loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 184 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Uniblue DriverScanner

Uniblue DriverScanner 2014 4.0.12.4 درایورهای روی سیستم را مرور و آنها بررسی می کند که ببیند آیا مخالف کتابخانه جامع جدیدترین درایورها است یا خیر، سپس لیست کاملی از درایورهایی که نیاز به بروز رسانی دارند را دراختیارتان قرار می دهد. تنها با یک کلیک، این نرم افزار هر درایور بروز شده را روی PC شما نصب می کند. همچنین از همه درایورهای سیستمتان در یک دستگاه خارجی فایل پشتیبان تهیه می کند، این بدین معناست که اگر بعداَ سیستمتان را دوباره نصب کنید، می توانید همه درایورهای اخیر را از یک جا لود کنید.

محمد بازدید : 69 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


NCH Express ZipNCH Express Zip Plus 2.28
 ابزاری است کاربردی و کم حجم برای مدیریت فایل های فشرده. به وسیله این نرم افزار, شما قادر به اکسترک و مشاهده محتوای انواع فایل های فشرده از جمله rar, cab, tar, 7z, iso و … خواهید بود. اکثر ویژگی های این برنامه مربوط به فرمت پرکاربرد ZIP می باشد که از جمله ی این قابلیت ها می توان به تقسیم فایل های ZIP بزرگ به بخش های کوچکتر ، مدیریت فایل های zip با امکان ویرایش ، فشرده سازی و به اشتراک گذاری ،‌ ایمیل کردن و … اشاره کرد.

محمد بازدید : 68 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Hard Drive Inspector

Hard Drive Inspector Pro 4.26 Build 208 یکی از مهم ترین بخش های سیستم ما هارد دیسک است که محل ذخیره کردن اطلاعات است و ما اکثرا به آن توجهی می کنیم و آن را به حال خود رها می کنیم. این عمل ما باعث می شود که در دراز مدت سرعت و قدرت هارد ما به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند و حتی در بعضی مواقع بعضی اطلاعات خود به خود پاک شوند. امروزه با تولید هارد دیسک هایی که قابلیت های فراوانی دارند تا حدود زیادی به جلوگیری از این قضیه کمک شده است. اما شما با این نرم افزار می توانید بر سلامتی هارد دیسک خود نظارت داشته باشید و سرعت و قدرت آن را تا حد بسیار زیادی حفظ نمایید و از پاک شدن فایل های خود جلوگیری نمایید.

محمد بازدید : 24 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


Remove Fake AntivirusRemove Fake Antivirus 1.97
 احتمالاً برای شما هم این موضوع پیش آمده که فریب اسم یک محصول امنيتی به ظاهر معتبر را خورده و آن را بر روی سیستم خود نصب کردهاید، غافل از اينكه برنامه مذکور خود منبعی آلوده به انواع ویرسها و تروجانها است. با نصب این برنامه های تقلبی و Scan سیستم، نتايجی مبنی بر آلوده بودن ویندوز به شما نشان داده میشود و جهت پاک كردن آنها از شما درخواست خريد آن محصول صادر میشود. با ورود به سايت به ظاهر ساخته آن شرکت و وارد كردن مشخصات كارت اعتباری، به سرعت موجودی حساب كارت اعتباریتان خالی شده و در قسمتی دیگر مشخصات و رمز عبور آدرس ايميل شما به سرقت خواهد رفت.

محمد بازدید : 32 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای فرزاد حسنی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت دانلودها دریافت نمایید. تیم دانلودها سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

Shokoohi cover دانلود آهنگ من و تو و سال نو با صدای شهرام شکوهی (تیتراژ ویژه برنامه نوروز)

محمد بازدید : 48 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


The Emperor's New Groove BDRip (2000) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

 

Emperors New Groove 1 cover دانلود دوبله گلوری انیمیشن زندگی جدید امپراتور1   The Emperors New Groove 2000

 

نام انیمیشن: The Emperor's New Groove – زندگی جدید امپراطور ۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: امپراطور کوزکو با قدرت جادویی جانشینش تبدیل به یک لاما و اکنون باید تخت شاهی خود را در قالب یک حیوان لاما به خود بازگرداند که در این بین ماجراهای بسیار بامزه و جالبی رقم می خورد …

محمد بازدید : 87 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Webcam7Webcam 7 Pro 1.3.3.0 نرم افزار قدرتمند و کارآمد با قابلیتهای فراوان برای کار با دوربینهای وب یا همان به اصطلاح وب کم ها می باشد که تا ۱۰ نوع مختلف وب کم پشتیبانی را می نماید. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به دوربین خود یا حتی ویدئوهای جاری با هر حساب کاربری و بدون نیازبه نصب برنامه ویژه سرور دسترسی داشته باشید. سادگی پیکربندی نرم افزار همانند نسخه های پیشین نرم افزار تحت عنوان Webcam XP Pro بوده و تمامی ابزارهای لازم را دارا می باشد و بنابراین تنها نیاز به تنظیم نمودن چند پارامتر ساده می باشد مانند مشخص نمودن پورت سرور، و مسیری به دایرکتوری داخلی. علاوه بر قابلیت ذخیره نمودن ویدئو و تصویر از وب کم ها می توانید توسط این نرم افزار از ویدئویی که از طریق LAN انتقال یافته است نیز استفاده نمایید

محمد بازدید : 66 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

USB Safely Remove

USB Safely Remove 5.2.2.1203 Final نام نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر اتصالات USB می باشد که به کمک آن کاربران می توانند بر دستگاه های مختلفی که از طریق ورودی USB به سیستم متصل شده است مدیریتی کامل نمایند.به کمک این ابزار می توان علاوه بر صرفه جویی در زمان جداسازی های امن دستگاه از سیستم ، مدیریت چندگانه ای را نیز بر روی دستگاه های دیگر اعمال نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت های نظیر استفاده از منوی مدیریتی سریع با یک کلیک بر آیکن برنامه در کنار Taskbar ویندوز ، جدا نمودن دستگاه هایی که به صورت معمولی در هنگام جداسازی با پیغام خطای " دستگاه را هم اکنون نمی توانید stop کنید " مواجه می شوند ، قابلیت اجرای کلید میانبر بر روی صفحه کلید برای جداسازی دستگاه به صورت امن و سریع ، قابلیت اجرای برنامه در محیط خط فرمان و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Crystal Rich می باشد.

محمد بازدید : 57 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


XMedia Recode

XMedia Recode 3.1.8.2 نرم افزار تبدیل کاملا سودمند که ده ها فرمت ویدئویی و همچنین فرمت های خاص ویدئو موبایل را پشتیبانی می کند این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد اما  نگذارید سادگی آن شما را به اشتباه بیاندازد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و با فرمت های مختلفی کار می کند و  تنظیمات کاملی برای  تبدیلات ویدئویی دارد که کوچک ترین نکات را پشتیبانی می کند  XMedia Recode همچنین دارای ویدئو پلیر داخلی برای پیش نمایش ویدئوهایی که برای تبدیل انتخاب شده اند می باشد کار با این نرم افزار بسیار آسان است  تنها کافیست فایل های مورد نظرتان را باز کنید و فرمت خروجی را متناسب با نیازتان انتخاب کنید  همچنین می توانید صفی از ویدئو ها انتخاب کنید و دکمه شروع را بزنید.
XMedia Recode تقريبا تمامي فرمت هاي صوتي و تصويري را پشتيباني كرده و مي تواند انواع فايل هاي صوتي و تصويري با فرمت هاي جديد و پيچيده از قبيل 3GP, 3GPP, 3GPP2, AAC, AC3, AMR, ASF, AVI, AVISynth, DVD, FLAC, FLV, H.261, H.263, H.264, M4A , m1v, M2V, M4V, Matroska (MKV), MMF, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, TS, TRP, MP2, MP3, MP4, MP4V, MOV, OGG, PSP, (S) VCD, SWF , VOB, WAV, WMA and WMV. را به يكديگر تبديل نمايد.

همچنين اين نرم افزار داراي ابزارهايي از قبيل برش تصوير از تمامي جهت ها ، اصلاح تصوير و رنگ فايل ويدئويي براي ويرايش فايل هاي تصويري مي باشد.

محمد بازدید : 130 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


shutdownنرم افزار Auto PowerOn & ShutDown 2.82 به شما این امکان را می دهد کامپیوتر خود را به صورت خودکار خاموش یا روشن کند و عملی را در یک زمان مشخص انجام دهد. اگر می خواهید سیستم خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش و یا روشن شود و یک سری از وظایف مانند آپدیت شدن نرم افزارها و بسته های امنیتی، شروع دانلود و پایان آن در زمان خاص و خاموش شدن سیستم و … را به صورت خودکار انجام دهد، می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار شما را قادر می سازد، برنامه ریزی دقیقی فراهم کنید که سیستم شما در چه زمانی روشن شود، امور مربوطه انجام شود و در چه زمانی خاموش شود. همچنین می توانید به جای خاموش کردن کامل سیستم آن را به حالت Standby ببرید تا برای دستورات بعدی نیاز به راه اندازی مجدد سیستم وجود نداشته باشد.

تعداد صفحات : 31

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,231
  • بازدید ماه : 4,192
  • بازدید سال : 30,208
  • بازدید کلی : 100,521
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما