loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 43 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


FastStone Image Viewer

FastStone Image Viewer 5.0 Final مرورگر تصویر، تبدیل کننده و ویرایشگرتصویری سریع، پایدار، و دارای محیطی کاربر پسند می باشد . این نرم افزار دارای قابلیت های مفیدی شامل مرور و نمایش تصویر، مدیریت، مقایسه، برداشتن قرمزی چشم ازتصویر، ارسال توسط نامه الکترونیکی، تغییر اندازه، Crop نمودن و تنظیم رنگ می باشد. یک از ویژگی های این نرم افزار حالت تمام صفحه بدیع و ساده FastStone Image Viewer می باشد که این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا دسترسی سریع به اطلاعات EXIF ، مرورگر بصورت تصاویر بند انگشتی ونیزعملکردهای مفید از طریق تولبار مخفی ای که هنگامی که موس شما با چهار گوشه تصویر تماس پیدا کند بصوت Pop-up نمایش داده می شود. از قابلیت های دیگر نرم افزار می توان به بزرگ کننده تصویر باکیفیت عالی ،و یک نمایش اسلاید همراه با موزیک با بیش از ۱۵۰افکت مرتبط ، بعلاوه قابلیت انتقال فرمت JPEG بدون افت کیفیت، افکتها سایه گذاری، پشتیبانی از اسکنر، سابقه نمای تصویر(Historam) و حاشیه نویسی تصویر را میتوان نام برد.
فرمتهای پشتیبانی شده توسط نرم افزار عبارتند از : BMP، JPEG، JPEG 2000، animated GIF، PNG، PCX،TIFF ، WMF، ICO، TGA طیف وسیعی از فرمتهای RAW برای دوربین دیجیتال .

محمد بازدید : 46 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

soft98BluffTitler iTV 11.0 نرم افزاریست که در هنگام کار با آن به شما ثابت خواهد شد که دانستن علوم زمینه انیمیشن های سه بعدی برای ساختن انمیشن های زیبا و برابر با سلیقه شخصی شما ، در صورت وجود و استفاده از این نرم افزار، هیچ پایه و اساسی ندارد !! به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده ، و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید ! این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم میسازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ،ابزارهای این نرم افزار توانمد قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید !! چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی بری کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید ، BluffTitler DX بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود ،دو بعد ی و سه بعدی سازی کنید !! 

محمد بازدید : 54 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

AKVIS Magnifier نرم افزار قدرتمند برای افزایش رزولشون عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار میتواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد.

 

AKVIS Magnifier افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت AKVIS Magnifier 7.1.1071

محمد بازدید : 213 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

AKVIS Retoucher نرم افزاری حرفه ای برای روتوش تصاویر با امکانات فراوان می باشد. این نرم افزار حرفه ای در کاربرد بسیار آسان است و اکثر فرایندهای آن به صورت اتوماتیک یا به صورت کاملاً آسان و هوشمند انجام می شود. قابلیت ترمیم عکس های قدیمی با از بین بردن خراش ها و خطوط پدید آمدن روی عکس،حذف گرد و غبار،لکه ها و نقص های دیگر وجود دارد. تمامی این فرایندها به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما فقط بایستی ابزار را انتخاب کنید و مناطق معیوب رو انتخاب کنید. توانایی های ویرایشی دیگر نظیر از بین بردن برچسب های روی عکس، از بین بردن تاریخ روی عکس و همچنین از بین بردن اشیاء ناخواسته دیگر نظیر سیم های برق یا حتی اشیاء بزرگتر نظیر افراد و مردم درون عکس نیز در زمرمه توانایی های این نرم افزار محسوب می شود. به طور کل این نرم افزار AKVIS Retoucher دارای امکانات ویرایش و روتوش فوق العاده می باشد. 

 

retoucher روتوش و ویرایش حرفه ای تصاویر AKVIS Retoucher 6.5.949

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,338
  • بازدید ماه : 4,299
  • بازدید سال : 30,315
  • بازدید کلی : 100,628
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما