loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمد بازدید : 73 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


LibreCADLibreCAD 2.0.3
 نرم افزاری رایگان جهت طراحی مدلهای 2 بعدی CAD با ابزار و گزینه های متعدد در ویندوز ، لینوکس و مکینتاش میباشد. علاوه بر این فایلهای DXF ساخته شده توسط سایر نرم افزارها بدون هیچ محدودیتی توسط LibreCAD قابل بازگشایی و ویرایش میباشد.
افراد زیادی در سراسر دنیا از LibreCAD استفاده میکند و نرم افزار با بیش از 20 زیان برای کابران در دسترس میباشد و برای همین در اکثرا سیستم عاملهای ذکر شده قابل نصب میباشد

محمد بازدید : 161 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98Patch My PC 2.4.0.0
 همانطور که میدانید بروزرسانی نرم افزار ها به آخرین نسخه یکی از مهمترین کارهایی میباشد که باید برای سیستم خود انجام دهید چرا که همیشه در آخرین نسخه ها مشکلات از بین رفته و بهتر از نسخه های قبل میباشد . اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زمان زیادی را برای به دست آوردن و چک کردن آخرین ورژن نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود صرف میکنید ما این برنامه کاربردی را به شما پیشنهاد میکنیم که این قابلیت را برای شما به وجود می آورد که از ورژن آخرین نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم خود اطلاع پیدا کنید .

محمد بازدید : 168 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


Beautiful WidgetsBeautiful Widgets Pro 5.6.0
 شامل ویجت هایی فوق العاده و محبوب در اندروید میباشد و به کمک آن تمامی نیازهای شما به انواع ویجت های آندروید را برآورده می کند. ویجت های این مجموعه عبارتند از ویجت ساعت، تاریخ، آب و هوا، باتری، تنظیمات گوشی و ... میباشد.

محمد بازدید : 37 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


VirusTotalScannerVirusTotalScanner 3.5
 اگر شما نیز جزء کاربرانی هستید که نسخه آنلاین VirusTotal را مورد استفاده قرار داده اید به طور حتم این را می دانید که VirusTotal برای اسکن فایل های شما بیش از 40 آنتی ویروس قوی دنیا را مورد استفاده قرار می دهد. در این صورت استفاده از نسخه دسکتاپ این اسکنر می تواند برایتان پیشنهاد مناسبی باشد .

محمد بازدید : 31 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


XRecode

XRecode II 1.0.0.211 در واقع یک تبدیل کننده است که به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی را، از فرمت های mp3, mp2, wma, aiff, amr, ogg, flac, ape, cue, ac3, wv, mpc, mid, cue ,tta, tak, wav, wav(rf64), dts, m4a, m4b, mp4, ra, rm, aac, avi, mpg, vob, mkv, mka, flv, swf, mov, ofr,wmv, divx, m4v, spx, 3gp, 3g2, m2v, m4v, ts, m2ts, adts, shn, tak, xm, mod, s3m, it, mtm, umx, mlp به فرمت های m4a, alac, ape, flac, mp3, mp4(using NeroAAC) , ogg, raw, wav, wav(rf64), wma, WavPack, mpc, mp2, Speex, ofr, ac3, aiff, tak و فرمت های کوتاهتر دیگر، تبدیل کنید.

محمد بازدید : 34 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


FlashFXPFlashFXP 4.4.0 Build 2040 Final سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند  در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.  

محمد بازدید : 77 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


SUMoSUMo 3.10.7.237 Final
 اگر دقت داشته باشید که سیستم خود را همواره به روز کنید مطمئنا مشکلات شما با سیستم کمتر می شود. این به روز رسانی شامل کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم مثل: مرورگر اینترنت، برنامه های گرافیکی، بسته های امنیتی، درایورها و کلاً تمامی نرم افزارهایی که به هنگام اتصال به شبکه از آن بهره می برید و ... می باشد و اگر به روز رسانی آنها برای شما کاری سخت است، نرم افزار کاربردی SUMo شما را از سردرگمی برای بروز رسانی سیستم نجات می دهد. موتورهای قدرتمند این نرم افزار بدون ایجاد کوچکترین خللی در کار سیستم همواره به دنبال یافتن جدیدترین بسته های آپدیت ارائه شده توسط کمپانی های نرم افزاری است تا سیستم شما را در همان لحظه اول با جدیدترن بسته ها بروز نماید .

محمد بازدید : 55 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


skype for android

Skype free IM & video calls 4.7.429.43539 - برای گوشي های اندرويد

طبق گفته ی شرکت Skype نرم افزار تلفن اینترنتی آن بر روی گوشی های Android در دسترس می باشد و کاربران Android می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند.
Skype نرم افزاری است که به کاربران Android اجازه می دهد تا به وسیله ی آن و با داشتن اشتراک Skype تماس برقرار کنند.
همچنین کاربران می توانند به وسیله ی این نرم افزار زمانی که ارتباط برقرار باشد به دوستانشان پیام متنی ارسال و دریافت کنند.
همچنین این کمپانی گفت کاربران قادر به این خواهند بود که از طریق شماره های آنلاین تماس دریافت کنند.
اما بعضی از محدودیت ها را داراست از جمله این که شما این نرم افزار را فقط روی Android 2.1 می توانید اجرا کنید.

محمد بازدید : 405 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


PicsArtPicsArt - Photo Studio 
4.1.1 قابلیت های بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر عکس را یکجا در خود جا داده است و به یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. صدها فیلتر برای تصویر، قاب های بسیار متنوع، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این ابزار فوق العاده است. هم چنین توانایی کارتونی کردن تصاویر، مدادی کردن، به صورت عکس های قدیمی درآوردن و… در این نرم افزار بسیار جالب وجود دارد

محمد بازدید : 37 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


soft98GO Weather Forecast & Widget Premium 4.51
 مخصوص گوشی های اندروید بوده و نرم افزاری کاربردی است ، که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید ، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا به گوشی خود ببخشید .

تعداد صفحات : 31

درباره ما
دانلود جدیدترین.بازی.برنامه.کارتون.انیمیشن.عکس.انتی ویروس.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 296
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,236
  • بازدید ماه : 4,197
  • بازدید سال : 30,213
  • بازدید کلی : 100,526
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات

    مکان تبلیغ شما

    تبلیغات متنی شما