loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 158 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (1)

PersianMw
ویژگی های پچ PersianMw 2014 Patch v1.0 پچ لیگ ایران PES :
 

لیگ های جدید:

  • لیگ برتر ایران
  • لیگ حرفه ای ترکیه
  • لایسانس کامل لیگ های اروپایی
  • لایسانس لیگ قهرمانان آسیا
  • لایسانس 32 تیم حاضر در جام جهانی

فیس:

  • بیش از یکصد فیس ایرانی
  • فیس های جدید و مشابه تر از طرح کونامی
محمد بازدید : 118 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


KitKat 4.4 Launcher Theme
 با دارا بودن آیکون های بسیار با کیفیت و 180 تصویر زمینه یک تم فوقKitKat 4.4 Launcher Theme 3.43 العاده محسوب می شود که با استفاده از آن می توانید گوشی اندروید خودتان  را به آخرین نسخه اندروید KitKat  تبدیل کنید ، که البته از نظر ظاهری که شاید کمی برای شما متفاوت تر و شیک تر باشد .

محمد بازدید : 96 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


Helicon Photo SafeHelicon Photo Safe 4.10
 یکی از نرم افزارهای کاربردی برای محافظت از عکس های شخصی است که به شما کمک میکند تا روی فولدرهای عکس های خود پسورد بگذارید و از آنها محافظت کنید. همچنین شما میتوانید روی هر فولدر به صورت جداگانه پسورد های مختلفی بگذارید. از دیگر قابلیت های جالب این نرم افزار مخفی کردن فولدر دلخواه شما به صورت کلی از سیستم شماست. هر کسی که به سیستم شما دسترسی داشته باشد نمی تواند متوجه حضور عکس ها در هارد شما شود. نحوه مخفی کردن به گونه ای است که حتی در جستجو ها و دستورات تابعی کامپیوتر نیز اسمی از عکس ها برده نخواهد شد و شما از امنیت کامل عکس های خصوصی خود مطمئن خواهید بود. این نرم افزار دارای 3 Level مختلف است . Level 1 برای محافظت عکس ها از کودکان ، Level 2 برای محافظت از کاربران معمولی کامپیوتر ، Level 3 برای محافظت عکس ها به صورت پر قدرت است .

محمد بازدید : 127 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


DLL-Files.com FIXERDLL-Files Fixer 3.1.81.2877 ویندوز و بعضی از برنامه های دیگر برای اجرا شدن، فایل های Dll (یا Dynamic Link Library) خاصی را نیاز دارند که ممکن است به راحتی آن ها را در هارد کامپیوتر پیدا نکنند و یا برنامه خاصی که مربوط به اجرای آن فایل می باشد بر روی سیستم موجود نباشد. در این مواقع سیستم پیغام های خطا (Error)  با پسوند .dll به شما نمایش می دهد.
نرم افزار DLL-Files.com FIXER به شما این امکان را می دهد تا هارد سیستم خود را بررسی کنید و فایل های Dll ناقص را تعمیر کرده و یا اگر برنامه ای یک فایل Dll خاص را نیاز داشته باشد، آن نیاز را برطرف کنید.

محمد بازدید : 67 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98با استفاده از Advanced Task Manager Pro 5.0.0 می توانید نرم افزار های باز و در حال پردازش را کاملاً ببندید و در نتیجه سرعت پردازش گوشی شما به هدر نمی رود. برخی از قابلیتهای دیگر این نرم افزار Uninstall کردن و انتقال برنامه ها از مموری SD به Phone Memory و برعکس است.

محمد بازدید : 94 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)


MKVToolnixMKVToolnix 6.9.0
 فرمت MKV یکی از فرمت های محبوب برای فایل های ویدئویی بوده که امکان نگهداری تعداد نامحدودی از ویدیو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل دارد. چنانچه بخواهید Trackهای ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های MP4٬ AVI یا زیرنویس SRT٬ SUB و ... داشته باشید، میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید قادرید فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیرنویس پخش شود. سرعت بالا و انجام عملیات ترکیب بدون افت کیفیت از ویژگی های این نرم افزار به شمار میروند

محمد بازدید : 86 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Incomedia WebSite X5 Evolution

Incomedia WebSite X5 Evolution 10.1.6.49 نام نرم افزاری می باشد که این توان را در اختیار شما قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard برنامه در 5 مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Incomedia می باشد.

قابلیت های نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution :

  • دارای 43 قالب مختلف جهت ساخت وب سایت
  • قابلیت ساخت صفحه اصلی و صفحه های دیگر وب سایت
  • امکان ساخت منو و قرار دادن کلید ها و عکس های پس زمینه
  • امکان قرار دادن موسیقی در زمینه سایت
  • امکان قرار دادن موتور جستجو در وب سایت
  • امکان ذخیره سازی وب سایت
  • و ...
محمد بازدید : 103 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Malwarebytes Anti-MalwareMalwarebytes Anti-Malware Premium 2.00.0.1000 Final نام نرم افزار امنیتی است که می تواند خیال کاربران را از بابت به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه خود، راحت کند و با قدرت در برابر فرستاده شدن اطلاعات آنها بایستد و امنیت سیستم را تامین نماید. نرم افزار با شیوه های صحیح و عالی خود به شناسایی و از بین بردن انواع malware می پردازد.
تکنولوژی های خاص به کار رفته در این نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای نا خواسته و مخرب، به نحوی می باشند که یافتن، از بین بردن و پیشگیری در آن بسیار سریع و با دقت می باشد. برنامه تمامی فرآیند های سیستم را لیست میکند و آنها که مشکوک و آلوده هستند را قبل از آنکه اجرا شوند، از بین خواهد برد. از ویژگی های مطلوب دیگر نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware سرعت بسیار بالا، به روز رسانی و پشتیبانی عالی آن می باشد.

محمد بازدید : 92 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


GoodSync Pro

Goodsync Enterprise 9.8.1.1 نرم افزار کاربردی جهت تهیه فایل پشتیبان ( بکاپ گرفتن ) و هماهنگ سازی فایل ها می باشد. هنگام اجرا نرم افزار در 2 ستون پوشه هایی که قصد همگام سازی آنها را دارید میتوانید مشاهده کنید.
همگام سازی فایل یعنی زمانی که تعداد زیادی پوشه و فایل مشابه در 2 یا چند مکان مختلف دارید برای همگام سازی آنها ( به طور مثال در جایی دیگر یکی از فایلهای شما حذف شده اما نمی دانید کدام فایل بود ) به صورتی که در هر 2 یا 3 مکان مختلف فایلها و پوشه های شما مانند هم باشند ( که به این کار بکاپ گرفتن هم میشه گفت ) نرم افزار به صورت خودکار پوشه ها و فایل را با یکدیگر مقایسه میکند و در صورت نیاز عملیات همگام سازی فایل ها را انجام می دهد، که نرم افزار قابلیت همگام سازی در تلفن همراه ، حافظه های قابل حمل ، شبکه ، اینترنت و پروتکل FTP و SFTP را نیز دارا میباشد.
نرم افزار از الگوها و روش های خاصی برای همگام سازی میتواند استفاده کند به طور مثال بر اساس نام و اندازه و .... در ویندوزهای 32 و 64 بیتی قابل اجرا میباشد.
محمد بازدید : 170 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


GiliSoft File Lock Pro 8.3.0 
GiliSoft File Lockنرم افزاری کاربردی و مفید جهت قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها جهت حفاظت از اطلاعات شخصی میباشد. نرم افزار علاوه بر حفاظت اطلاعات از دست سایر افراد فایل ها را به صورت کامل از دید آن ها مخفی نگه میدارد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.

محمد بازدید : 184 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Uniblue DriverScanner

Uniblue DriverScanner 2014 4.0.12.4 درایورهای روی سیستم را مرور و آنها بررسی می کند که ببیند آیا مخالف کتابخانه جامع جدیدترین درایورها است یا خیر، سپس لیست کاملی از درایورهایی که نیاز به بروز رسانی دارند را دراختیارتان قرار می دهد. تنها با یک کلیک، این نرم افزار هر درایور بروز شده را روی PC شما نصب می کند. همچنین از همه درایورهای سیستمتان در یک دستگاه خارجی فایل پشتیبان تهیه می کند، این بدین معناست که اگر بعداَ سیستمتان را دوباره نصب کنید، می توانید همه درایورهای اخیر را از یک جا لود کنید.

محمد بازدید : 69 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


NCH Express ZipNCH Express Zip Plus 2.28
 ابزاری است کاربردی و کم حجم برای مدیریت فایل های فشرده. به وسیله این نرم افزار, شما قادر به اکسترک و مشاهده محتوای انواع فایل های فشرده از جمله rar, cab, tar, 7z, iso و … خواهید بود. اکثر ویژگی های این برنامه مربوط به فرمت پرکاربرد ZIP می باشد که از جمله ی این قابلیت ها می توان به تقسیم فایل های ZIP بزرگ به بخش های کوچکتر ، مدیریت فایل های zip با امکان ویرایش ، فشرده سازی و به اشتراک گذاری ،‌ ایمیل کردن و … اشاره کرد.

محمد بازدید : 68 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Hard Drive Inspector

Hard Drive Inspector Pro 4.26 Build 208 یکی از مهم ترین بخش های سیستم ما هارد دیسک است که محل ذخیره کردن اطلاعات است و ما اکثرا به آن توجهی می کنیم و آن را به حال خود رها می کنیم. این عمل ما باعث می شود که در دراز مدت سرعت و قدرت هارد ما به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند و حتی در بعضی مواقع بعضی اطلاعات خود به خود پاک شوند. امروزه با تولید هارد دیسک هایی که قابلیت های فراوانی دارند تا حدود زیادی به جلوگیری از این قضیه کمک شده است. اما شما با این نرم افزار می توانید بر سلامتی هارد دیسک خود نظارت داشته باشید و سرعت و قدرت آن را تا حد بسیار زیادی حفظ نمایید و از پاک شدن فایل های خود جلوگیری نمایید.

محمد بازدید : 24 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Remove Fake AntivirusRemove Fake Antivirus 1.97
 احتمالاً برای شما هم این موضوع پیش آمده که فریب اسم یک محصول امنيتی به ظاهر معتبر را خورده و آن را بر روی سیستم خود نصب کردهاید، غافل از اينكه برنامه مذکور خود منبعی آلوده به انواع ویرسها و تروجانها است. با نصب این برنامه های تقلبی و Scan سیستم، نتايجی مبنی بر آلوده بودن ویندوز به شما نشان داده میشود و جهت پاک كردن آنها از شما درخواست خريد آن محصول صادر میشود. با ورود به سايت به ظاهر ساخته آن شرکت و وارد كردن مشخصات كارت اعتباری، به سرعت موجودی حساب كارت اعتباریتان خالی شده و در قسمتی دیگر مشخصات و رمز عبور آدرس ايميل شما به سرقت خواهد رفت.

محمد بازدید : 32 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای فرزاد حسنی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت دانلودها دریافت نمایید. تیم دانلودها سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

Shokoohi cover دانلود آهنگ من و تو و سال نو با صدای شهرام شکوهی (تیتراژ ویژه برنامه نوروز)

محمد بازدید : 48 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


The Emperor's New Groove BDRip (2000) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

 

Emperors New Groove 1 cover دانلود دوبله گلوری انیمیشن زندگی جدید امپراتور1   The Emperors New Groove 2000

 

نام انیمیشن: The Emperor's New Groove – زندگی جدید امپراطور ۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: امپراطور کوزکو با قدرت جادویی جانشینش تبدیل به یک لاما و اکنون باید تخت شاهی خود را در قالب یک حیوان لاما به خود بازگرداند که در این بین ماجراهای بسیار بامزه و جالبی رقم می خورد …

محمد بازدید : 87 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Webcam7Webcam 7 Pro 1.3.3.0 نرم افزار قدرتمند و کارآمد با قابلیتهای فراوان برای کار با دوربینهای وب یا همان به اصطلاح وب کم ها می باشد که تا ۱۰ نوع مختلف وب کم پشتیبانی را می نماید. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به دوربین خود یا حتی ویدئوهای جاری با هر حساب کاربری و بدون نیازبه نصب برنامه ویژه سرور دسترسی داشته باشید. سادگی پیکربندی نرم افزار همانند نسخه های پیشین نرم افزار تحت عنوان Webcam XP Pro بوده و تمامی ابزارهای لازم را دارا می باشد و بنابراین تنها نیاز به تنظیم نمودن چند پارامتر ساده می باشد مانند مشخص نمودن پورت سرور، و مسیری به دایرکتوری داخلی. علاوه بر قابلیت ذخیره نمودن ویدئو و تصویر از وب کم ها می توانید توسط این نرم افزار از ویدئویی که از طریق LAN انتقال یافته است نیز استفاده نمایید

محمد بازدید : 66 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

USB Safely Remove

USB Safely Remove 5.2.2.1203 Final نام نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر اتصالات USB می باشد که به کمک آن کاربران می توانند بر دستگاه های مختلفی که از طریق ورودی USB به سیستم متصل شده است مدیریتی کامل نمایند.به کمک این ابزار می توان علاوه بر صرفه جویی در زمان جداسازی های امن دستگاه از سیستم ، مدیریت چندگانه ای را نیز بر روی دستگاه های دیگر اعمال نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت های نظیر استفاده از منوی مدیریتی سریع با یک کلیک بر آیکن برنامه در کنار Taskbar ویندوز ، جدا نمودن دستگاه هایی که به صورت معمولی در هنگام جداسازی با پیغام خطای " دستگاه را هم اکنون نمی توانید stop کنید " مواجه می شوند ، قابلیت اجرای کلید میانبر بر روی صفحه کلید برای جداسازی دستگاه به صورت امن و سریع ، قابلیت اجرای برنامه در محیط خط فرمان و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Crystal Rich می باشد.

محمد بازدید : 57 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


XMedia Recode

XMedia Recode 3.1.8.2 نرم افزار تبدیل کاملا سودمند که ده ها فرمت ویدئویی و همچنین فرمت های خاص ویدئو موبایل را پشتیبانی می کند این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد اما  نگذارید سادگی آن شما را به اشتباه بیاندازد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و با فرمت های مختلفی کار می کند و  تنظیمات کاملی برای  تبدیلات ویدئویی دارد که کوچک ترین نکات را پشتیبانی می کند  XMedia Recode همچنین دارای ویدئو پلیر داخلی برای پیش نمایش ویدئوهایی که برای تبدیل انتخاب شده اند می باشد کار با این نرم افزار بسیار آسان است  تنها کافیست فایل های مورد نظرتان را باز کنید و فرمت خروجی را متناسب با نیازتان انتخاب کنید  همچنین می توانید صفی از ویدئو ها انتخاب کنید و دکمه شروع را بزنید.
XMedia Recode تقريبا تمامي فرمت هاي صوتي و تصويري را پشتيباني كرده و مي تواند انواع فايل هاي صوتي و تصويري با فرمت هاي جديد و پيچيده از قبيل 3GP, 3GPP, 3GPP2, AAC, AC3, AMR, ASF, AVI, AVISynth, DVD, FLAC, FLV, H.261, H.263, H.264, M4A , m1v, M2V, M4V, Matroska (MKV), MMF, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, TS, TRP, MP2, MP3, MP4, MP4V, MOV, OGG, PSP, (S) VCD, SWF , VOB, WAV, WMA and WMV. را به يكديگر تبديل نمايد.

همچنين اين نرم افزار داراي ابزارهايي از قبيل برش تصوير از تمامي جهت ها ، اصلاح تصوير و رنگ فايل ويدئويي براي ويرايش فايل هاي تصويري مي باشد.

محمد بازدید : 130 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


shutdownنرم افزار Auto PowerOn & ShutDown 2.82 به شما این امکان را می دهد کامپیوتر خود را به صورت خودکار خاموش یا روشن کند و عملی را در یک زمان مشخص انجام دهد. اگر می خواهید سیستم خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش و یا روشن شود و یک سری از وظایف مانند آپدیت شدن نرم افزارها و بسته های امنیتی، شروع دانلود و پایان آن در زمان خاص و خاموش شدن سیستم و … را به صورت خودکار انجام دهد، می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار شما را قادر می سازد، برنامه ریزی دقیقی فراهم کنید که سیستم شما در چه زمانی روشن شود، امور مربوطه انجام شود و در چه زمانی خاموش شود. همچنین می توانید به جای خاموش کردن کامل سیستم آن را به حالت Standby ببرید تا برای دستورات بعدی نیاز به راه اندازی مجدد سیستم وجود نداشته باشد.

محمد بازدید : 73 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


LibreCADLibreCAD 2.0.3
 نرم افزاری رایگان جهت طراحی مدلهای 2 بعدی CAD با ابزار و گزینه های متعدد در ویندوز ، لینوکس و مکینتاش میباشد. علاوه بر این فایلهای DXF ساخته شده توسط سایر نرم افزارها بدون هیچ محدودیتی توسط LibreCAD قابل بازگشایی و ویرایش میباشد.
افراد زیادی در سراسر دنیا از LibreCAD استفاده میکند و نرم افزار با بیش از 20 زیان برای کابران در دسترس میباشد و برای همین در اکثرا سیستم عاملهای ذکر شده قابل نصب میباشد

محمد بازدید : 161 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98Patch My PC 2.4.0.0
 همانطور که میدانید بروزرسانی نرم افزار ها به آخرین نسخه یکی از مهمترین کارهایی میباشد که باید برای سیستم خود انجام دهید چرا که همیشه در آخرین نسخه ها مشکلات از بین رفته و بهتر از نسخه های قبل میباشد . اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زمان زیادی را برای به دست آوردن و چک کردن آخرین ورژن نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود صرف میکنید ما این برنامه کاربردی را به شما پیشنهاد میکنیم که این قابلیت را برای شما به وجود می آورد که از ورژن آخرین نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود اطلاع پیدا کنید .

محمد بازدید : 168 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Beautiful WidgetsBeautiful Widgets Pro 5.6.0
 شامل ویجت هایی فوق العاده و محبوب در اندروید میباشد و به کمک آن تمامی نیازهای شما به انواع ویجت های آندروید را برآورده می کند. ویجت های این مجموعه عبارتند از ویجت ساعت، تاریخ، آب و هوا، باتری، تنظیمات گوشی و ... میباشد.

محمد بازدید : 37 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


VirusTotalScannerVirusTotalScanner 3.5
 اگر شما نیز جزء کاربرانی هستید که نسخه آنلاین VirusTotal را مورد استفاده قرار داده اید به طور حتم این را می دانید که VirusTotal برای اسکن فایل های شما بیش از 40 آنتی ویروس قوی دنیا را مورد استفاده قرار می دهد. در این صورت استفاده از نسخه دسکتاپ این اسکنر می تواند برایتان پیشنهاد مناسبی باشد .

محمد بازدید : 31 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


XRecode

XRecode II 1.0.0.211 در واقع یک تبدیل کننده است که به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی را، از فرمت های mp3, mp2, wma, aiff, amr, ogg, flac, ape, cue, ac3, wv, mpc, mid, cue ,tta, tak, wav, wav(rf64), dts, m4a, m4b, mp4, ra, rm, aac, avi, mpg, vob, mkv, mka, flv, swf, mov, ofr,wmv, divx, m4v, spx, 3gp, 3g2, m2v, m4v, ts, m2ts, adts, shn, tak, xm, mod, s3m, it, mtm, umx, mlp به فرمت های m4a, alac, ape, flac, mp3, mp4(using NeroAAC) , ogg, raw, wav, wav(rf64), wma, WavPack, mpc, mp2, Speex, ofr, ac3, aiff, tak و فرمت های کوتاهتر دیگر، تبدیل کنید.

محمد بازدید : 34 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


FlashFXPFlashFXP 4.4.0 Build 2040 Final سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند  در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.  

محمد بازدید : 77 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


SUMoSUMo 3.10.7.237 Final
 اگر دقت داشته باشید که سیستم خود را همواره به روز کنید مطمئنا مشکلات شما با سیستم کمتر می شود. این به روز رسانی شامل کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم مثل: مرورگر اینترنت، برنامه های گرافیکی، بسته های امنیتی، درایورها و کلاً تمامی نرم افزارهایی که به هنگام اتصال به شبکه از آن بهره می برید و ... می باشد و اگر به روز رسانی آنها برای شما کاری سخت است، نرم افزار کاربردی SUMo شما را از سردرگمی برای بروز رسانی سیستم نجات می دهد. موتورهای قدرتمند این نرم افزار بدون ایجاد کوچکترین خللی در کار سیستم همواره به دنبال یافتن جدیدترین بسته های آپدیت ارائه شده توسط کمپانی های نرم افزاری است تا سیستم شما را در همان لحظه اول با جدیدترن بسته ها بروز نماید .

محمد بازدید : 55 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


skype for android

Skype free IM & video calls 4.7.429.43539 - برای گوشي های اندرويد

طبق گفته ی شرکت Skype نرم افزار تلفن اینترنتی آن بر روی گوشی های Android در دسترس می باشد و کاربران Android می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند.
Skype نرم افزاری است که به کاربران Android اجازه می دهد تا به وسیله ی آن و با داشتن اشتراک Skype تماس برقرار کنند.
همچنین کاربران می توانند به وسیله ی این نرم افزار زمانی که ارتباط برقرار باشد به دوستانشان پیام متنی ارسال و دریافت کنند.
همچنین این کمپانی گفت کاربران قادر به این خواهند بود که از طریق شماره های آنلاین تماس دریافت کنند.
اما بعضی از محدودیت ها را داراست از جمله این که شما این نرم افزار را فقط روی Android 2.1 می توانید اجرا کنید.

محمد بازدید : 405 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


PicsArtPicsArt - Photo Studio 
4.1.1 قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد

محمد بازدید : 37 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98GO Weather Forecast & Widget Premium 4.51
 مخصوص گوشی های اندروید بوده و نرم افزاری کاربردی است ، که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید ، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا به گوشی خود ببخشید .

محمد بازدید : 65 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98

Helium Music Manager 10.2.1 Build 12550 Network Edition نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت بر فایل های موسیقی و دسته بندی آن ها و ساخت آلبوم طراحی شده است. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمام فایل های موسیقی خود را به صورت های مختلف گروه بندی کرده و آن ها را بر اساس سبک موسیقی، خواننده ، میزان کیفیت ، زبان آهنگ و ... دسته بندی نمایید و در واقع اقدام به ایجاد کلکسیون های موسیقی از فایل های خود کنید. همچنین شما می توانید برای آلبوم های ساخته شده و گروه های ایجاد شده عکس های دلخواه را قرار داده و نیز جزئیاتی مربوط به آهنگ ها و خوانندگان آن ها را نیز بر روی آلبوم قرار دهید. به کمک این ابزا شما می توانید متنو مربوط با شعر های آهنگ را نیز در کنار هر یک از آن ها قرار دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Intermedia Software می باشد.

محمد بازدید : 30 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Windows ToolkitWin Toolkit 1.4.36.2 دسترسی به تنظیمات حرفه ای ویندوز و بهینه سازی و شخصی سازی آن، نیازمند دانش کافی و اطلاعات دقیق در مورد مدیریت ویندوز و همچنین رجیستری است. اما نرم افزارهایی هم هستند که میتوانند این تنظیمات حرفه ای را برای شما انجام دهند. بدون اینکه نیاز به دانش فنی خاصی داشته باشید. این نرم افزارها معمولا به اسم نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز معروف هستند. یکی از بهترین نرم افزارها برای بهینه سازی و مدیریت ویندوز، نرم افزار Win Toolkit است. این نرم افزار بر روی ویندوز 7 و همچنین ویندوز 8 قابل استفاده است. شاید بتوان گفت بهترین کاربرد این نرم افزار برای ویندوز 8 است. زیرا سال ها از عمر ویندوز 7 میگذرد و بسیاری از کاربران با قسمت های مختلف آن آشنا هستند و مدیریت آن ساده تر است. اما ویندوز 8 به تازگی ارائه شده و هنوز انجام تنظیمات حرفه ای در آن کار ساده ای نیست. نرم افزار Win Toolkit میتواند مدیریت ویندوز 8 را برای شما ساده تر کند. کارهایی مثل آپدیت ویندوز، تغییرات رجیستری، تنظیم ابزارک ها، مدیریت بوت، و شخصی سازی ویندوز، از جمله توانایی های این نرم افزار است .

محمد بازدید : 29 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (1)

SynWriteSynWrite 6.4.780 Final
 یک ویرایشگر رایگان و یک ویرایشگر HTML + CSS + XSL ، و جایگزین دفترچه یادداشت برای سیستم عامل ویندوز است. نوشتن یک برنامه فرآیند بسیار پیچیده ای دارد اما SynWrite با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها و کدها را به همه کاربران داده است.
این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید.
مشخص نمودن syntax ها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز از قابلیتهای نرم افزار است .

این برنامه همراه با یک ابزار جستجوی گسترده کاربر را قادر می سازد برای پیدا کردن نواحی خاصی از متن را به سهولت پیدا و تغییرات لازم را اعمال کند .

محمد بازدید : 66 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


VueScanVueScan Pro 9.4.27 Final نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.

محمد بازدید : 70 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


WinPatrol

WinPatrol PLUS 30.5.2014.1 برنامه ایست قدرتمند که برای محافظت از سیستم لازم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورودworms ،adware  keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.

محمد بازدید : 125 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


VerbixVerbix 9.0.8.17
 این نرم افزار برای افرادی که قصد جستجو و یافتن کتاب های گرامر، دیکشنری ها و جداول صرف فعل را دارند، بسیار مفید خواهد بود. می توان گفت Verbix یک نرم افزار عمومی و جهانی است که شامل ترکیب و صرف کامل افعال و تلفظ صحیح آن ها در زبان های مختلف است. نرم افزار Verbix، یک دیکشنری از صرف افعال را در سیستم شما ایجاد می کند و دیگر نیازی به حفظ کردن آن ها نخواهید داشت. این نرم افزار برای دانشجویان زبان های خارجی طراحی شده است . 

محمد بازدید : 47 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Process LassoProcess Lasso Pro 6.7.0.52 Final
 از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

محمد بازدید : 57 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Restore Point CreatorRestore Point Creator 2.2 Build 11 Final
 ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند .

محمد بازدید : 77 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
XMedia RecodeXMedia Recode 3.1.8.0 نرم افزار تبدیل کاملا سودمند که ده ها فرمت ویدئویی و همچنین فرمت های خاص ویدئو موبایل را پشتیبانی می کند این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد اما  نگذارید سادگی آن شما را به اشتباه بیاندازد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و با فرمت های مختلفی کار می کند و  تنظیمات کاملی برای  تبدیلات ویدئویی دارد که کوچک ترین نکات را پشتیبانی می کند  XMedia Recode همچنین دارای ویدئو پلیر داخلی برای پیش نمایش ویدئوهایی که برای تبدیل انتخاب شده اند می باشد کار با این نرم افزار بسیار آسان است  تنها کافیست فایل های مورد نظرتان را باز کنید و فرمت خروجی را متناسب با نیازتان انتخاب کنید  همچنین می توانید صفی از ویدئو ها انتخاب کنید و دکمه شروع را بزنید.
XMedia Recode تقريبا تمامي فرمت هاي صوتي و تصويري را پشتيباني كرده و مي تواند انواع فايل هاي صوتي و تصويري با فرمت هاي جديد و پيچيده از قبيل 3GP, 3GPP, 3GPP2, AAC, AC3, AMR, ASF, AVI, AVISynth, DVD, FLAC, FLV, H.261, H.263, H.264, M4A , m1v, M2V, M4V, Matroska (MKV), MMF, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, TS, TRP, MP2, MP3, MP4, MP4V, MOV, OGG, PSP, (S) VCD, SWF , VOB, WAV, WMA and WMV. را به يكديگر تبديل نمايد.

همچنين اين نرم افزار داراي ابزارهايي از قبيل برش تصوير از تمامي جهت ها ، اصلاح تصوير و رنگ فايل ويدئويي براي ويرايش فايل هاي تصويري مي باشد.

محمد بازدید : 169 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Actual Title ButtonsActual Title Buttons 8.1.3
 با روش کاری بسیار ساده، شما را قادر می سازد دکمه های جدیدی را به مجموعه دکمه های همیشگی که روی نوار عنوان پنجره ها قرار دادند، اضافه کنید و با استفاده از آنها مدیریت کامل تری را روی پنجره های ویندوز داشته باشید. دکمه های بستن (Close)، کمینه (Minimize) و بزرگنمایی / بازگردانی (Maximize/Restore) جزو اولین کلیدهایی است که تمامی کاربران ویندوز روش استفاده از آن را یاد می گیرند و در بسیاری از سیستم های عامل نیز این کلیدها مشاهده می شود. این کلیدها به ظاهر جزو ابزارهای پیش پا افتاده در سیستم عامل به شمار می روند و با انتشار نسخه های جدید از سیستم های عامل هیچ تغییری در آنها مشاهده نمی شود. اما اگر به میزان کاربرد این کلیدها توجه بیشتری داشته باشید خواهید دید این کلیدها بیش از امکانات و ابزارهای موجود در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات به مراتب بیشتری برای مدیریت پنجره ها در اختیار شما قرار می دهد و در افزایش سرعت انجام کارها شما را یاری می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های 32 و 64 بیت سیستم عامل ویندوز اعم از ویندوز 8، 7، سرور، ویستا، 2008، اکس پی، 2003 و 2000 قابل نصب و استفاده است و هیچ گونه تداخلی با کلیدهای پیش فرض موجود در سیستم عامل نیز ندارد .

تعداد صفحات : 8

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,213
  • بازدید ماه : 4,174
  • بازدید سال : 30,190
  • بازدید کلی : 100,503
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما