loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 65 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98

Helium Music Manager 10.2.1 Build 12550 Network Edition نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت بر فایل های موسیقی و دسته بندی آن ها و ساخت آلبوم طراحی شده است. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمام فایل های موسیقی خود را به صورت های مختلف گروه بندی کرده و آن ها را بر اساس سبک موسیقی، خواننده ، میزان کیفیت ، زبان آهنگ و ... دسته بندی نمایید و در واقع اقدام به ایجاد کلکسیون های موسیقی از فایل های خود کنید. همچنین شما می توانید برای آلبوم های ساخته شده و گروه های ایجاد شده عکس های دلخواه را قرار داده و نیز جزئیاتی مربوط به آهنگ ها و خوانندگان آن ها را نیز بر روی آلبوم قرار دهید. به کمک این ابزا شما می توانید متنو مربوط با شعر های آهنگ را نیز در کنار هر یک از آن ها قرار دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Intermedia Software می باشد.

محمد بازدید : 30 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Windows ToolkitWin Toolkit 1.4.36.2 دسترسی به تنظیمات حرفه ای ویندوز و بهینه سازی و شخصی سازی آن، نیازمند دانش کافی و اطلاعات دقیق در مورد مدیریت ویندوز و همچنین رجیستری است. اما نرم افزارهایی هم هستند که میتوانند این تنظیمات حرفه ای را برای شما انجام دهند. بدون اینکه نیاز به دانش فنی خاصی داشته باشید. این نرم افزارها معمولا به اسم نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز معروف هستند. یکی از بهترین نرم افزارها برای بهینه سازی و مدیریت ویندوز، نرم افزار Win Toolkit است. این نرم افزار بر روی ویندوز 7 و همچنین ویندوز 8 قابل استفاده است. شاید بتوان گفت بهترین کاربرد این نرم افزار برای ویندوز 8 است. زیرا سال ها از عمر ویندوز 7 میگذرد و بسیاری از کاربران با قسمت های مختلف آن آشنا هستند و مدیریت آن ساده تر است. اما ویندوز 8 به تازگی ارائه شده و هنوز انجام تنظیمات حرفه ای در آن کار ساده ای نیست. نرم افزار Win Toolkit میتواند مدیریت ویندوز 8 را برای شما ساده تر کند. کارهایی مثل آپدیت ویندوز، تغییرات رجیستری، تنظیم ابزارک ها، مدیریت بوت، و شخصی سازی ویندوز، از جمله توانایی های این نرم افزار است .

محمد بازدید : 29 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (1)

SynWriteSynWrite 6.4.780 Final
 یک ویرایشگر رایگان و یک ویرایشگر HTML + CSS + XSL ، و جایگزین دفترچه یادداشت برای سیستم عامل ویندوز است. نوشتن یک برنامه فرآیند بسیار پیچیده ای دارد اما SynWrite با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها و کدها را به همه کاربران داده است.
این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید.
مشخص نمودن syntax ها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز از قابلیتهای نرم افزار است .

این برنامه همراه با یک ابزار جستجوی گسترده کاربر را قادر می سازد برای پیدا کردن نواحی خاصی از متن را به سهولت پیدا و تغییرات لازم را اعمال کند .

محمد بازدید : 66 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


VueScanVueScan Pro 9.4.27 Final نرم افزار حرفه ای و در عين حال ساده ای است كه برای اسكن با كيفيت تصاوير بكار می رود. اين نرم افزار كيفيت اسكن تصاوير و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه اي افزايش داده و نتيجه ی بهتری در خروجي ارائه می دهد. همچنين دارای تنظيمات قدرتمند و پيشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزايش كيفيت تصاوير اسكن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint يكي از محبوبترين و پركاربردترين نرم افزار های اسكن تصاوير به شمار رفته و توسط بسياری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گيرد.

محمد بازدید : 70 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


WinPatrol

WinPatrol PLUS 30.5.2014.1 برنامه ایست قدرتمند که برای محافظت از سیستم لازم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورودworms ،adware  keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.

محمد بازدید : 125 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


VerbixVerbix 9.0.8.17
 این نرم افزار برای افرادی که قصد جستجو و یافتن کتاب های گرامر، دیکشنری ها و جداول صرف فعل را دارند، بسیار مفید خواهد بود. می توان گفت Verbix یک نرم افزار عمومی و جهانی است که شامل ترکیب و صرف کامل افعال و تلفظ صحیح آن ها در زبان های مختلف است. نرم افزار Verbix، یک دیکشنری از صرف افعال را در سیستم شما ایجاد می کند و دیگر نیازی به حفظ کردن آن ها نخواهید داشت. این نرم افزار برای دانشجویان زبان های خارجی طراحی شده است . 

محمد بازدید : 47 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Process LassoProcess Lasso Pro 6.7.0.52 Final
 از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

محمد بازدید : 57 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Restore Point CreatorRestore Point Creator 2.2 Build 11 Final
 ابزار سیستمی System Restore که در ویندوز وجود دارد کاربر را قادر میسازد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل برگرداند. برای مثال ممکن است شما با نصب یک نرم افزار یا سخت افزار جدید در سیستم باعث به وجود آمدن یک مشکل جدی در آن شوید. این مشکل میتواند به علت وجود ناسازگاری درایورهای سخت افزار یا هر عامل دیگری باشد. اگر در این هنگام قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی میوانید ویندوز را به حالت قبل از نصب سخت افزار یا نرم افزار برگردانید، Restore Point Creator نام نرم افزاری کم حجم و رایگان جهت مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز میباشد که کاربران با استفاده از آن قادرند نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند .

محمد بازدید : 77 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)
XMedia RecodeXMedia Recode 3.1.8.0 نرم افزار تبدیل کاملا سودمند که ده ها فرمت ویدئویی و همچنین فرمت های خاص ویدئو موبایل را پشتیبانی می کند این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد اما  نگذارید سادگی آن شما را به اشتباه بیاندازد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و با فرمت های مختلفی کار می کند و  تنظیمات کاملی برای  تبدیلات ویدئویی دارد که کوچک ترین نکات را پشتیبانی می کند  XMedia Recode همچنین دارای ویدئو پلیر داخلی برای پیش نمایش ویدئوهایی که برای تبدیل انتخاب شده اند می باشد کار با این نرم افزار بسیار آسان است  تنها کافیست فایل های مورد نظرتان را باز کنید و فرمت خروجی را متناسب با نیازتان انتخاب کنید  همچنین می توانید صفی از ویدئو ها انتخاب کنید و دکمه شروع را بزنید.
XMedia Recode تقريبا تمامي فرمت هاي صوتي و تصويري را پشتيباني كرده و مي تواند انواع فايل هاي صوتي و تصويري با فرمت هاي جديد و پيچيده از قبيل 3GP, 3GPP, 3GPP2, AAC, AC3, AMR, ASF, AVI, AVISynth, DVD, FLAC, FLV, H.261, H.263, H.264, M4A , m1v, M2V, M4V, Matroska (MKV), MMF, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, TS, TRP, MP2, MP3, MP4, MP4V, MOV, OGG, PSP, (S) VCD, SWF , VOB, WAV, WMA and WMV. را به يكديگر تبديل نمايد.

همچنين اين نرم افزار داراي ابزارهايي از قبيل برش تصوير از تمامي جهت ها ، اصلاح تصوير و رنگ فايل ويدئويي براي ويرايش فايل هاي تصويري مي باشد.

محمد بازدید : 169 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)


Actual Title ButtonsActual Title Buttons 8.1.3
 با روش کاری بسیار ساده، شما را قادر می سازد دکمه های جدیدی را به مجموعه دکمه های همیشگی که روی نوار عنوان پنجره ها قرار دادند، اضافه کنید و با استفاده از آنها مدیریت کامل تری را روی پنجره های ویندوز داشته باشید. دکمه های بستن (Close)، کمینه (Minimize) و بزرگنمایی / بازگردانی (Maximize/Restore) جزو اولین کلیدهایی است که تمامی کاربران ویندوز روش استفاده از آن را یاد می گیرند و در بسیاری از سیستم های عامل نیز این کلیدها مشاهده می شود. این کلیدها به ظاهر جزو ابزارهای پیش پا افتاده در سیستم عامل به شمار می روند و با انتشار نسخه های جدید از سیستم های عامل هیچ تغییری در آنها مشاهده نمی شود. اما اگر به میزان کاربرد این کلیدها توجه بیشتری داشته باشید خواهید دید این کلیدها بیش از امکانات و ابزارهای موجود در سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار امکانات به مراتب بیشتری برای مدیریت پنجره ها در اختیار شما قرار می دهد و در افزایش سرعت انجام کارها شما را یاری می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های 32 و 64 بیت سیستم عامل ویندوز اعم از ویندوز 8، 7، سرور، ویستا، 2008، اکس پی، 2003 و 2000 قابل نصب و استفاده است و هیچ گونه تداخلی با کلیدهای پیش فرض موجود در سیستم عامل نیز ندارد .

تعداد صفحات : 31

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,175
  • بازدید ماه : 4,136
  • بازدید سال : 30,152
  • بازدید کلی : 100,465
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما