است به همه کاربرانی که می خواهند بر روی اینترنت شبکه هایی با دوستانشان ایجاد کنند، و این درحالی است که هدف آنها از این کار می تواند بازی، چت، به اشتراک گذاشتن فایل ها و یا هر فعالیت دیگری باشد. 
محمد بازدید : 44 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

WSUS Offline Update نرم افزاری بسیار عالی برای دانلود آپدیت ها و فایل های بروزرسانی امنیتی و عادی سیستم های مختلف ویندوز محصول شرکت مایکروسافت بدون نیاز به بخش Windows Update ویندوزها می باشد. همانطور که می دانید بخش بروزرسانی ویندوزها امکان ذخیره سازی و نگهداری فایل های آپدیت دانلود و نصب شده را نمی دهد و اگر قرار برنصب دوباره آنها برروی ویندوزی دیگر باشد بایستی مجدداً از بخش windows update دانلود شوند و این مسئله مسلماً نیازمند وقت و استفاده بیش از حد پهنای باند می باشد که در ایران به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست. ولی با استفاده از نرم افزار WSUS Offline Update میتوانید به راحتی فایل های بروزرسانی سیستم های ویندوز xp و vista و ۷ و ۸ در نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت و همچنین نسخه های server را به راحتی در هارد دیسک خود دانلود و نگهداری نمایید. این نرم افزار علاوه بر توانایی دانلود فایل های بروزرسانی ویندوز ، میتواند فایل های بروزرسانی نرم افزار Mircosoft Office را نیز دانلود و نگهداری کند. امیدواریم از این نرم افزار رایگان استفاده لازم را ببرید.

 

WSUS Offline Update دانلود و ذخیره سازی فایل های آپدیت ویندوز WSUS Offline Update 8.9

محمد بازدید : 42 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43

 

 

محمد بازدید : 55 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Xara Web Designer Premium نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی صفحات وب با استفاده از تکنولوژی HTML و CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار نیازی به داشتن توانایی فنی و همچنین نوشتن حتی یک خط کد نخواهید داشت چرا که تمامی مراحل طراحی و ساخت در این نرم افزار توسط ویرایشگرهای بصری و دیداری خواهد بود و شما کافی است با صرف وقت و دقت به سادگی کلیک کردن وبسایت را طراحی کنید. وبسایت های طراحی شده توسط این نرم افزار با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس،کروم،اپرا و سافاری و… سازگاری دارند و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده و Seo Optimized هستند. همچنین با انواع رزولوشن ها سازگاری دارند و به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشند و همچنین در سیستم عامل های iOS و Andorid نیز به راحتی بارگزاری می شوند. از نظر گرافیکی نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای طراحی بوده و بدون هیچ نیازی به نرم افزارهای گرافیکی میتوانید ظاهر گرافیکی وبسایت را طراحی نماید. این نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای گرافیکی جهت طراحی ظاهر و ابزار کدنویسی برای کدنویسی است و به هیچ نرم افزار ثانویه نیاز ندارد. قابلیت قرار دادن موزیک و ویدیو و فایل های پی دی اف الصاقی نیز در صفحات طراحی شده توسط Xara Web Designer وجود دارد. قابلیت ساخت صفحات فلش نیز با توجه به امکانات موجود نرم افزار وجود دارد.  

 

Xara Web Designer Premium طراحی آسان صفحات وب Xara Web Designer Premium 9.2.7.30974

محمد بازدید : 72 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.11.32.102

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,142
  • بازدید ماه : 4,103
  • بازدید سال : 30,119
  • بازدید کلی : 100,432
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما