loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 171 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


GiliSoft File Lock Pro 8.3.0 
GiliSoft File Lockنرم افزاری کاربردی و مفید جهت قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها جهت حفاظت از اطلاعات شخصی میباشد. نرم افزار علاوه بر حفاظت اطلاعات از دست سایر افراد فایل ها را به صورت کامل از دید آن ها مخفی نگه میدارد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.

محمد بازدید : 68 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Hard Drive Inspector

Hard Drive Inspector Pro 4.26 Build 208 یکی از مهم ترین بخش های سیستم ما هارد دیسک است که محل ذخیره کردن اطلاعات است و ما اکثرا به آن توجهی می کنیم و آن را به حال خود رها می کنیم. این عمل ما باعث می شود که در دراز مدت سرعت و قدرت هارد ما به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند و حتی در بعضی مواقع بعضی اطلاعات خود به خود پاک شوند. امروزه با تولید هارد دیسک هایی که قابلیت های فراوانی دارند تا حدود زیادی به جلوگیری از این قضیه کمک شده است. اما شما با این نرم افزار می توانید بر سلامتی هارد دیسک خود نظارت داشته باشید و سرعت و قدرت آن را تا حد بسیار زیادی حفظ نمایید و از پاک شدن فایل های خود جلوگیری نمایید.

محمد بازدید : 66 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

USB Safely Remove

USB Safely Remove 5.2.2.1203 Final نام نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر اتصالات USB می باشد که به کمک آن کاربران می توانند بر دستگاه های مختلفی که از طریق ورودی USB به سیستم متصل شده است مدیریتی کامل نمایند.به کمک این ابزار می توان علاوه بر صرفه جویی در زمان جداسازی های امن دستگاه از سیستم ، مدیریت چندگانه ای را نیز بر روی دستگاه های دیگر اعمال نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت های نظیر استفاده از منوی مدیریتی سریع با یک کلیک بر آیکن برنامه در کنار Taskbar ویندوز ، جدا نمودن دستگاه هایی که به صورت معمولی در هنگام جداسازی با پیغام خطای " دستگاه را هم اکنون نمی توانید stop کنید " مواجه می شوند ، قابلیت اجرای کلید میانبر بر روی صفحه کلید برای جداسازی دستگاه به صورت امن و سریع ، قابلیت اجرای برنامه در محیط خط فرمان و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Crystal Rich می باشد.

محمد بازدید : 130 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


shutdownنرم افزار Auto PowerOn & ShutDown 2.82 به شما این امکان را می دهد کامپیوتر خود را به صورت خودکار خاموش یا روشن کند و عملی را در یک زمان مشخص انجام دهد. اگر می خواهید سیستم خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش و یا روشن شود و یک سری از وظایف مانند آپدیت شدن نرم افزارها و بسته های امنیتی، شروع دانلود و پایان آن در زمان خاص و خاموش شدن سیستم و … را به صورت خودکار انجام دهد، می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار شما را قادر می سازد، برنامه ریزی دقیقی فراهم کنید که سیستم شما در چه زمانی روشن شود، امور مربوطه انجام شود و در چه زمانی خاموش شود. همچنین می توانید به جای خاموش کردن کامل سیستم آن را به حالت Standby ببرید تا برای دستورات بعدی نیاز به راه اندازی مجدد سیستم وجود نداشته باشد.

محمد بازدید : 162 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98Patch My PC 2.4.0.0
 همانطور که میدانید بروزرسانی نرم افزار ها به آخرین نسخه یکی از مهمترین کارهایی میباشد که باید برای سیستم خود انجام دهید چرا که همیشه در آخرین نسخه ها مشکلات از بین رفته و بهتر از نسخه های قبل میباشد . اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زمان زیادی را برای به دست آوردن و چک کردن آخرین ورژن نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود صرف میکنید ما این برنامه کاربردی را به شما پیشنهاد میکنیم که این قابلیت را برای شما به وجود می آورد که از ورژن آخرین نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود اطلاع پیدا کنید .

محمد بازدید : 77 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


SUMoSUMo 3.10.7.237 Final
 اگر دقت داشته باشید که سیستم خود را همواره به روز کنید مطمئنا مشکلات شما با سیستم کمتر می شود. این به روز رسانی شامل کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم مثل: مرورگر اینترنت، برنامه های گرافیکی، بسته های امنیتی، درایورها و کلاً تمامی نرم افزارهایی که به هنگام اتصال به شبکه از آن بهره می برید و ... می باشد و اگر به روز رسانی آنها برای شما کاری سخت است، نرم افزار کاربردی SUMo شما را از سردرگمی برای بروز رسانی سیستم نجات می دهد. موتورهای قدرتمند این نرم افزار بدون ایجاد کوچکترین خللی در کار سیستم همواره به دنبال یافتن جدیدترین بسته های آپدیت ارائه شده توسط کمپانی های نرم افزاری است تا سیستم شما را در همان لحظه اول با جدیدترن بسته ها بروز نماید .

محمد بازدید : 57 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Restore Point CreatorRestore Point Creator 2.2 Build 11 Final
 ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند .

محمد بازدید : 45 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


NextUp TextAloudNextUp TextAloud 3.0.65
 نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار می باشد که برای ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار می تواند متن شما را از اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید. TextAloud حتی قابلیت همگام سازی خودکار با iTunes را دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در زمان صرفه جویی کنید و کارآیی خود را با گوش دادن به متن ها در حین تمرینات ورزشی یا در مسافرت ، افزایش دهید. استفاده از این نرم افزار برای بیمارانی که دچار Dyslexia (خوانش پریشی ،نوعی بیماری است که در آن مبتلا در خواندن یا هجی کردن کلمات دارای مشکل است) یا دیگر مشکلات خواندن متن هستند، بسیار مفید است و می تواند قابلیت خواندن متن را با گوش دادن به متنی که آن را مشاهده می کنند، افزایش دهد .

محمد بازدید : 41 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


ProcessKOProcessKO 3.44 حتما تا بحال در موقعیتی قرار گرفته اید که حتی Task Manager ویندوز قادر به بستن پردازش یا نرم افزاری که با آن به مشکل خورده اید نباشد، ProcessKO نرم افزاری قدرتمند است که  شباهت زیادی به Task Manager ویندوز دارد و پردازش هایی که به سختی بسته می شوند را به راحتی از بین می برد این نرم افزار بر روی Try ویندوز قرار می گیرد و با کلیک باز می شود و لیستی از پردازه هایی که بر روی سیستم عامل بارگذاری شده اند را نمایش می دهد اما دقت کنید که برای بستن آنها باید دقیقا بدانید سیستم عامل هر نرم افزار را با چه نامی اجرا می کند این نرم افزار همچنین نرم افزارهایی که بیشتر باعث مشکل می شوند راشناسایی می کند و آنها را در لیست مشخص قرار می دهد .

محمد بازدید : 88 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

soft98Macrium Reflect Professional 5.2.6504
 نرم افزاری کاربردی جهت ساخت و بازیابی ایمیج از هارد دیسک و نسخه های پشتیبان اطلاعات، ساخته شده است. این نرم افزار بهترین راه حل برای بازیابی اسناد، عکس ها، موزیک و ایمیل های شخصی شما میباشد. شما با اطمینان خاطر ، اقدام به ارتقاء هارد دیسک کنید یا یک سیستم عامل جدید را روی سیستم خود نصب کنید.
بازیابی فایل ها و پوشه های منفرد با ساخت یک درایو مجازی در ویندوز و بازیابی فایل ها و دایرکتوری های انتخاب شده با استفاده از عملیات ساده Copy/Paste ، ساخت دیسک نجات بر پایه Linux به همراه دسترسی به شبکه و یک رابط کاربری گرافیکی ، ساخت ایمیج به صورت زنده با استفاده از سرویس کپی برداری Microsoft Volume Shadow بدون نیاز به خاموش کردن ویندوز برای ساخت ایمیج از کامپیوتر بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

محمد بازدید : 55 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Duplicate File FinderAuslogics Duplicate File Finder 3.5.2.0
 در هر سيستم كامپيوتر مملو شده از فايل هاي تكراري و بلا استفاده كه فضاي بسيار زيادي از هارد ديسك را پر ميكند با روند رو به افزايش اين عمل فضاي بسيار زيادي بلا استفاده و به اصلاح هرز در هار شما ايجاد ميشود كه باعث درد سر هايي براي كاربر ميشود براي حل اين مشكل با كمك گرفتن از ابزا و امكانات نرم افزاري ميبايست فايل هاي تكراري و زائد هارد را پاك كرد نرم افزار Auslogics Duplicate File Finder اين امكان را به شما هديه ميكند تا از يك هار ديسك يك پارچه و بدون فضاي زائد بهره ببريد این نرم افزارمی تواند فایل های تکراری کامپیوتر  را جستجو و مشخص کند و از قابلیت های بی نظیر آن این است که حتی می توانید دو فایل مشابه را که نام آنها متفاوت هست نیز پیدا کند.

محمد بازدید : 479 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

DriverPack SolutionDriverPack Solution 14.0 R408 Final با داشتن کاملترین و جدیدترین درایورها در خود، به شما این امکان را می دهد تا بدون پیمودن راه های طولانی برای به روز رسانی درایورهای سخت افزاری خود، تنها با چند کلیک به سرعت آنها را آپدیت کنید. یکی از اصلی ترین دلایل برتری این نرم افزار به نرم افزارهای مشابه خود و البته حجیم تر بودن آن، دارا بودن تمامی نرم افزارهای سخت افزاری جدید در خود می باشد که شما می توانید برخلاف سایر نرم افزار که به صورت آنلاین هستند، سیستم خود را در حالت کاملا آفلاین به روز کنید. 

ویژگی های مهم DriverPack Solution :
  • درایورها را به صورت آفلاین در خود دارد ولی نرم افزارهای دیگر تنها لینک دانلود درایورها را به شما می دهند.
  • قابلیت شناسایی سخت افزارهای نصب نشده و سخت افزارهایی که نتوانسته اید درایور آنها را پیدا کرده و یا اصلا نمی دانید درایور نصب نشده مربوط به چه سخت افزاری است و یا ویندوز نتوانسته درایور ان را در CD مربوط به آن پیدا کند در این نرم افزار وجود دارد.
  • درایورهایی را که نرم افزار شناسایی می کند و در خود ندارد شما را به لینک اختصاصی دانلود آنها از طریق سایت شرکت سازنده هدایت می کند.
محمد بازدید : 49 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)
soft98

Attribute Changer 7.10g هنگامی که یک فایل یا فولدر در کامپیوتر خود ایجاد می کنید، توسط ویندوز و بصورت پیش فرض صفاتی مانند تاریخ و زمان نصب یا ایجاد به آن اختصاص پیدا می کند که ممکن است خواهان تغییر آن ها باشید. این کار را توسط خود ویندوز نیز می توان انجام داد اما همانطور که می دانید انجام چنین کارهایی در ویندوز کمی خسته کننده و پیچیده است. Attribute Changer برای شما امکانی را فراهم می کند تا به سادگی قادر به تغییر صفاتی از فایل ها مانند تاریخ ایجاد، آخرین دسترسی و زمان انجام آخرین ویرایش باشید و حتی آن ها را ازحالت System, Hidden و یا Read Only خارج کنید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا نرم افزار را مطابق با اصلاحاتی که می خواهید برای تعداد زیادی فایل یا فولدر انجام دهید، پیکربندی نموده و این گونه آن تغییرات را برای تعداد نامحدودی فایل یا فولدر اعمال کنید .

محمد بازدید : 42 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98BatteryCare 0.9.16.0
 این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد .

محمد بازدید : 29 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

System Navigator 
 
System Navigator 5.0.1.004 Final نرم افزاری برای مدیریت فایل ها و فولدرها می باشد که با ظاهر کاربر پسند خود به کاربران خود این امکان را می دهد تا با تمامی گزینه های موجود در نرم افزار به مدیریت کامل فایل های خود بپردازند و از آنها به راحتی استفاده کنند. این نرم افزار دارای امکانات بیشماری است که از جمله آنها میتوان به کپی، حذف، جابجا کردن، آرشیو کردن و باز کردن فایل های آرشیو شده اشاره کرد. شما با نصب این نرم افزار امکانات کاملی جهت مدیریت منابع خود خواهید داشت .
محمد بازدید : 42 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


MemInfoMemInfo 3.32 SR2
 توسط این نرم افزار کم‌ حجم و رایگان میتوانید مقدار حافظه‌ ای که توسط برنامه های مختلف در ویندوز در حال استفاده است را به صورت لیست در System Tray مشاهده کنید .

محمد بازدید : 52 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Global Mapperبرنامه Global Mapper 15.1.7 Build 022814 یکی از برنامه های پرکاربرد در علوم نقشه برداری و GIS است. این برنامه کاربرد آسانتری نسبت به سایر برنامه های نقشه برداری و GIS دارد. این نرم افزار توسط شرکت Global Mapper طراحی شده است.

محمد بازدید : 27 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


soft98FreeFileSync 6.3
 نرم افزاری رایگان که برای شما امکان مقایسه و همگام سازی فای ها و پوشه ها را فراهم می کند. این نرم افزار دارای رابط کاربری کاربرپسندی است و شما با استفاده از آن میتوانید پوشه های مورد نظر خود را هم از طریق بروزر فایل ها و هم از طریق درگ و دراپ کردن آنها، به لیست خود اضافه کنید. در این نرم افزار مقایسه و همگام سازی فایلها به راحتی انجام می شود و تنها کافیست بر روی یک دکمه کلیک کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که برای مقایسه ی پوشه ها، یکی از دو روش مقایسه بر اساس زمان و سایز و یا روش مقایسه بر اساس محتویات پوشه ها را انتخاب کنید .

محمد بازدید : 32 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


WindowsToUSBWindowsToUSB Lite 1.1.0.0 Final
 نرم افزاری کم حجم، ساده و رایگان جهت انتقال اطلاعات نصب انواع ویندوز به فلش مموری می باشد که این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا به راحتی و با چند کلیک ساده اطلاعات لازم برای بوت و نصب ویندوزهای 7 / 8 / 8.1 را از روی DVD یا فایل ISO آن به روی حافظه USB منتقل نمایند و با راه اندازی رایانه خود آن را بوت کرده و اقدام به نصب ویندوز مورد نظر خود از روی فلش مموری نمایند .

محمد بازدید : 42 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


VueScanVueScan Pro 9.4.26 Final نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.

محمد بازدید : 32 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Restore Point CreatorRestore Point Creator 2.2 Build 6 Final
 ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند .

محمد بازدید : 62 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Video2Webcam

Video2Webcam 3.4.6.8 نام نرم افزاری جالب و در عین حال مفید است که با استفاده از آن کاربران می توانند با یک وب کم مجازی به استقبال مسنجرهای خود بروند. مسنجرها لزوما باید حتما سیستم سخت افزاری وبکم را داشته باشند تا بتوانند آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند اما می توان با چنین نرم افزارهای ویدئوهای ضبط شده از قبل را به عنوان تصاویر وبکم به صورت آنلاین بین دوستان به اشتراک گذاشت و به نمایش در آورد.
این وبکم مجازی که از واسط کاربری ساده ای بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد ؛ از تمامی مسنجرهای رایج موجود به صورت کامل پشتیبانی کرده و تصاویر را به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه قطعی در ارسال تصاویر به مسنجر به نمایش می گذارد. Video2webcam همچنین از اکثر فرمت های رایج ویدئویی نظیر avi، asf، flv، mp4،mpeg، mpg، ram، rm، rmvb و  wmv پشتیبانی کرده و می تواند از تصاویر هم با فرمت هایی نظیر JPG ، GIF ، BMP و ... به عنوان تصاویر موجود در وبکم بهره برداری کند.

محمد بازدید : 53 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Duplicate File FinderAuslogics Duplicate File Finder 3.5.1.0 در هر سيستم كامپيوتر مملو شده از فايل هاي تكراري و بلا استفاده كه فضاي بسيار زيادي از هارد ديسك را پر ميكند با روند رو به افزايش اين عمل فضاي بسيار زيادي بلا استفاده و به اصلاح هرز در هار شما ايجاد ميشود كه باعث درد سر هايي براي كاربر ميشود براي حل اين مشكل با كمك گرفتن از ابزا و امكانات نرم افزاري ميبايست فايل هاي تكراري و زائد هارد را پاك كرد نرم افزار Auslogics Duplicate File Finder اين امكان را به شما هديه ميكند تا از يك هار ديسك يك پارچه و بدون فضاي زائد بهره ببريد این نرم افزارمی تواند فایل های تکراری کامپیوتر  را جستجو و مشخص کند و از قابلیت های بی نظیر آن این است که حتی می توانید دو فایل مشابه را که نام آنها متفاوت هست نیز پیدا کند.
محمد بازدید : 116 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

XYplorer

XYplorer 13.80.0100 نرم افزاری کاربردی و مفید که در واقع یک Explorer جدید با امکانات بالا برای ویندوز به شمار می آید. این نرم افزار رو که میتونید از سایت سافت 98 دانلود کنید . با در اختیار قرار دادن ابزار مدیریتی برای فایل ها همچون Copy , delete ، ... و امکان ایجاد تغییرات در جزییات فایل ، امکان مشاهده چندین قسمت از هارد به صورت همزمان در tab های مختلف و قابلیت نمایش همه قسمت ها در یک پنجره به صورت عکس و دیگر ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا از محیط ساده explorer ویندوز خود رهایی یابد و به سمت این نرم افزار گرایش پیدا کند.

محمد بازدید : 99 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

soft98Rufus 1.4.4 Build 425 Final نرم افزاری کم حجم و کاربردی که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید USB درایوهای Bootable بسازید. اما مهم ترین تفاوت Rufus با سایر برنامه های ساخت USB درایوهای Bootable سرعت این برنامه است. بنا به گفته توسعه دهنده Rufus، سرعت این برنامه دو برابر بیشتر از برنامه هایی مانند UNetBootin, Windows 7 DVD/USB Tool است، بعد از دانلود و اجرای برنامه ابتدا باید درایو USB خود را انتخاب کرده و سپس فایل ISO را انتخاب کنید تا محتویات فایل ISO داخل درایو USB منتقل شوند .
محمد بازدید : 52 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

soft98Xinorbis 6.0.29 نام نرم افزاری رایگان است که قادر است سیر تا پیاز هارد شما را به شما نمایش دهد. مثلا آیا تا بحال به این قضیه فکر کرده اید که چند درصد از فضای هارد دیسک شما توسط فایل های تصویری ، چند درصد توسط فایل های صوتی و … اشغال شده است و حتی این فایل های شامل کدام پسوند ها  می شود و آیا برای شما جالب نیست بدانید چه تعداد  فایل  موسیقی روی هارد دیسک خود ذخیره کرده اید؟ این برنامه کم حجم و فوق العاده کاربردی به شما اطلاعات جالبی از هارد دیسک تان و فایل های درون آن میدهد. این برنامه جزئی ترین اطلاعات را نیز از قلم نمی اندازد و توسط نمودار ها و گراف های پیشرفته آمار دقیقی از فضای هارد دیسک ارائه می کند. یکی از قسمت های کاربردی برنامه مرتب کردن فایل ها بر اساس حجم آنها می باشد که میتوانید فایل های حجیم هارد خود راشناسایی کرده و در صورت نیاز انها را حذف کنید.

محمد بازدید : 320 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

USBFlashCopyUSBFlashCopy 1.9 Final نرم افزاری کم حجم به منظور کپی برداری مخفیانه و نامحسوس اطلاعات از انواع حافظه های USB (فلش مموری ها و دیگر حافظه های اکسترنال USB) می باشد که قادر است با اتصال هر یک از این ورودی ها به سیستم اطلاعات آنها را در عرض چند دقیقه و به صورت کاملا خودکار و نا محسوس (مخفیانه) در جایی که قبلا برای نرم افزار تعیین کرده اید کپی نماید، انجام عملیات کپی برداری بدون هیچ پیغام و علامت خاصی انجام میشود و شخصی که در کنار شماست به هیچ عنوان متوجه این موضوع نخواهد شد، فایل های بکاپ گرفته شده به طور پیش فرض در آدرس My Documents\Removable Media Backups ذخیره میشوند که مسیر آن قابل تغییر میباشد .
محمد بازدید : 65 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Internet CaffeAntamedia Internet Cafe 7.5.3 برای راه اندازی یک کافی نت به نرم افزارها و سخت افزارهای مختلفی نیاز است که یکی از مهم ترین آنها نرم افزاری برای مدیریت کاربران، کنترل حساب آنها و محدود کردن بخش های مختلف سیستم عامل برای حفظ امنیت آن است.  Antamedia Internet Cafe یکی از کامل ترین نرم افزارها مخصوص این کار می باشد که بیش از 310 هزار کافی نت در 170 کشور در سراسر جهان از این نرم‌ افزار استفاده می کنند و یکی از نرم افزارهای قدرتمند شرکت Antamedia به شمار می آید .

محمد بازدید : 154 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Chief ArchitectChief Architect Premier X6 v16.1.1.9 Final نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند برای تمامی معماران , آرشیتکت ها و تمامی افرادی که می خواهند ساختمان سازی کنند می باشد که با کمک این برنامه می توانید براحتی تمامی نمای داخلی و بیرونی ساختمان را بصورت 2 بعدی و سه بعدی طراحی کنید. این برنامه با در اختیار داشتن بیش از 2000 متریال مختلف می تواند طراحی شما را به واقعیت نزدیک تر کند. همچنین این برنامه دارای 12000 نمونه آماده از لوازم خانه را دارا می باشد. مثلا شما می توانید براحتی نمای داخل ساختمان را کار کنید و قسمت های مختلف خانه را تنها با کلیک کردن موس بکشید و جابجا کنید و هر شی را در جای خود قرار دهید و یا می توانید براحتی دیوارها , پنجره ها و درهای ورودی ساختمان را با سرعت بسیار بالای برنامه شبیه سازی کنید. شما با در اختیار داشتن این برنامه می توانید بر روی تمامی قسمت های ساختمان مانند سیم کشی برق منزل , مبلمان خانه , اتاق خواب , سرویس بهداشتی , شیب بندی ساختمان , نور پردازی , سقف , فونداسیون و ... نظارت داشته باشید .

محمد بازدید : 38 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

EF CommanderEF Commander 9.71 نرم افزاری مفید و کاربردی جهت مدیریت فایل است که قابل استفاده توسط کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این نرم افزار برای اولین بار در سال 1994 و تحت سیستم عامل OS/2 نوشته شد و به منظور مدیریت ارائه برای برنامه های DOS قدیمی استفاده می شد. تا در سال 1996 برای نسخه ی 32 بیتی سیستم عامل ویندوز مایکروسافت ارائه شد. قابلیت کاربری این محصول بسیار آسان است و اگر شما به دنبال مدیریت فایل های تان هستید از این نرم افزار بهره مند شوید.

محمد بازدید : 54 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Wondershare Data Recovery یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می باشد. استفاده از این نرم افزار در عین قدرتمند بودن آن بسیار ساده و سریع است چرا که هر نوع بازیابی فقط دارای ۳ مرحله اصلی خواهد بود. انتخاب نوع جستجو ، جستجو و مشاهده نتایج. نرم افزار دارای ۴ روش برای بازیابی اطلاعات حذف شده است که شامل بازیابی از روی هارد دیسک فرمت شده،درایوهای فرمت شده و پارتیشن بندی شده و حذف شدن اطلاعات به روش های عادی که تمامی آنها توسط Wondershare Data Recovery قابل بازیابی هتسند. این نرم افزار با پشتیبانی از ۵۵۰ فرمت فایل نظیر عکس،ویدیو،اسناد،موزیک و فایل های فشرده و… هیچ نوع فایل از دسته رفته ای را برای بازیابی از دست نخواهد داد. همچنین این نرم افزار در کنار قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک میتواند انواع اطلاعات را از روی هارد های اکسترنال،حافظه های usb،گوشی های موبایل و… نیز بازیابی نماید. یکی از قابلیت های مهم نرم افزار نمایش فایل های قابل بازیابی به صورت بندانگشتی است که این قابلیت برای انجام فرایند بازیابی عکس ها بسیا موثر خواهد بود. قابلیت pause یعنی نگهداشتن جستجو و ادامه آن در زمانی دیگر نیز در این نرم افزار تعبیه شده است و همچنین توانایی ذخیره کردن نتیجه جستجو و انجام فرایند بازیابی در زمانی دیگر نیز از امکانات مهم نرم افزار Wondershare Data Recovery محسوب می شود. 

 

Wondershare Data Recovery نرم افزار بازیابی قدرتمند اطلاعات Wondershare Data Recovery 4.5.0.16

محمد بازدید : 49 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند.

 

UltraISO Premium Edition رایت , ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج UltraISO Premium Edition 9.6.1.3016

محمد بازدید : 52 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Active@ File Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از بین رفته و پارتیشن های فرمت شده می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند با موتور قدرتمند اسکن نسبت به بازیابی و ریکاوری انواع اطلاعات و فایل و فولدرها با سرعت بسیار بالایی اقدام کند. مهم نیست اطلاعات از بین رفته به چه دلیلی حذف شده اند. ویروس ها،پارتیشن بندی،حذف توسط خود کاربر یا پاک شدن از سطل اشغال ویندوز و… تمامی اطلاعات حذف شده با فاصله کمی از زمان حذف شدن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد های HDD و SDD و انواع حافظه های قابل حمل usb و حافظه های رم میتواند کمک شایانی به شما نماید. پشتیبانی از انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, FAT/FAT32/exFAT, HFS+, UFS, Ext2/Ext3/Ext4fs باعث می شود هیچ محدودیتی در هنگام بازیابی اطلاعات نداشته باشید. نرم افزار دارای دو روش اسکن QuickScan و SuperScan می باشد که روش جستجو سریع برای بازیابی اطلاعات و حذف شدن های معمولی می باشد و جستجو قدرتمند برای بازیابی به دلیل حذف شدن های پارتیشنی می باشد. 

 

Active File Recovery بازیابی قدرتمند اطلاعات از بین رفته Active@ File Recovery 12.0.3

محمد بازدید : 88 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

CPU-Z نرم افزاری کوچک و سریع و رایگان است که اطلاعات کامل و بسیار جزئی از سخت افزارهای اصلی سیستم مانند مادربورد ، سی پی یو ، رم ، گرافیک و ویندوز ارائه می دهد. این اطلاعات جزئی حتی شامل مصرف برق قطعات نیز شده و در همچنین نوع چیپست استفاده شده را نیز نشانه میگیرد. اطلاعات دقیق تر مربوط به این جزئیات در ادامه مطلب آمده است ولی در انتهای توضیحات بایستی خاطر نشان کرد که این نرم افزار بسیار سریع بوده و سبک ، هیچ فایل اضافی نیز در داخل ویندوز ایجاد نخواهد کرد و نسخه نصبی آن نیز به نوعی قابل حمل است. اطلاعات جزئی تر در ادامه مطلب…

 

CPU Z نمایش مشخصات سخت افزارها CPU Z 1.68

 

محمد بازدید : 51 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2010 Pro Plus تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

 

microsoft%20office%202010 دانلود آفیس 2010 آپدیت شده تا تاریخ فوریه ۲۰۱۴ – Microsoft Office Professional Plus 2010 February 2014

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,309
  • بازدید ماه : 4,270
  • بازدید سال : 30,286
  • بازدید کلی : 100,599
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما