loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 81 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

People Are Awesome – Part 4 (2013) 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

People Are Awesome   Part 4 دانلود کلیپ حرکات ورزشی People Are Awesome – Part 4

 

نام کلیپ : People Are Awesome – Part 4

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۳ دقیقه

حجم: ۵۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : در چهارمین قسمت از این مجموعه حرکات فوق العاده زیبا و ورزشی را خواهیم دید که توصیه میشه این کلیپ رو به هیچ وجه از دست ندید …

محمد بازدید : 66 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Top Gear: Season 21 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت چهارم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت سوم به پست اضافه شد|

 

Top Gear Season 20 cover دانلود فصل بیست و یکم مستند تخت گاز Top Gear Season 21 2014

 

نام مستند: Top Gear: Season 21 – فصل بیست و یکم مستند تخت گاز

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم: هر قسمت ۴۴۸ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: در حال ترجمه…

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل بیست و یکم  این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

محمد بازدید : 55 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

The World's Best Parkour and Freerunning (2012) HD 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|با ۲ کیفیت HD 720p و HD 1080p|

 

The World%27s Best Parkour and Freerunning 2013 دانلود کلیپ ورزشی پارکور The World’s Best Parkour and Freerunning 2013

 

نام کلیپ : The World's Best Parkour and Freerunning 2013

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۱۰ دقیقه

حجم: ۱۶۰ و ۲۴۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p و HD 1080p

توضیحات : پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر جابجایی (به فرانسوی: L'art du déplacement) یا شهرنوردی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. «کارایی» یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند. در این کلیپ مجموعه ای از حرکات زیبا و جذاب پارکور در سال ۲۰۱۳ را میبینیم …

محمد بازدید : 96 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

The Universe : Season 02 HDTV 480p (2008) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|فصل دوم کامل به همراه زیرنویس فارسی تا قسمت ۸|

 

The Universe 2 دانلود فصل دوم مستند گیتی The Universe

 

نام مستند : The Universe_Season 02 – فصل دوم مستند گیتی

سال انتشار : ۲۰۰۸

مدت زمان : هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم : هر قسمت ۲۴۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 480p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : ۱۸ قسمت هیجان انگیز و عناوین و موضوعات جدی در این فصل وجود دارد. برای مثال ، قسمت آب و هوای ناآرام نگاهی بر طوفان هایی در سیارات خیلی دور با سرعتی معادل صدها کیلموتر در ساعت ، دارد. یا Cosmic Web ، یک ساختار از ابرکهکشان و ماده مشکی بوده و بزرگترین چیزیست که می توانیم آن را تصور کنیم. هر کدام از این قسمت ها برای بیننده بسیار جذاب بوده و وی را در طی مشاهده آن میخکوب می کند. مصاحبه با محققان فعلی در این مستند در بین تصاویر نشان داده می شود. تمام این مدل های ساخته شده ی دقیق تصویری از دنیای واقعی ساخته شده توسط از نرم افزارهای علمی پیشرفته می باشد . این قسمت دائما به بیننده یادآوری می کند که این موضوعات بسیار واقعی هستند و مردم زیادی هستند که زندگی خود را وقف افزودن بر اطلاعات و آگاهی ما نموده اند.

محمد بازدید : 81 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

بیست‌و‌دومین دوره بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ با حضور حدود ۲۸۰۰ ورزشکار از ۸۸ کشور جهان در ۱۵ رشته در شهر بندری سوچی در سواحل دریای سیاه به رقابت با یکدیگر پرداختند. این دوره از بازی‌ها ۴ اسفندماه در حالی به پایان رسید که کشورهای روسیه،‌ نروژ،‌ کانادا رده اول تا سوم را از آن خود کردند.در این دوره از بازی‌های المپیک زمستانی ۵ نمایندگان از کشورمان نیز حضور داشتند که موفق به دریافت هیچ مدالی نشدند. مراسم اختتامیه این بازی ها نیز برگزار شد که نقطه اوج کل بازی ها بود. تمام ورزشکاران، مسئولین بر برگزاری بازی ها و مقامات کشورهای عضو بازی های المپیک در این مراسم اختتام رسمی بازی های المپیک شرکت کردند. این مراسم شامل دو بخش بود. در بخش اول این مراسم اجرای سرود ملی و سرود یونان (به عنوان اولین پایتخت بازی های المپیک)، رژه پرچم های ملی و رژه ورزشکاران و خواباندن پرچم المپیک برگزار شد. بخش دوم مراسم شامل اجرای نمایشی بود . مراسم اختتامیه از لحاظ منظره و بزرگی خود مانند مراسم افتتاحیه بازی ها بود. نام اصلی بخش نمایشی "روسیه از دیدگاه کشورهای اروپایی" است.این مراسم زیبا را میتوانید از دانلودها دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

|مراسم کامل و با ۲ کیفیت HDTV 480p و HDTV 720p|

 

Winter Olympics 2014 Closing Ceremony دانلود مراسم اختتامیه المپیک زمستانی 2014 Winter Olympics 2014 Closing Ceremony

 

محمد بازدید : 68 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی TripTrap یک بازی فکری است که در آن شما به یک موش به‌نام Ched که بسیار هم گرسنه است در پیدا کردن غذا کمک می‌کنید. او باید راهی برای رسیدن به پنیر‌های روی میز پیدا کند و شما وظیفه دارید به او کمک کنید تا هربار این مسیر را طی کند. مراحل بازی در ۴ اتاق مختلف و مجموعاً در ۸۰ مرحله انجام می‌گیرد. همچنین دو نوع سبک بازی اصلی وجود دارد که در سبک دوم (Puzzle Mode) تعداد پرش‌هایی که می‌توانید داشته باشید محدود است تا بازی جذابتر باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی  به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

triptrap بازی زیبا و فکری TripTrap 1.2   آیفون و آیپد

 

محمد بازدید : 176 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Thief PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Thief pc cover دانلود بازی Thief برای PC

 

dvd دانلود بازی Thief برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Thief برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

محمد بازدید : 180 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Frozen BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|تمامی بخش های اضافی فیلم Frozen.2013.EXTRAS.720p در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Frozen 2013 cover small دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013

 

ام انیمیشن: Frozen – یخ زده

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: آنای نترس و خوشبین داستان ما با کریستوف در یک سفر رویایی همراه می شود، با شرایطی مثل شرایط سرما و بوران اورست مواجه می شود و یک آدم برفی خنده دار با نام اولاف نیز در داستان می باشد که به دنبال خواهر آنا با نام السا می گردند. کسی که در تله ی پادشاه در زمستانی ابدی جاویدان شده و …

محمد بازدید : 57 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (1)

در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

Castlevania: Lords of Shadow 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Castlevania 2 lords of shadow pc cover دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای PC

 

محمد بازدید : 74 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت نوزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت چهاردهم به پست اضافه شد|

 

Hulk and the agents of SMASH cover دانلود فصل اول انیمیشن Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. 2013

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۶ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: سریال کارتونی هالک بر اساس شخصیت کارتونی محبوبی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال،گروهی عظیم از شخصیت های کارتونی را شامل می شود که تکاپوی خانوادگی بسیار جالبی در آن ها به چشم می خورد. با استفاده از صداگذاری های حرفه ای شخصیت ها و دیالوگ های جذاب، این انیمیشن یک سبک شوخ طبعانه را به خود گرفته است. شخصیت های این داستان Hulk, She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb و Skaar می باشند که برای جلوگیری از خطراتی که هیچ قهرمان دیگری توانایی رویارویی با آن ها را ندارد، با یکدیگر متحد شده اند و مردم خواهند فهمید که هالک، چیزی بیشتر از یک هیولا است و …

تعداد صفحات : 31

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,295
  • بازدید ماه : 4,256
  • بازدید سال : 30,272
  • بازدید کلی : 100,585
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما