loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 157 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


SlimBrowser
SlimBrowser 7.00 Build 083 Final مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و … همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذب می کنند. SlimBrowser نام یکی از همین مرورگرهاست که امکانات متعددی را در زمینه وبگردی در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار که از سرعت بسیار مناسبی برای بازگشایی صفحات وب بهره می برد تحت یک واسط کاربری جذاب هم طراحی شده و با توجه به همین طراحی جذاب و منوهای به اصطلاح دم دست کار را برای وبگردی فوق العاده آسان خواهد کرد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید. نسخه ی جدید این ابزار که به تازگی ارائه شده نسبت به ویرایش های قبلی تا حدود زیادی بهینه تر گردیده و به همین سبب کار را برای کاربران ساده تر خواهد کرد .

محمد بازدید : 37 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)


Auslogics Browser CareAuslogics Browser Care 1.5.2.0
 با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی نیز بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر میشوند برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز میشود، یا اینکه برخی از آنها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است، که این امر برای بسیاری از کاربران که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند عذاب آور و طاقت فرساست. Auslogics Browser Care نرم افزاری مفید و رایگان به منظور حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگر می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ... امکان حذف یا غیر فعال سازی آنها را فراهم می سازد .

محمد بازدید : 41 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Waterfox

Waterfox 27.0.2 x64 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox :

  • مرورگر سیستم های 64 بیتی
  • کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
  • طراحی خاص
  • امنیت بالا
  • فایرفاکس بهینه سازی شده
  • و ...
محمد بازدید : 51 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


Maxthon

Maxthon 4.3.1.2000 Final ماکستون که به عنوان MyIE2 شناخته می‌شود، در اصل یک مرورگر وب رایگان برای ویندوز مایکروسافت است. آخرین نسخه ماکستون، دارای قابلیت پشتیبانی از هر دو ترایدنت و موتور WebKit را می‌باشد. همچنین نسخه‌هایی از ان برای موبایل و سیستم عامل آندروید طراحی شده‌است.

وب افزارماکستون یکی از برندگان جایزهٔ 100 پاداش سینت در سالهای 2008 و 2009 بود و در سال 2011 ماکستون رتبهٔ 97 را در لیست بهترین محصولات سال که توسط PCWorld اعلام می‌شود را به دست اورد.
به گفته مدیر عامل شرکت بین‌المللی ماکستون مینگ جی «جف» چن، ماکستون در اصل توسط چانگیو (Changyou)، یک برنامه نویس چینی که می‌خواست برنامه‌ای برای سفارشی کردن مرورگراینترنت اکسپلورر بسازد طراحی شده‌است. چانگیو در بولتن بورد سیستم کاری خود را قبل از خروج از این پروژه در سال 2000 تغییر داد. چانگیو روش جدیدی برای توسعهٔ این برنامه را در پیش گرفت و در سال 2002 نسخه جدید، MyIE2 منتشر شد. MyIE2 به سرعت رشد کرد، با وجود کاربران جدیدی در سراسر جهان به کمک پلاگین‌ها و پوست و با کمک اشکال زدایی‌های پی در پی ماکستون در سال 2003 تا حدود بسیاری دگرگون شد.
در سال 1999 ، چن مرکز جهانی محدود شدهٔ مایسافت را در هنگ کنگ پایه‌گذاری کرد اما بعدها محل مرکز هنگ گنگ را به پکن تغییر داد. یکی از نخستین سرمایه گذاران این مرکز شرکت اسکایپ بود.
ماکستون یکی از دوازده مرورگر برتر توسط مایکروسافت در سال 2010 در سایت BrowserChoice.eu بود وب سایتی که به کاربران ویندوز مایکروسافت ساکن در منطقه اقتصادی اروپا پیشنهاد می‌دهد که با توجه به نیاز هایشان چه مرورگر وبی برای استفاده‌های انها از اینترنت بهتر است.

محمد بازدید : 72 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Waterfox

Waterfox 27.0.1 x64 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox :

  • مرورگر سیستم های 64 بیتی
  • کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
  • طراحی خاص
  • امنیت بالا
  • فایرفاکس بهینه سازی شده
  • و ...
محمد بازدید : 39 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

مرورگر گوگل

Google Chrome 33.0.1750.117 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

محمد بازدید : 160 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

soft98Auslogics File Recovery 4.5.1.0 Final نرم افزاری در زمینه بازگرداندن فایل های حذف شده یا فایل های آسیب دیده به طور تصادفی از نرم افزارهای جاسوسی و ویروس می باشد. شما می توانید اسناد، موسیقی، عکس، برنامه های نرم افزار و هر فایل دیگری را بازگردانید. همچنین می توانید فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا نرم افزارهای جاسوسی را بازیابی نمایید. بازگرداندن عکس یا فیلم به طور تصادفی از دوربین های دیجیتال  و یا پوشه ها کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بیشتر دوربین های دیجیتال، دوربین و کارت حافظه را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به جستجو و پیش نمایش فایل ها و نیز جستجو و نمایش اسنا ، موسیقی، تصاویر و ویدئوها بپردازید. بازیابی هر نوع فایل، بازیابی اطلاعات حتی از پارتیشن های حذف شده و فرمت شده دیسک، پیش نمایش تصویر قبل از خراب شدن، حذف فایل های محرمانه، ایجاد یک کپی از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هر نوع درایو و وسایل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 33 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
Auslogics Browser CareAuslogics Browser Care 1.5.1.0 با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی نیز بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر میشوند برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز میشود، یا اینکه برخی از آنها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است، که این امر برای بسیاری از کاربران که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند عذاب آور و طاقت فرساست. Auslogics Browser Care نرم افزاری مفید و رایگان به منظور حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگر می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ... امکان حذف یا غیر فعال سازی آنها را فراهم می سازد .
محمد بازدید : 70 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

SleipnirSleipnir 5.1 مرورگر اینترنتی متن بازی است که سرعت بسیار بالایی در بارگذاری صفحات وب دارد. این نرم افزار بر اساس هسته ی اصلی مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس طراحی شده است , مهمترین ویژگی مرورگر های اینترنتی که در این مرورگر نیز وجود دارد قابلیت Tabbed Browsering یا باز کردن چندین صفحه وب در یک پنجره است. این نرم افزار از معدود نرم افزار هایی است که از تمام سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. این مرورگر از HTML5 و CSS3 پشتیبانی می کند و قابلیت نصب پلاگین های مختلفی را داراست. مرور صفحات وب توسط این مرورگر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران نگران امنیت اطلاعات خود نخواهند بود . 

محمد بازدید : 133 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)
soft98SlimBoat 1.1.46 مرورگر وبی سریع و قدرتمند است که به شما اجازه می دهد با خیال راحت به گشت و گذار در اینترنت با امنیتی و حفاظتی قوی بپردازید. علاوه بر این این مرورگر دارای امکانات زیادی است که شما را از داشتن یک مرورگر خوب بهره مند می سازد.


درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,346
  • بازدید ماه : 4,307
  • بازدید سال : 30,323
  • بازدید کلی : 100,636
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما