loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 127 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


DLL-Files.com FIXERDLL-Files Fixer 3.1.81.2877 ویندوز و بعضی از برنامه های دیگر برای اجرا شدن، فایل های Dll (یا Dynamic Link Library) خاصی را نیاز دارند که ممکن است به راحتی آن ها را در هارد کامپیوتر پیدا نکنند و یا برنامه خاصی که مربوط به اجرای آن فایل می باشد بر روی سیستم موجود نباشد. در این مواقع سیستم پیغام های خطا (Error)  با پسوند .dll به شما نمایش می دهد.
نرم افزار DLL-Files.com FIXER به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر برنامه ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید.

محمد بازدید : 92 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


GoodSync Pro

Goodsync Enterprise 9.8.1.1 نرم افزار کاربردی جهت تهیه فایل پشتیبان ( بکاپ گرفتن ) و هماهنگ سازی فایل ها می باشد. هنگام اجرا نرم افزار در 2 ستون پوشه هایی که قصد همگام سازی آنها را دارید میتوانید مشاهده کنید.
همگام سازی فایل یعنی زمانی که تعداد زیادی پوشه و فایل مشابه در 2 یا چند مکان مختلف دارید برای همگام سازی آنها ( به طور مثال در جایی دیگر یکی از فایلهای شما حذف شده اما نمی دانید کدام فایل بود ) به صورتی که در هر 2 یا 3 مکان مختلف فایلها و پوشه های شما مانند هم باشند ( که به این کار بکاپ گرفتن هم میشه گفت ) نرم افزار به صورت خودکار پوشه ها و فایل را با یکدیگر مقایسه میکند و در صورت نیاز عملیات همگام سازی فایل ها را انجام می دهد، که نرم افزار قابلیت همگام سازی در تلفن همراه ، حافظه های قابل حمل ، شبکه ، اینترنت و پروتکل FTP و SFTP را نیز دارا میباشد.
نرم افزار از الگوها و روش های خاصی برای همگام سازی میتواند استفاده کند به طور مثال بر اساس نام و اندازه و .... در ویندوزهای 32 و 64 بیتی قابل اجرا میباشد.
محمد بازدید : 184 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Uniblue DriverScanner

Uniblue DriverScanner 2014 4.0.12.4 درایورهای روی سیستم را مرور و آنها بررسی می کند که ببیند آیا مخالف کتابخانه جامع جدیدترین درایورها است یا خیر، سپس لیست کاملی از درایورهایی که نیاز به بروز رسانی دارند را دراختیارتان قرار می دهد. تنها با یک کلیک، این نرم افزار هر درایور بروز شده را روی PC شما نصب می کند. همچنین از همه درایورهای سیستمتان در یک دستگاه خارجی فایل پشتیبان تهیه می کند، این بدین معناست که اگر بعداَ سیستمتان را دوباره نصب کنید، می توانید همه درایورهای اخیر را از یک جا لود کنید.

محمد بازدید : 69 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


NCH Express ZipNCH Express Zip Plus 2.28
 ابزاری است کاربردی و کم حجم برای مدیریت فایل های فشرده. به وسیله این نرم افزار, شما قادر به اکسترک و مشاهده محتوای انواع فایل های فشرده از جمله rar, cab, tar, 7z, iso و … خواهید بود. اکثر ویژگی های این برنامه مربوط به فرمت پرکاربرد ZIP می باشد که از جمله ی این قابلیت ها می توان به تقسیم فایل های ZIP بزرگ به بخش های کوچکتر ، مدیریت فایل های zip با امکان ویرایش ، فشرده سازی و به اشتراک گذاری ،‌ ایمیل کردن و … اشاره کرد.

محمد بازدید : 68 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Hard Drive Inspector

Hard Drive Inspector Pro 4.26 Build 208 یکی از مهم ترین بخش های سیستم ما هارد دیسک است که محل ذخیره کردن اطلاعات است و ما اکثرا به آن توجهی می کنیم و آن را به حال خود رها می کنیم. این عمل ما باعث می شود که در دراز مدت سرعت و قدرت هارد ما به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند و حتی در بعضی مواقع بعضی اطلاعات خود به خود پاک شوند. امروزه با تولید هارد دیسک هایی که قابلیت های فراوانی دارند تا حدود زیادی به جلوگیری از این قضیه کمک شده است. اما شما با این نرم افزار می توانید بر سلامتی هارد دیسک خود نظارت داشته باشید و سرعت و قدرت آن را تا حد بسیار زیادی حفظ نمایید و از پاک شدن فایل های خود جلوگیری نمایید.

محمد بازدید : 66 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

USB Safely Remove

USB Safely Remove 5.2.2.1203 Final نام نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر اتصالات USB می باشد که به کمک آن کاربران می توانند بر دستگاه های مختلفی که از طریق ورودی USB به سیستم متصل شده است مدیریتی کامل نمایند.به کمک این ابزار می توان علاوه بر صرفه جویی در زمان جداسازی های امن دستگاه از سیستم ، مدیریت چندگانه ای را نیز بر روی دستگاه های دیگر اعمال نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت های نظیر استفاده از منوی مدیریتی سریع با یک کلیک بر آیکن برنامه در کنار Taskbar ویندوز ، جدا نمودن دستگاه هایی که به صورت معمولی در هنگام جداسازی با پیغام خطای " دستگاه را هم اکنون نمی توانید stop کنید " مواجه می شوند ، قابلیت اجرای کلید میانبر بر روی صفحه کلید برای جداسازی دستگاه به صورت امن و سریع ، قابلیت اجرای برنامه در محیط خط فرمان و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Crystal Rich می باشد.

محمد بازدید : 130 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


shutdownنرم افزار Auto PowerOn & ShutDown 2.82 به شما این امکان را می دهد کامپیوتر خود را به صورت خودکار خاموش یا روشن کند و عملی را در یک زمان مشخص انجام دهد. اگر می خواهید سیستم خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش و یا روشن شود و یک سری از وظایف مانند آپدیت شدن نرم افزارها و بسته های امنیتی، شروع دانلود و پایان آن در زمان خاص و خاموش شدن سیستم و … را به صورت خودکار انجام دهد، می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار شما را قادر می سازد، برنامه ریزی دقیقی فراهم کنید که سیستم شما در چه زمانی روشن شود، امور مربوطه انجام شود و در چه زمانی خاموش شود. همچنین می توانید به جای خاموش کردن کامل سیستم آن را به حالت Standby ببرید تا برای دستورات بعدی نیاز به راه اندازی مجدد سیستم وجود نداشته باشد.

محمد بازدید : 73 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


LibreCADLibreCAD 2.0.3
 نرم افزاری رایگان جهت طراحی مدلهای 2 بعدی CAD با ابزار و گزینه های متعدد در ویندوز ، لینوکس و مکینتاش میباشد. علاوه بر این فایلهای DXF ساخته شده توسط سایر نرم افزارها بدون هیچ محدودیتی توسط LibreCAD قابل بازگشایی و ویرایش میباشد.
افراد زیادی در سراسر دنیا از LibreCAD استفاده میکند و نرم افزار با بیش از 20 زیان برای کابران در دسترس میباشد و برای همین در اکثرا سیستم عاملهای ذکر شده قابل نصب میباشد

محمد بازدید : 162 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98Patch My PC 2.4.0.0
 همانطور که میدانید بروزرسانی نرم افزار ها به آخرین نسخه یکی از مهمترین کارهایی میباشد که باید برای سیستم خود انجام دهید چرا که همیشه در آخرین نسخه ها مشکلات از بین رفته و بهتر از نسخه های قبل میباشد . اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زمان زیادی را برای به دست آوردن و چک کردن آخرین ورژن نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود صرف میکنید ما این برنامه کاربردی را به شما پیشنهاد میکنیم که این قابلیت را برای شما به وجود می آورد که از ورژن آخرین نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود اطلاع پیدا کنید .

محمد بازدید : 77 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


SUMoSUMo 3.10.7.237 Final
 اگر دقت داشته باشید که سیستم خود را همواره به روز کنید مطمئنا مشکلات شما با سیستم کمتر می شود. این به روز رسانی شامل کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم مثل: مرورگر اینترنت، برنامه های گرافیکی، بسته های امنیتی، درایورها و کلاً تمامی نرم افزارهایی که به هنگام اتصال به شبکه از آن بهره می برید و ... می باشد و اگر به روز رسانی آنها برای شما کاری سخت است، نرم افزار کاربردی SUMo شما را از سردرگمی برای بروز رسانی سیستم نجات می دهد. موتورهای قدرتمند این نرم افزار بدون ایجاد کوچکترین خللی در کار سیستم همواره به دنبال یافتن جدیدترین بسته های آپدیت ارائه شده توسط کمپانی های نرم افزاری است تا سیستم شما را در همان لحظه اول با جدیدترن بسته ها بروز نماید .

محمد بازدید : 29 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (1)

SynWriteSynWrite 6.4.780 Final
 یک ویرایشگر رایگان و یک ویرایشگر HTML + CSS + XSL ، و جایگزین دفترچه یادداشت برای سیستم عامل ویندوز است. نوشتن یک برنامه فرآیند بسیار پیچیده ای دارد اما SynWrite با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها و کدها را به همه کاربران داده است.
این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید.
مشخص نمودن syntax ها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز از قابلیتهای نرم افزار است .

این برنامه همراه با یک ابزار جستجوی گسترده کاربر را قادر می سازد برای پیدا کردن نواحی خاصی از متن را به سهولت پیدا و تغییرات لازم را اعمال کند .

محمد بازدید : 66 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


VueScanVueScan Pro 9.4.27 Final نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.

محمد بازدید : 125 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


VerbixVerbix 9.0.8.17
 این نرم افزار برای افرادی که قصد جستجو و یافتن کتاب های گرامر، دیکشنری ها و جداول صرف فعل را دارند، بسیار مفید خواهد بود. می توان گفت Verbix یک نرم افزار عمومی و جهانی است که شامل ترکیب و صرف کامل افعال و تلفظ صحیح آن ها در زبان های مختلف است. نرم افزار Verbix، یک دیکشنری از صرف افعال را در سیستم شما ایجاد می کند و دیگر نیازی به حفظ کردن آن ها نخواهید داشت. این نرم افزار برای دانشجویان زبان های خارجی طراحی شده است . 

محمد بازدید : 47 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Process LassoProcess Lasso Pro 6.7.0.52 Final
 از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

محمد بازدید : 57 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Restore Point CreatorRestore Point Creator 2.2 Build 11 Final
 ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند .

محمد بازدید : 169 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Actual Title ButtonsActual Title Buttons 8.1.3
 با روش کاری بسیار ساده، شما را قادر می سازد دکمه های جدیدی را به مجموعه دکمه های همیشگی که روی نوار عنوان پنجره ها قرار دادند، اضافه کنید و با استفاده از آنها مدیریت کامل تری را روی پنجره های ویندوز داشته باشید. دکمه های بستن (Close)، کمینه (Minimize) و بزرگنمایی / بازگردانی (Maximize/Restore) جزو اولین کلیدهایی است که تمامی کاربران ویندوز روش استفاده از آن را یاد می گیرند و در بسیاری از سیستم های عامل نیز این کلیدها مشاهده می شود. این کلیدها به ظاهر جزو ابزارهای پیش پا افتاده در سیستم عامل به شمار می روند و با انتشار نسخه های جدید از سیستم های عامل هیچ تغییری در آنها مشاهده نمی شود. اما اگر به میزان کاربرد این کلیدها توجه بیشتری داشته باشید خواهید دید این کلیدها بیش از امکانات و ابزارهای موجود در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات به مراتب بیشتری برای مدیریت پنجره ها در اختیار شما قرار می دهد و در افزایش سرعت انجام کارها شما را یاری می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های 32 و 64 بیت سیستم عامل ویندوز اعم از ویندوز 8، 7، سرور، ویستا، 2008، اکس پی، 2003 و 2000 قابل نصب و استفاده است و هیچ گونه تداخلی با کلیدهای پیش فرض موجود در سیستم عامل نیز ندارد .

محمد بازدید : 37 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

soft98


ASPMaker 11.0.4
 یک نرم افزار کاملاً خودکار و سریع برای تولید صفحات وب ASP (Active Server Pages) از هر منبع داده ODBC یا Microsoft Access Database می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند. با استفاده از ویزارد موجود در این برنامه شما قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک ماوس وب سایت خود را تولید کنید. همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید. 

محمد بازدید : 59 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

soft98


PHPMaker 10.0.5
 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد صفحات PHP از پایگاه های داده MySQL محصولی از شرکت World Technology می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران می توانند وب سایت هایی با زبان PHP ایجاد نمایند و در آن برای کاربران خود قابلیت اطلاعات بر داده ها و رکوردها را دهند. امنیت پیشرفته، توانایی ایجاد عضوگیری اعضا، قابلیت خروجی گیری با فرمت های CSV/HTML/Excel/Word/XML، قابلیت ارسال فایل به پایگاه داده و پوشه ها، گزارش گیری، دارای ابزار همگام سازی پایگاه داده و ... از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

محمد بازدید : 45 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Windows ToolkitWin Toolkit 1.4.36.1 دسترسی به تنظیمات حرفه ای ویندوز و بهینه سازی و شخصی سازی آن، نیازمند دانش کافی و اطلاعات دقیق در مورد مدیریت ویندوز و همچنین رجیستری است. اما نرم افزارهایی هم هستند که میتوانند این تنظیمات حرفه ای را برای شما انجام دهند. بدون اینکه نیاز به دانش فنی خاصی داشته باشید. این نرم افزارها معمولا به اسم نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز معروف هستند. یکی از بهترین نرم افزارها برای بهینه سازی و مدیریت ویندوز، نرم افزار Win Toolkit است. این نرم افزار بر روی ویندوز 7 و همچنین ویندوز 8 قابل استفاده است. شاید بتوان گفت بهترین کاربرد این نرم افزار برای ویندوز 8 است. زیرا سال ها از عمر ویندوز 7 میگذرد و بسیاری از کاربران با قسمت های مختلف آن آشنا هستند و مدیریت آن ساده تر است. اما ویندوز 8 به تازگی ارائه شده و هنوز انجام تنظیمات حرفه ای در آن کار ساده ای نیست. نرم افزار Win Toolkit میتواند مدیریت ویندوز 8 را برای شما ساده تر کند. کارهایی مثل آپدیت ویندوز، تغییرات رجیستری، تنظیم ابزارک ها، مدیریت بوت، و شخصی سازی ویندوز، از جمله توانایی های این نرم افزار است .

محمد بازدید : 47 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Autodesk Alias Automotive 2014Autodesk Alias Automotive 2015
 نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی صنعتی است که شما به وسیله آن قادر به ایجاد و تکمیل ایده های خلاقانه به منظور رفع نیازهای حرفه ای در زمینه طراحی های صنعتی خواهید بود. این نرم افزار محصولی از شرکت اتودسک برای انجام طراحی های دو بعدی و سه بعدی در زمینه طراحی اتومبیل و خودرو به صورت صنعتی می باشد و مجموعه ای جامع از ابزار های مربوط به تجزیه و تحلیل و تجسم که ممکن است در کل فرایند طراحی نیاز داسته باشید را برای شما فراهم می کند. با استفاده از Autodesk Alias Automotive می توان اقدام به طراحی های مختلف در زمینه های متنوع صنعتی از جمله طراحی اتومبیل و ماشین نمود. علاوه بر شرکت ها و سازمان های صنعتی، کاربران عادی نیز قادر به استفاده از این نرم افزار می باشند .

محمد بازدید : 44 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Actual Window Manager

Actual Window Manager 8.1.3 Final نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که وظیفه آن همان طور که اشاره شد مدیریت بر پنجره های باز و اجرا شده بر روی صفحه نمایش می باشد. با استفاده از این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید کاربران می توانند به راحتی پنجره های فعال را مدیریت نمایند. به عنوان مثال می توان پنچره های مرتبط با یک برنامه مرتبط ( همانند چندین پنجره مرورگر ) را در یک گروه دسته بندی کرد. همچنین شما می توانید در صفحه مقابل خود زمانی که چندین پنجره فعال را دارید اما اندازه های آن ها به گونه ای می باشد که بر روی یکدیگر قرار می گیرند با یک کلیک تمامی پنچره ها را به صورت مرتب در اندازه های مناسب در کنار یکدیگر قرار دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت Actual Tools می باشد.

محمد بازدید : 64 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)


DriverEasyDriverEasy Professional 4.6.6.42258 Retail
 نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد ، فرض کنید یک کامپیوتر و یا لپ تاپ گرفتید و بر حسب اتفاق درایور سیستم شما گم شده است. حالا اگر کاربر مبتدی باشید مسلما مشکلات زیادی برای پیدا کردن درایور و نصب مجدد آن دارید. DriverEasy یک نرم افزار قدرتمند است که شما با کمک آن به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید درایورهای مختلف سیستم را جستجو کنید و اقدام به نصب آنها کنید ، این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از 1,000,000 درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم در جهت بازیابی دوباره سخت افزارها اشاره نمود

محمد بازدید : 45 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


NextUp TextAloudNextUp TextAloud 3.0.65
 نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار می باشد که برای ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار می تواند متن شما را از اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید. TextAloud حتی قابلیت همگام سازی خودکار با iTunes را دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در زمان صرفه جویی کنید و کارآیی خود را با گوش دادن به متن ها در حین تمرینات ورزشی یا در مسافرت ، افزایش دهید. استفاده از این نرم افزار برای بیمارانی که دچار Dyslexia (خوانش پریشی ،نوعی بیماری است که در آن مبتلا در خواندن یا هجی کردن کلمات دارای مشکل است) یا دیگر مشکلات خواندن متن هستند، بسیار مفید است و می تواند قابلیت خواندن متن را با گوش دادن به متنی که آن را مشاهده می کنند، افزایش دهد .

محمد بازدید : 41 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


ProcessKOProcessKO 3.44 حتما تا بحال در موقعیتی قرار گرفته اید که حتی Task Manager ویندوز قادر به بستن پردازش یا نرم افزاری که با آن به مشکل خورده اید نباشد، ProcessKO نرم افزاری قدرتمند است که  شباهت زیادی به Task Manager ویندوز دارد و پردازش هایی که به سختی بسته می شوند را به راحتی از بین می برد این نرم افزار بر روی Try ویندوز قرار می گیرد و با کلیک باز می شود و لیستی از پردازه هایی که بر روی سیستم عامل بارگذاری شده اند را نمایش می دهد اما دقت کنید که برای بستن آنها باید دقیقا بدانید سیستم عامل هر نرم افزار را با چه نامی اجرا می کند این نرم افزار همچنین نرم افزارهایی که بیشتر باعث مشکل می شوند راشناسایی می کند و آنها را در لیست مشخص قرار می دهد .

محمد بازدید : 160 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Baidu PC FasterBaidu PC Faster 4.0.3.62614
 نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و افزایش راندمان سیستم و حل مشکلات رجیستری و رفع خطاهای ویندوز می باشد که از 8 بخش اصلی تشکیل شده است، Health Check این قسمت از نرم افزار مختص نمایش اطلاعات و راندمان کامپیوتر شما است که به سه درجه خوب، بد، عالی درجه بندی میشود و شما تنها با یک کلیک می توانید راندمات کامپیوترتان را افزایش دهید. Win Update بررسی آپدیت های ویندوز و قطع دسترسی نرم افزارهای مخرب و ورد هکرها در این بخش صورت می پذیرد. Cleaner بخش مهم نرم افزار برای پاک کردن فایل های آسیب دیده و بیهوده و تمیز کردن رجیستری و کش مروگرهای مختلف و فایلهایی که از طریق اینترنت در کامپیوتر شما به صورت کوکی ذخیره شده است. SpeedUp بخش مربوط به مانتیورینگ استارت آپ ویندوز شما میباشد. Virus Scan اسکن کامپیوتر شما با موتور ابری آنتی ویروس Baidu میباشد. ToolBox جعبه ابزار نرم افزار جعت تسریع دسترسی به بخش های مختلف و دارای امکاناتی بی شمار میباشد. PC APP Store خاصیت جدید و متمایز از سایر نرم افزارهای بهینه ساز که در این بخش شما به دانلود نرم افزارهای کاربردی که از سوی این نرم افزار معرفی شده به صورت رایگان می پردازید. Game Faster این قسمت برای افزایش کارایی کامپیوتر در هنگامی که شما با کامپیوتر بازی میکنید تعبیه شده است

محمد بازدید : 88 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

soft98Macrium Reflect Professional 5.2.6504
 نرم افزاری کاربردی جهت ساخت و بازیابی ایمیج از هارد دیسک و نسخه های پشتیبان اطلاعات، ساخته شده است. این نرم افزار بهترین راه حل برای بازیابی اسناد، عکس ها، موزیک و ایمیل های شخصی شما میباشد. شما با اطمینان خاطر ، اقدام به ارتقاء هارد دیسک کنید یا یک سیستم عامل جدید را روی سیستم خود نصب کنید.
بازیابی فایل ها و پوشه های منفرد با ساخت یک درایو مجازی در ویندوز و بازیابی فایل ها و دایرکتوری های انتخاب شده با استفاده از عملیات ساده Copy/Paste ، ساخت دیسک نجات بر پایه Linux به همراه دسترسی به شبکه و یک رابط کاربری گرافیکی ، ساخت ایمیج به صورت زنده با استفاده از سرویس کپی برداری Microsoft Volume Shadow بدون نیاز به خاموش کردن ویندوز برای ساخت ایمیج از کامپیوتر بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

محمد بازدید : 35 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Auslogics BoostSpeed

نرم افزار AusLogics BoostSpeed 6.5.2.0 ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است

محمد بازدید : 60 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Auslogics File RecoveryAuslogics File Recovery 4.5.2.0 Final نرم افزاری در زمینه بازگرداندن فایل های حذف شده یا فایل های آسیب دیده به طور تصادفی از نرم افزارهای جاسوسی و ویروس می باشد. شما می توانید اسناد، موسیقی، عکس، برنامه های نرم افزار و هر فایل دیگری را بازگردانید. همچنین می توانید فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا نرم افزارهای جاسوسی را بازیابی نمایید. بازگرداندن عکس یا فیلم به طور تصادفی از دوربین های دیجیتال  و یا پوشه ها کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بیشتر دوربین های دیجیتال، دوربین و کارت حافظه را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به جستجو و پیش نمایش فایل ها و نیز جستجو و نمایش اسنا ، موسیقی، تصاویر و ویدئوها بپردازید. بازیابی هر نوع فایل، بازیابی اطلاعات حتی از پارتیشن های حذف شده و فرمت شده دیسک، پیش نمایش تصویر قبل از خراب شدن، حذف فایل های محرمانه، ایجاد یک کپی از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هر نوع درایو و وسایل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 164 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Auslogics Registry Cleaner

Auslogics Registry Cleaner 3.5.2.0 Final قادر خواهد بود که این کد های قدیمی را در رجیستری شناسایی نموده و باعث سبک شدن رجیستری و در نهایت عملکرد مناسب ویندوز شود.از دیگر قابلیت های این برنامه میتوان به تعمیر رجیستری اشاره نموده که کد های خراب شده را ترمیم نموده و سرعت ویندوز را افزایش میدهد.

رجیستری قلب ویندوز محسوب میشود و خرابی آن باعث عملکرد نامناسب ویندوز و برنامه های نصب شده بر روی آن میشود. نهایتا اینکه شلوغی رجیستری عملکرد و کارایی ویندوز را به حد وحشتناکی پایین آورده و موجب کندی ویندوز می شود.نصب و حذف زیاد برنامه ها یکی از دلایل شلوغی و حجیم شدن رجیستری میشود. چرا که بعد از حذف برنامه ها اثرات زیادی از دستورات رجیستری برنامه ها در قلب ویندوز یعنی رجیستری باقی میماند.

محمد بازدید : 55 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Duplicate File FinderAuslogics Duplicate File Finder 3.5.2.0
 در هر سيستم كامپيوتر مملو شده از فايل هاي تكراري و بلا استفاده كه فضاي بسيار زيادي از هارد ديسك را پر ميكند با روند رو به افزايش اين عمل فضاي بسيار زيادي بلا استفاده و به اصلاح هرز در هار شما ايجاد ميشود كه باعث درد سر هايي براي كاربر ميشود براي حل اين مشكل با كمك گرفتن از ابزا و امكانات نرم افزاري ميبايست فايل هاي تكراري و زائد هارد را پاك كرد نرم افزار Auslogics Duplicate File Finder اين امكان را به شما هديه ميكند تا از يك هار ديسك يك پارچه و بدون فضاي زائد بهره ببريد این نرم افزارمی تواند فایل های تکراری کامپیوتر  را جستجو و مشخص کند و از قابلیت های بی نظیر آن این است که حتی می توانید دو فایل مشابه را که نام آنها متفاوت هست نیز پیدا کند.

محمد بازدید : 33 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


AnyDVD - AnyDVD HD

AnyDVD & AnyDVD HD 7.4.4.0 Final نرم افزاری کاربردی ، حرفه ای و قدرتمند جهت کپی انواع DVD میباشد. نرم افزار قادر است کد RPC را که به روی DVD ها قرار داده میشود و سایر رمزگذاری های جدید را حذف کند تا با خیال راحت DVD های خود را با هر دستگاه پخش DVD و پلیرها مشاهده کنید و از DVD های به راحتی کپی تهیه کنید . همچنین نرم افزار قادر است قفل هایی که به روی CD/DVD های صوتی قرار داده میشود را حذف کند و به راحتی بوسیله نرم افزارهای دیگر از آنها کپی تهیه کنید.

توسط AnyDVD میتوانید قسمتهای ابتدایی فیلم مثل تبلیغات ، زیر نویس ها ، کلیپ ها ، هشدارهای کپی رایت و یا اجرای خودکار DVD زمانی که در پلیر قرار داده میشود و... را حذف کنید.
نسخه AnyDVD HD قابلیت انجام کارهای بالا به روی DVD HD و دیسکهای Blu-ray و تبدیل DVD به فایل ISO را نیز دارا میباشد.

محمد بازدید : 52 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Inno Script StudioInno Script Studio 2.1.0.20
 نرم افزار Inno Setup یکی از نرم افزارهای محبوب و شناخته شده در زمینه ساخت فایل های نصب یا Setup می باشد که اولین بار در سال 1997 توسط جردن راسل (Jordan Russell) با زبان دلفی ساخته و به صورت کد باز و رایگان در اختیار عموم قرار گرفت. این نرم افزار محیط گرافیکی ویژه ای ندارد و تمام دستورات آن به صورت کد و توسط کاربر در برنامه وارد می شود. به عنوان مثال اگر شما بخواهید نام شرکت سازنده را به برنامه معرفی کنید باید از مقدار AppPublisher استفاده کنید که این مسئله ممکن است برای بسیاری از کاربران مشکل و آزار دهنده باشد، چرا که اکثر کاربران تمایل دارند تا در یک محیط گرافیکی تنظیمات فایل Setup خود را انجام دهند و تمایلی به درگیر کردن خود با چنین کدهایی ندارند، نرم افزار Inno Script Studio یک واسط گرافیکی قدرتمند برای ساخت فایل Setup بر پایه نرم افزار Inno Setup می باشد که با محیط ساده و گرافیکی خود به کاربران کمک می کند تا به راحتی تنظیمات فایل Setup خود را انجام داده و فایل مورد نظر خود را بدون نیاز به کدنویسی و انجام مراحل پیچیده ایجاد نمایند .

محمد بازدید : 479 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

DriverPack SolutionDriverPack Solution 14.0 R408 Final با داشتن کاملترین و جدیدترین درایورها در خود، به شما این امکان را می دهد تا بدون پیمودن راه های طولانی برای به روز رسانی درایورهای سخت افزاری خود، تنها با چند کلیک به سرعت آنها را آپدیت کنید. یکی از اصلی ترین دلایل برتری این نرم افزار به نرم افزارهای مشابه خود و البته حجیم تر بودن آن، دارا بودن تمامی نرم افزارهای سخت افزاری جدید در خود می باشد که شما می توانید برخلاف سایر نرم افزار که به صورت آنلاین هستند، سیستم خود را در حالت کاملا آفلاین به روز کنید. 

ویژگی های مهم DriverPack Solution :
  • درایورها را به صورت آفلاین در خود دارد ولی نرم افزارهای دیگر تنها لینک دانلود درایورها را به شما می دهند.
  • قابلیت شناسایی سخت افزارهای نصب نشده و سخت افزارهایی که نتوانسته اید درایور آنها را پیدا کرده و یا اصلا نمی دانید درایور نصب نشده مربوط به چه سخت افزاری است و یا ویندوز نتوانسته درایور ان را در CD مربوط به آن پیدا کند در این نرم افزار وجود دارد.
  • درایورهایی را که نرم افزار شناسایی می کند و در خود ندارد شما را به لینک اختصاصی دانلود آنها از طریق سایت شرکت سازنده هدایت می کند.
محمد بازدید : 49 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
soft98

Attribute Changer 7.10g هنگامی که یک فایل یا فولدر در کامپیوتر خود ایجاد می کنید، توسط ویندوز و بصورت پیش فرض صفاتی مانند تاریخ و زمان نصب یا ایجاد به آن اختصاص پیدا می کند که ممکن است خواهان تغییر آن ها باشید. این کار را توسط خود ویندوز نیز می توان انجام داد اما همانطور که می دانید انجام چنین کارهایی در ویندوز کمی خسته کننده و پیچیده است. Attribute Changer برای شما امکانی را فراهم می کند تا به سادگی قادر به تغییر صفاتی از فایل ها مانند تاریخ ایجاد، آخرین دسترسی و زمان انجام آخرین ویرایش باشید و حتی آن ها را ازحالت System, Hidden و یا Read Only خارج کنید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا نرم افزار را مطابق با اصلاحاتی که می خواهید برای تعداد زیادی فایل یا فولدر انجام دهید، پیکربندی نموده و این گونه آن تغییرات را برای تعداد نامحدودی فایل یا فولدر اعمال کنید .

محمد بازدید : 32 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


QTranslateQTranslate 5.3.0
 یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با استفاده از این ابزار کوچک می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد .

محمد بازدید : 82 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98

Ace Translator 11.6.0.909 نام یک مترجم آنلاین بسیار مفید است که برای نیازهای چند زبانه ای روزمره شما بسیار مفید خواهد بود . این محصول شرکت Acetools با موتور قدرتمند ترجمه ی آنلاین خود به آسانی و سرعت برای شما قادر است انواع متون مانند محتوای صفحات وب , نامه ها , گفتگو ها و Email ها را که به زبانهاتی رایج دنیا می باشند را به یکدیگر تبدیل نماید !

 توسط Acetool قادرید متون خود را که از فارسی ، زبانهای چینی ( هم سنتی و هم ساده امروزی ) , هلندی , انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , یونانی , ایتالیایی , ژاپنی , کره ای , پرتغالی , روسی و اسپانیولی  و .... می باشند را به یگدیگر تبدیل و ترجمه نمایید .

 

علاوه بر ویژگی متون قادرید توسط این نرم افزار قدرتمند مفید وب سایت خود را به آسانی 12 زبانه کنید !

محمد بازدید : 96 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Active File RecoveryActive File Recovery Professional 12.0.5 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و حافظه های جانبی می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند. این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و  ... را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

محمد بازدید : 42 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98BatteryCare 0.9.16.0
 این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد .

محمد بازدید : 29 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

System Navigator 
 
System Navigator 5.0.1.004 Final نرم افزاری برای مدیریت فایل ها و فولدرها می باشد که با ظاهر کاربر پسند خود به کاربران خود این امکان را می دهد تا با تمامی گزینه های موجود در نرم افزار به مدیریت کامل فایل های خود بپردازند و از آنها به راحتی استفاده کنند. این نرم افزار دارای امکانات بیشماری است که از جمله آنها میتوان به کپی، حذف، جابجا کردن، آرشیو کردن و باز کردن فایل های آرشیو شده اشاره کرد. شما با نصب این نرم افزار امکانات کاملی جهت مدیریت منابع خود خواهید داشت .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,254
  • بازدید ماه : 4,215
  • بازدید سال : 30,231
  • بازدید کلی : 100,544
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما